G: Luuletko että miehesi tykkäisi tämmöisestä puserosta?
http://www.meandi.se/fi/tuotteet/092509.aspx
Tuli vähän törsättyä Me & I -kutsuilla ja tilasin/ostin tommosen miehelleni. Silloin tuntui hyvältä idealta, mutta nyt alkoi mietityttää.. Mieheni on yleensä paitapuserotyyppiä ja pukutyyppiä ja vapaa-ajalla joku simpperi yksivärinen...
Tykkäiskö sun mies?
Kommentit (25)
Väri on liian kirkas eikä kuva-aihe miellyttäisi. Jos siinä olisi vintage-Mersu niina asia olisi ihan toinen, hän kun harrastaa vanhoja autoja.
paitapuseroissa myös valkoista... Teinköhän nyt mokan? Ajattelin tuota synttärilahjaksi (syndet kohtapuoliin). Moottipyöristä ja autoista on kyllä kiinnostunut, isoista ja hienoista sellaisista siis...
ap
kovasti ihmettelis, et miks ihmeessä tavanomaiseen paitaan oon laittanu noin paljon rahaa..
Kiva idea (ja rahakin unohtuis) meillä olis, jos pojalle (2v) olis samanlainen paita.
on sillä paljon rumempiakin t-paitoja...
siinä olisi Vespan kuva niin tykkäisi.
Ihan kiva ja raikkaan värinen, toivottavasti on laadukas materiaaliltaan kun on noinkin kallis.
Lisaksi alyton hinta paidasta. Taman paidan voisin hankkia 6-vuotiaalle pojalleni.
kunhan ei vain ole mikään napapaita. Kyl se tota pitäis mut hintaa en mäkään uskaltaisi kertoa. Suuttuisi varmaan. Eikä varmaan synttärilahjana kovinkaan paljon arvostaisi kun on kaapit muutenkin t-paitoja pullollaan.
Minun mielestä tuo on lasten paita. Mieheni ei käytä lapsimaisia vaatteita :)
Mies on kyllä on nuorekas, mutta tuo ei ole missään nimessä hänen tyyliä. Muuten me & i vaatteet on kivoja kyllä :-)
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut moottoripyöristä.
Mun mies ei tykkäis, liian lapsellinen.
Mies tykääis ja jos näkis jossain myytävän vois jopa ostaa itse. Ostaisi myös samalla pojalle samanlaisen. Edes hinta ei hirvittäisi.
pitäis järjettömänä hintaa tavallisesta t-paidasta.
kuin sun : )