Mä olen sitä mieltä, että jokaisen alle 20-vuotiaan pitäisi tehdä abortti raskaaksi tultuaan
Kommentit (18)
Nykyään korostetaan aivan vääriä asioita. Vastuuttomuutta, materiaa, päämäärätöntä hillumista pitkälle aikuisikään!
Kyllä normaalisti ja tasapainoisesti kasvanut teini pysty halutessaan kantamaan vastuun lapsestaan. Me vanhemmat ja viisaammat? tukekaamme tarvittaessa! :)
Jos näin olis
niin mulla ei olis tällä hetkellä maailman ihaninta avomiestä. Hänen äitinsä oli 16v kun mieheni sai...
ja ehdoton yläikäraja olisi se 30-vuotta!
saisivat tehdä lapsia! Ja lisäksi pitää olla vähintään ylempi korkekoulututkinto ja 10 vuotta työkokemusta ;)
t. eräs tällainen
20-30v olisi hyvä väli saada lapset... muut aborttijonoon!
Lapsiparat... :(
Vain hoivaviettiset kotiäitiyteen taipuvaiset lisääntykööt!
tyhmäksi todetut yksilöt kuten esimerkiksi ap, saisi mestauttaa vielä jälkeenpäinkin.
sairaat yksilöt voisi hyvin abortoida takautuvasti.
tyhmäksi todetut yksilöt kuten esimerkiksi ap, saisi mestauttaa vielä jälkeenpäinkin.
Viittaat varmaan tähän 16-vuotiaan tytön raskaus -ketjuun. Mielestäni näillä nuorilla olisi paras ratkaisu abortti, koska epäilen, että tytön vanhempien lupaukset vaikuttavat liikaa päätöksen taustalta. Tyttö ei ehkä ihan tajua sitä kaikkea vastuuta ja velvollisuuksia, mitä lapsi tuo mukanaan, mutta jeejee, kun saa oman kämpän...
Sen sijaan, jos on koulutukset käyty ja / tai vakituinen työpaikka, niin en näe mitään syytä, etteikö alle 20-vuotiaana voisi tulla vanhemmaksi.
Se ei vaikuta todellisuuteen mitenkään. Etkö nyt mistään vähänkään järkevämmästä asiasta jaksa murehtia?
Ja ps. aika harvan sivistysvaltion lainsäädännössä abortti on murha. Siitä voi päätellä kenen joukoissa seisoo. (Siis mun mielestä abortti on kauhea asia, mutta niin on useimpien muidenkin mielestä, ja siksipä varmasti aika harva tekee sen huvikseen tai kevyin perustein. Ja ihan turha tulla saarnaamaan siitä että eisaaharrastaaseksiäjoseioonaimisissa tms. Se on kuitenkin suurimmilla osalla ihmisistä ihan yleinen käytäntö.)
että jokaiselle vastasyntyneelle asennetaan siveysvyö, jonka voi poistaa 18v iässä JOS läpäisee kuukauden mittaisen "leirin" jossa harjoitellaan vauvanhoitoa, vaipanvaihtoa, kahden tunnin välein yöheräämistä, pyykkäämistä, ulosteiden ja oksennuksen käsittelemistä, ja lisäksi tentitään laajasti jokainen sukupuolitauti oireineen ja tarttumistapoineen, ja jokainen ehkäisymenetelmä.
Miten kukaan voi olla noin tyhmä?
"Minusta myös kaikki yli 30v raskaaksi tulleet pitäisi abortoida."
Kirjoittajalla ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa. :D
niin mulla ei olis tällä hetkellä maailman ihaninta avomiestä. Hänen äitinsä oli 16v kun mieheni sai...