Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sitten saatu kierukkaa mulle :(

Vierailija
14.08.2009 |

Kävin eilen gynellä, ajatuksena siis laittaa kierukka.

Yritys hyvä kymmenen mutta sitä ei saatu laitettua.

Mun kohdunsuu on kuulemma niin kiinni kun kiinni vaan voi olla, olen siis synnyttänyt kaksi lasta sektiolla.

Aikansa yritti mutta sitten sano että pakko lopettaa, ei niin ei. Repee pian kuulemma.

Kipeetähän se teki enkä sitä enää varmaan edes yritä..tosin tämä ehdotti että pienessä humautuksessa sen varmaan saisi hyvin.

Ja mun gyne on siis kokenut, ihana ja ammattitaitoinen - siitäkään ei ollut kyse.

Eli näinkin voi käydä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan voi laittaa humautuksessa tai spinaalipuudutuksessa jos haluat, menee tietysti muutama kuukausi että toimenpiteeseen pääsee.

Vierailija
2/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se ainakin mulla on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yritettiin tehdä numatorvien tutkimusta, jossa viedään se ruisku (tms) kohtuun. Ja sitä yritettiin saada läpi kohdunkaulasta varmaan vartti, mutta ei mennyt. Kuulemma olisivat nukuttaneet, jos olisi ollut 100% pakko tehdä. minulla on/oli kohtu jotenkin kulmassa ja ilmeisesti kohdunkaula mutkalla

TÄmä ennen lapsia, alatiesynnytyksen jälkeen kierukka meni ihan hupsahtamalla paikalleen.

Vierailija
4/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja vielä runsaimman vuodon aikaan.

Vierailija
5/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka takana 2 alatiesynnytystä.

Perhesuunnitteluneuvolan lääkäri ei saanut kierukkaa sisään, vaikka kuinka työnsi. Sattui kyllä ihan hirveästi.

Myöhemmin gyne sanoi, että minulle pitäisi laittaa kierukka ultran ja vahvan kipulääkityksen avulla. Kohdunkaula on kuulemma jotenkin kiertynyt ja kohtukin vinossa, mikä tekee hommasta tavallista vaikeamman.

Vierailija
6/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi omaan kohtuun koskemaan, kun ajattelenkin miten on yrittänyt survoa sitä kierukkaa sinne.. :(