Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, nyt hyvät neuvot synnytyksen käynnistämiseksi!!

Vierailija
14.08.2009 |

Vauva saisi jo pikkuhiljaa tulla...mutta hiljaista on. Mitäs hyviä toimivia konsteja on millä synnytksen saisi käynnistymään?

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kehon oman oksitosiinin tuotantoa jos alkaa supistelemaan niin jatka vaan hieromista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kuumaa saunaa+ raakaa viinaa ja satoja vatsalihasliikkeitä. Näin tein tee-se-itse-abortin ja toimi. Luulisi että se isompiki vauva sieltä kohdusta tulee samalla menetelmällä. Saattaisi jopa säilyä hengissä.

Vierailija
4/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kuumaa saunaa+ raakaa viinaa ja satoja vatsalihasliikkeitä. Näin tein tee-se-itse-abortin ja toimi. Luulisi että se isompiki vauva sieltä kohdusta tulee samalla menetelmällä. Saattaisi jopa säilyä hengissä.

Vierailija
5/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on hirmu hinku tulla raskaaks ja sitten ne ei malttais odottaa vaan pitäs niinkuin väkisin saada se lapsi syntymään!!

Vierailija
6/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisin kyllä nähdä, kun viimeisillään raskaana oleva nainen tekee satoja vatsalihasliikkeitä.

Mutta oikeasti, lapsi syntyy sitten kun syntyy. Jos jokin joudutuskikka toimii, niin se johtuu vain siitä, että synnytys olisi jo muutenkin käynnistymässä.

Vierailija
7/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku liikkumienn ja kuntoilu voisi käynnistää..

Itse olen kaikissa synnytyksissä alkanut pesemään lattioita kun supistukset alkaneet, olen kontannut lattialla ja hikipäässä kamalalla temmolla jynssännyt jos valmiiksi puhtaita lattioita, on voimistanut supistelua, ja jouduttanut synnytystä. Voisi kokeilla josko oin käynnistyisi?

Vierailija
8/8 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kokeilin kaikki jipot ja sitten tulikin jo yliaikakontrolli. Sairaalassa kesti 5 päivää erilaiset käynnistyshoidot, ennenkuin syntyi (42+3).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä