Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko marjapiirakkaan pitää laittaa perunajauhoja "sidosaineeksi"?

Vierailija
15.08.2009 |

Moi kaikki kotikokit!

Aion tehdä piirakan vatuista ja punaherukoista, paljonko siihen pitäisi laittaa perunajauhoja sekaan jottei jäisi vetiseksi? Teen piirakan piirakkavuokaan jonka halkaisija 26cm.

Kiitti jos neuvot :)

nim. ei niin kovinkaan kokenut ja taitava jauhopeukalo...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 1dl ja sen lisäksi vähän tavallista sokeria.

Vierailija
2/5 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Hyytelösokeria noin 1dl ja sen lisäksi vähän tavallista sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljonko sitä sokrua kannattaa laittaa? Desi? Ja 2rkl perunajauhoja? Herukat taitaa olla aika vetisiä piirakassa vai...?

Ap

Vierailija
4/5 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kovin makeasta piirakasta ja olen kokeillut sokerin lisäystäkin. Ei ole vaan meidän juttu. Tykkään, että marjojejn oma maku on voimakas. Tietty esim. pari ruokalusikallista sokeria tuohon perunajauhoon ihan jees.

Mutta itse siis sotken ihan vaan perunajauhot ja nam! hyvää tulee.

Vierailija
5/5 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näillä vinkeillä synny ihan herkullinen piirakka :) Teen varmaankin juuri näin, että laitan 2rkl perunajauhoa ja pari rkl sokeria.. Ihan kiva vaan jos jää kirpakaksi, piirasta on tarkoitus nautiskella vaniljajäätelön kanssa :) Siitä varmaan saa makeutta kaveriksi ihan kylliksi.

Ap

En tykkää kovin makeasta piirakasta ja olen kokeillut sokerin lisäystäkin. Ei ole vaan meidän juttu. Tykkään, että marjojejn oma maku on voimakas. Tietty esim. pari ruokalusikallista sokeria tuohon perunajauhoon ihan jees.

Mutta itse siis sotken ihan vaan perunajauhot ja nam! hyvää tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi