Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vihreä tee on hyvää?

Vierailija
14.08.2009 |

Mulla on aineenvaihdunta on tosi hitaana kilpirauhasen toimintahäiriön takia ja ajattelin jos alkaisin juomaan vihreää teetä kun sitä niin paljon mainostetaan terveysjuomana. Tai valkoista teetä. Onko teillä kokemuksia minkä merkkinen ja makuinen on sellaista jota pystyy juomaan paljon päivittäin? Haudeteestä siis kyse, ei mistään pussiteestä.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin yritin juoda vihreää teetä jonkin aikaa ja se aiheutti mulla pahoinvointia...

Vierailija
2/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rainbowlta marjainen vihreä tee. En tosin tiedä saako kumpaakaan noista muuten kuin pusseista. Itse teen haudutettua teetä pussiteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tee ei ehkä ole paras mahdollinen juoma. Vihreää teetäkään ei kannata juoda ämpäreittäin, ei se niin terveellistä ole. Omat suosikkisi löydät maistamalla, toiset pitävät japanilaistyyppisestä ja toiset kiinalaisesta vihreästä teestä, maku on erilainen.

Vierailija
4/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut Chinastoresta Tai Mu vuorten vihreää teetä ja Dragon Well-teetä. Tykkään molemmista. Olen kyllä joskus ostanut ihan cittarista jotain "peruskamaakin", muttei minusta niin maukkaita.

Vierailija
5/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aika miedon makuisista. Ovatko lehtiteetä? Oletko huomannut terveysvaikutuksia? t. ap

Mä olen tilannut Chinastoresta Tai Mu vuorten vihreää teetä ja Dragon Well-teetä. Tykkään molemmista. Olen kyllä joskus ostanut ihan cittarista jotain "peruskamaakin", muttei minusta niin maukkaita.

Vierailija
6/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei ole mitenkään erityisen voimakkaan makuisia, riippuu tietysti siitäkin kuinka paljon ja kauan lehtiä hauduttaa.

En osaa oikein tuosta terveysvaikutuksesta sanoa vaikka olen niitä juonut jo yli kymmenen vuotta. Elän muuteskin aika säännöllistä ja terveelistä elämää, joten empä tiedä tuon teen osuutta hyvään terveyteeni :). Mutta tykkään!

Vierailija
7/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon Clipperin vihreää irtoteetä, jonka paketissa lukee "light and refreshing". Clipperillä on siis toinenkin vihreä teelaatu, mutta tuo "light and refreshing" on enemmän mun makuun, koska se on pehmeämmän ja miedomman makuista.

Vierailija
8/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon Clipperin vihreää irtoteetä, jonka paketissa lukee "light and refreshing". Clipperillä on siis toinenkin vihreä teelaatu, mutta tuo "light and refreshing" on enemmän mun makuun, koska se on pehmeämmän ja miedomman makuista.

Vierailija
9/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän 2-3L teetä päivittäin ja en kyllä ole huomannut mitään terveysvaikutuksia. Koko ajan juoksen kusella ja sillon saa lorotella niin että viereisistä loosheista alkaa kuulumaan hekottelua. KAikki teet meen mutta pääsääntösesti vihreetä. Sillon kun pitää rykästä kone käyntiin (aamulla 1L) niin sillon vetäsen huiviin Rainbowin halvinta vihreetä teetä. Päivää pitkin sitten lipittelen Nordqvistin vihree/valkonen tee kokoelmia mitkä on ihan hyviä.

Sama se on kun kahvin kanssa. Ei se eka kerta o hyvää mutta nopeasti siihen tottuu.

Vierailija
10/13 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietoa ja todella hyvää hunajan kans!

Vierailija
11/13 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista löytyy yleensä ainakin jotain Clipperin teetä. Tuo tee, josta puhun on luomu/reilun kaupan teetä, joten sitä löytyy yleensä myös Ekoloista ym. ekokaupoista.

Vierailija
12/13 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sencha 

Vierailija
13/13 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu, josta voi sanoa tarkan alkuperän. Ja ettei olisi "rikkaruohoja" seassa, se on kai maksatoksista pahimmillaan. Lisäksi voi kokeilla muitakin haudukkeita testillä tai muuta vihreää kohtuudella, jos ei tule oireita ja kokee sen hyödylliseksi. Itse olen vähän varovainen vihreän teen kanssa, pitäisi kai maistaa, olen keskittynyt muuhun kuten salviahauduke kohtuudella, muut tavanomaiset juomat ja spirulina (vähän).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi