Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksosista asiaa

Vierailija
14.08.2009 |

perityykö miehen vai naisen puolelta kaksosuus?

voiko kahdella eri istukalla tulla identtiset kaksoset?

missä identtisyyttä voi tutkia ja paljonko maksaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erimunaiset kaksoset periytyvät äidin puolelta. Identtiset ovat sattumansummaa. Jos on kaksi istukkaa niin ovat erimunaiset kaksoset. Identtisyyden voi tutkia dna-testillä joka maksaa paljon mutta googlaamalla voit löytää hinnan ja paikan. T:kaksien kaksosten äiti (toiset identtiset ja toiset erimunaiset).

Vierailija
2/3 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun tytöt on sitten ei-identtiset vaikka ovat niin samannäköiset (4v.jo) ettei vieraat tunnista (itse kyllä ja isä ja toinen mummi ja pappa) ihan sen perusteella kun on ollut eri istukat? no, eihän siinä sitten kannata tutkiakaan jos näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen joskus lukenut että joskus voisi tapahtua identtisten jakaantuminen niin varhain että istukoita kasvaa molemmille omat. Tiedon luotettavuutta en tiedä. Yleisesti olen vaan kuullut että identtisillä olisi yhteinen istukka. Tuotakin voisi varmaan tiedustella sieltä paikasta jossa tehdään dna-tutkimuksia. Ensimmäiset tuplammehan olivat identtisiä ja sen tiesimme jo raskausaikana välissä oli vain hiuksen hieno vesikalvo ja yhteinenistukka. Toisia tuplia odetellessa lääkärit eivät sanoneet varmaksi kumpaakaan. Kun heidät leikattiin epäilivät identtisiksi kun oli vain yksi istukka. Aika on näyttänyt että eivät miteenkään voi olla identtiset aivan eri kokoiset ja näköiset. Kaikki ei kuitenkaan aina ole niin yksiselitteistä. T:kaksien kaksosten äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi