paras saamasi/tietämäsi vinkki minkätahansa asian suhteen?
Kommentit (38)
leikata ihmisten kynsileikkureilla. tulee siistimpi jälki, eikä ole pelkoa siitä että leikkaisi liikaa.
hajusteeton vauvaöljy on paras silmämeikinpoistoaine, edullinen ja riittoisa
on ihan huippu siivous apu.
baby öljy myös hyvä vaikkakin kiiltävä aurinkosuoja.
kaukosäätimille oma kulho kirjahyllyyn.
Meillä oli sellaiset teepinttymät tiskipöydässä ja ne ei lähteneet ei sitten millään tökötillä ja myrkyllä. Vaan ihmesienellä lähti sekunnissa.
(TUlin vaan heti mieleen volgansieni...)
löytyy markettien siivousosastolta, sellaista valkoista, huokoista sientä pahvikuoressa joka on muistaakseni keltainen. Tosi tehokas munkin mielestä!
Siis moni asia näyttää paremmalta, kun sitä vähän sulattelee. Myöskään harva asia vaatii, että ratkaisu on tehtävä nyt ja tässä. Sellainen valinnanpaikka jos tulee, niin voi olla varma että jotain "fishy" on meneillään.
Sillä lähti portaista liimajäljet, joita en ollut saanut millään pesuaineilla, pyyhekumilla vimmatusti hankaamalla tms. Luulin jo tarvitsevani hiekkapaperia kunnes kaveri antoi vinkin ihmesienetä. Sillä lähti myös pinttyneet tussin jäljet ovesta.
leivot sämpylöitä niin jos ne laittaa heti tuoreena pakkaseen jäähtymisen jälkeen on ne sieltä milloin tahansa otettuna ja mikrossa minuutin lämmitettyinä kuin tuoreet sämpylät konsanaan. Tärkeää on siis laittaa sämpylät heti pakkaseen, eikä antaa odottaa muutamaa päivää ennen sinne laittamista.
Nyt taas tajuan kuinka vanha olen, täällä kirjoittelee varmasti suurimmaksi osaksi reilu pari kymppiset. Pyydän anteeksi kirjoittamaani!
sillä saa ensin lattialla lojuvat legot ja muut roinat pikapikaa kerättyä kasaan jonka voi laittaa jätesäkkiin tai laatikkoon ja kaappiin odottamaan aikoja parempia, sen jälkeen roskat ja hiekan saa kerättyä samaisella lastalla ja jos on tahroja niin ne saa pois lastalla ja märällä rätillä
Niin totta. Sain ihan kätilöltä kiitosta siitä, kuinka osasin saman tien ponnistaa täsmälleen niin kuin pitikin! :D Vinkki peräisin muuten av:lta vuodelta keppi ja kivi! ;)
Niin totta. Sain ihan kätilöltä kiitosta siitä, kuinka osasin saman tien ponnistaa täsmälleen niin kuin pitikin! :D Vinkki peräisin muuten av:lta vuodelta keppi ja kivi! ;)
ja vinkin luin tosiaan myös täältä joskus vuosia sitten : D
ja missä järjestyksessä. Ei siis haittaa vaikka unohdat sanoa jotain tai puhut asiat väärässä järjestyksessä. Kukaan muu ei huomaa näitä virheitäsi kuin sinä itse.
Jos sinulla on esitelmää pitäessäsi kalvoja (juu, vanhanaikaista, mutta totta monessa työpaikassa) laita käyttämäsi kalvot rauhassa takaisin kansioon. Ei ole mitään syytä kiirehtiä ja saada aikaan lattialleputoilevia kalvokasoja joista ei enää myöhemmin löydä mitään.
hankaamalla sokeripalalla tai keittämällä pyykin- tai koneastianpesuainetta.
Mikron voi puhdistaa kuumentamalla siellä soodavettä + pyyhkimällä.
"Hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin sinapilla."
Mä en ymmärrä miten voi ponnistaa väärin. Mä olen synnyttänyt 5 kertaa ja ihan olen maalaisjärjellä ponnistanut ekasta synnytyksestä lähtien.
Mä en ymmärrä miten voi ponnistaa väärin. Mä olen synnyttänyt 5 kertaa ja ihan olen maalaisjärjellä ponnistanut ekasta synnytyksestä lähtien.
Mä olen tosin vain synnyttänyt 3 kertaa. Ekalla kerralla ponnistanut 5 min, toisella 3 työntöä ja kolmannella 2 työntöä.
- älä kerää kasoja, vaan siivoa jälkesi ja siivoa joka päivä vaikka viisi minuuttia niin ei tule kaaosta
leivot sämpylöitä niin jos ne laittaa heti tuoreena pakkaseen jäähtymisen jälkeen on ne sieltä milloin tahansa otettuna ja mikrossa minuutin lämmitettyinä kuin tuoreet sämpylät konsanaan. Tärkeää on siis laittaa sämpylät heti pakkaseen, eikä antaa odottaa muutamaa päivää ennen sinne laittamista.