Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä käy omilla syntymäpäivillänne? Kutsutteko erityisesti ketään?

Vierailija
14.08.2009 |

Eli jos täytät vuosia, ei mitään pyöreitä vuosia niin onko sinulla juhlat?

Käykö paljon vieraita ja oletko kutsunut heidät erityisesti? Tuovatko lahjojakin?

Erooako vieraat perheenne lasten vieraista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna täytän 40v ja silloin on varmaan pakko jotain kehitellä, vaikka ei yhtään huvittais

Vierailija
2/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 30, ei tullut ketään. Kotona juotiin miehen ja lasten kanssa kahvit ja pakastekakut. Itketti, kun on niin yksinäinen, ettei oo ketään ystävää. Lastenjuhliin tulee sukulaiset ja lasten kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vanhemmat ja tädit yms sukulaiset ja kaikki tuo lahjoja. Kutsuvat myös kaveripariskuntia synttäreille. Minua siis myös.

Minusta vaan tunuu hassulle mennä esim. 32v synttäreille ja pähkäillä kaupassa mitä ostaisi lahjaksi.

Itselläni ei käy ketään tai joskus anoppi. Hän muistaa milloin synttärini on. Oma äitinikin sanoo vaan kun seuraavan kerran näemme, esim. viikon päästä synttäreistä, että "sulla oli synttäritkin, onneksi olkoon".

Siksi vaan kyselin, että onko tuo juhliminen yleistäkin ja varsinkin, jos on niitä lapsia joille niitä synttäreitä kuitenkin järjestetään.

-ap

Vierailija
4/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ulos syömään tai kutsutaan meille kavereita syömään, lahjoja ei tarvitse ostella

Vierailija
5/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymään suurinpiirtein mun synttäreiden aikaan, tosin nykyisin, kun nuorimmaisen sunttäreihin on väliä alle 2 viikkoa, tulevat vaan joko lapsen synttäreiden aikaan tai sitten meidän välissä :-) Asuvat siis eri paikkakunnalla, yli 100 km. Mun toinen veli asuaa samalla paikkakunnalla ja hän käy aina synttärikahveilla, sama toisinpäin :-)

Vierailija
6/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos täytät vuosia, ei mitään pyöreitä vuosia niin onko sinulla juhlat?

Käykö paljon vieraita ja oletko kutsunut heidät erityisesti? Tuovatko lahjojakin?

Erooako vieraat perheenne lasten vieraista?

anoppi lähettää paketit, jos ei kauempaa pääse.

usein he kutsuvat itse itsensä.

ja lahjoja tulee reilusti

eivät juurikaan eroa lasten vieraista

Vierailija
7/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kai siksi että olen suomenruotsalainen ja suomenruotsalaiset yleensäkin tykkäävät tavata ja pitävät perinteistä kiinni:).

Eli synttäreilleni tulee vanhempani, siskoni perheineen ja veljeni perheineen jos pääsevät (asuvat kauempana).

Lisäksi anoppi ja appiukko, miehen sisarukset perheineen eri iltana.

Kaikki tuovat jonkinlaista lahjaa.

Itsekin käyn sukulaisten synttäreitä juhlistamassa mm. vanhempani ja sisarukseni sekä miehen vanhemmat ja sisarukset.

Minusta ihan mukavaa kun ei nykyaikana muuten ehdi tavata tarpeeksi usein!!

Lisäksi tapaamme aina kaikkien lasten synttäreillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän