Tunnetko ketään, joka ois dokannut kesälomansa jokaisena päivänä?
Kommentit (8)
ainakin vetivät viinaa aamusta iltaan neljän viikon ajan.. pikkaise vaikea lomaltapaluu heillä.. ja kyl se soppa maistuu loman ulkopuolellakin. Loman itse tarkoitus jää kyllä pimentoon. Ei se mitään, jos yksin eläisivät ja olisivat, mutta mietin vaan miten nautinnollista se on muulle perheelle.
Ainakin yhden oluen joka päivä.
Kännit 2 krt festareilla, mut muuten 1-8 annosta alkoholia/pv hitaasti tissutellen.
siitä mausta. Limuja en voi juoda, en tykkää mehuista, enkä nyt vettäkään viitsi lipittää aina. Voishan sitä ostaa alkoholitontakin, mutta se on vaan niin helppo ottaa aina se 6-pack. Ja kuumana kesäpäivänä olut vaan on niin hyvää, ja toki rentouttaahan se myös.
sillä tosin oli lomaa kolme viikkoa. vähän oli kalpea, kun laskin, että on juonut joka ikinen päivä vähintään kolme keskaria.
eikä muka ole alkkis. viikonloppunakin ottaa sekä pe että la. jokaikinen viikonloppu.
jos jossain lomalla ollaan lasten kanssa vähän pidempään, niin hulluna laskee montako kaljaa ehtii tietyssä ajassa polttamaan, ilman että kärähtää sitten paluumatkalla ratista.
täysin alkoholisti on hän, vaikka ei itse sitä myönnä. ei pysty olemaan juomatta esim. yhtä viikonloppua.
olen jotain ottanut