Tuli ero. Laihduin 15kg ja ajoin posliiniksi. Miehet on ihan hulluna :)
Enpä olisi uskonut miten suuri vaikutus näillä kahdella asialla on.
Toki sitä tuntee itsensä nyt paljon seksikkäämmäksi, ehkä se näkyy ulospäin.
Seksi on avautunut ihan uudelle tasolle, olen nauttinut täysin rinnoin kesästä. Vakiintumistakaan vastaan ei ole mitään mutta ihan mukava pitää hauskaa teidän miesten kanssa.
Te miehet olette ihania :) Seuraa saa ja hyvää seksiä. Mikäs tässä on ollessa ;)
N40 .... 171 cm/63 kg (nyt)...
Kommentit (41)
Vai oletteko te muutkin sitä mieltä??
Jos sinua se häiritsee niin olet väärällä palstalla. En minä.
Tottakai olisi kiva jos olisi yksi tuttu kumppani ja sen kanssa synkkaa. Jos luet aloitusviestini niin sielläkin se jo lukee. Mutta sellaista miestä ei ole vielä tullut vastaan jonka kanssa oltaisiin niin samalla aaltopituudella.
Ravintoloissa on tosiaan miehiä joille kelpaa vaikka se kaarnanpala jossa on reikä. Niitä on paljon, ja suurin osa varattuja. Ilmeisesti kuvittelit että täällä päässä on joku syöjätär ja miestennielijä joka ottaa kenet vaan. No kuule ei tarvitse, en todellakaan harrasta seksiä ihan kenen vaan kanssa. Ja ihan sinun mielenrauhasi vuoksi voin kertoa että vain yksi poka on ravintolasta, muihin olen tutustunut muissa paikoissa ja ne eivät ole jääneet mihinkään yhteen panokertaan. Ihan ollaan kuljettu kadulla käsikädessä ja jopa selvinpäin.
Kiva kun nyt joku säälii mua :D Eipä säälinyt silloin kun olin avioliitossa ja elämä oli yhtä helvettiä...
Niin että löysää nyt pipoa vaan :) Mulla on oma elämä etkä saa mua tuosta viestistäsi edes närkästymään. Huvittaa lähinnä :D
Vietähän sinä mukava viikonloppu sen tutun kumppanisi kanssa, naikaa kuin aikaihmiset ja pitäkää hauskaa. Minäkin aion viettää mukavan viikonlopun, luultavasti tosin ilman miestä kun sellaista ei nyt juuri ole. Joku päivä sitten.
ap
Kehuisin minkä ehtisin. Vaan mun vaimo ei tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Eikä taatusti kehua mua, mieluummin nalkuttaa yhtäsoittoa. Mikrossa lämmittelee pizzaa ja mussuttaa suklaata. Pimpsaa saa max kerran kuussa
tosimies nyt ei ole kyllä pillua sitten koskan nuolut kun kallen sivuilla
hah hah
että mikä siinä miehiä oikein sitten kiehtoo jos ajaa posliiniksi?
kun mies ajaa välillä joulupukkipartansa pois? Tykkäätkö itse pussailla enemmän parratonta vai joulupukkia? Onko käynyt mielessä, että karvatonta pillua on mukavampi lutkuttaa? Ja näkymät on kiihottavat, kun nainen ratsastaa. Ei ole rehu edessä. Oma vaimoni sanoo, että masturbointi on paljon mukavampaa ilman karvoja. Yritetäänkö tästä taas vääntää jotain kaappipedofiilijuttua?
että mikä siinä miehiä oikein sitten kiehtoo jos ajaa posliiniksi?
koskapa ei ole tullut vastaan miehiä jotka haluaisivat nuolla mitään ylipäätään, on posliini tai ei, ei kelpaa.
Täällä nämä neitipojat valittavat, kun kaikki eivät tykkää posliinipimpasta.Samat puppelipojat ajelevat varmaan omia kassejaan ja munakarvojaan. Kyllä tosimies sallii naiselleen suhteellisen luomun lookin, tosimies välittää naisestaan sellaisena kuin luoja on naisen luonut. Puppelipoikien posliiniset pikkurilli-innostukset ovat sitten erikseen.
Kohta varmaan sanotaan, että silikonit ovat sitten ihanat käden alla - siksi niitä kannattaa kaikkien itselleen ottaa...
Täällä nämä neitipojat valittavat, kun kaikki eivät tykkää posliinipimpasta.Samat puppelipojat ajelevat varmaan omia kassejaan ja munakarvojaan. Kyllä tosimies sallii naiselleen suhteellisen luomun lookin, tosimies välittää naisestaan sellaisena kuin luoja on naisen luonut. Puppelipoikien posliiniset pikkurilli-innostukset ovat sitten erikseen.
Kohta varmaan sanotaan, että silikonit ovat sitten ihanat käden alla - siksi niitä kannattaa kaikkien itselleen ottaa...
Pane sinä vaikka jääkarhua mutta et viitsisi alentua nimittelemään niitä jotka tykkää karvattomasta. Kun siihen tottuu niin niitä pusikkoja ei voi oikasti nimittäin sietää. Jos tämä epäluonnollisuus järkyttää sun maailmankuvaa puppeli niin olisit edes hiljaa.
N:o 32:lle: Voi voi sinua puppelipoika - mene kasvamaan sinne ammattikoulun penkille ;)
Meillä se on vaimo joka haluaisi aina olla posliini. Minulle käy molemmat vaihteluna, mutta ei siitä mihinkään pääse, että pistelemätön posliini on mukavampi nuolla.
Kyllä tosimies sallii naiselleen suhteellisen luomun lookin, tosimies välittää naisestaan sellaisena kuin luoja on naisen luonut.
Toiset tykkää posliinista, toiset viidakosta ja jotkut jostain siltä väliltä. Mitä se muille kuuluu, ei voi ymmärtää!
Mun mies ei ikinä oo pyytäny mua ajeleen posliiniksi, mutta teen sen omasta halusta. Ensinnäkin paljaan pimpsan tunne on itelle kiihottava, kyllä nuoleminen tuntuu ihan satavarmasti paremmalle kuin karvojen kanssa, kokemuksesta sen tiedän. Ja kun näen miten mieheni nauttii näkymistä ja nuolemisesta niin sehän vasta kiihottaakin. Ja tietysti ajattelen miehenkin mukavuutta, en ainakaan ite tykkäis nuolla pissalle haisevaa karvapuskaa. Enkä oo mikään tyttönen enää...
että sen jälkeen kun naiselle tulee ikää 30, ei miehiä kiinnosta suuseksissä muu kuin olla saamapuolella. Ihan sama onko posliini vai kiitorata vai mikä.
Itseä ei ainakaan ole juuri kiinnostanut nuolla pillua sen jälkeen kun vaimo on synnyttänyt. Ei se pillu ole kovin himoittavan näköinenkään. Jotain 16-20-vuotiasta lutkuttaisin suurella innolla
M30
että sen jälkeen kun naiselle tulee ikää 30, ei miehiä kiinnosta suuseksissä muu kuin olla saamapuolella. Ihan sama onko posliini vai kiitorata vai mikä.
haarojen välissä munan lisäksi myös karvoja, kun maistan häntä (eikä muutenkin). Ja jos joskus tulee joku karva suuhun niin sen saa helposti pois. Häpykarvoistaan huolimatta maistan häntä mielelläni.
Onko siis jotenkin raskauttavampaa, että on nainen ja karvainen kuin, että on mies ja karvainen?
Onko siis jotenkin raskauttavampaa, että on nainen ja karvainen kuin, että on mies ja karvainen?
Ei siinä mulkussa karva kasva, ei ainakaan sillä alueella, joka suuhun mahtuu (syväkurkkuilut huomioimatta). Karvaisia palleja en imisi, enkä muutenkaan tee sitä, kun mieheni ei siitä suuremmin välitä. Pillussa ne taas on siinä vieressä ja pois siirrettävänä.
Ja joka sanoo, että yli 30 v ei saisi suuseksiä. Pah. Väärät miehet teillä. Tai sitten molemminpuolisuus ei toimi, jos haluu saada on pakko antaa jne..
Vapailta vai varatuilta? Saatko mitään muuta? Itsellä ero mielessä, tosin olen posliini ja laihduttanut 22kg, kasvattanut vyötäröön saakka vaaleat luonnonkiharat hiukset, mutta oma mies ei kyllä kato päinkään. Varattuja miehiä piisaisi, mutta en edes harkitse pettämistä. Olen nimittäin täysin varma, etten löydä enää vapaata miestä itselleni ja varattuhin tai kestokierrätysmiehiin en halua sekaantua. Joten kituutetaan tässä ja toivotaan, että joskus mieheltä irtois mullekin ja ei aina noin haukkuisi.
Jep! Onnittelut ap:lle, nauti nyt kunnolla! Meillä tilanne on jotenkin outo, kehua ei saa vaikka mielestäni aihetta olisi paljonkin. Silti yritän kyllä huomata vaimoni ja varovasti kehuakin. Samoin mitään aloitteita seksin suhteen ei kuulemma halua koska se vie halut? Erikoista minun mielestäni,
M43
ja sitten kun arvostelee sitä väsynyttä lyllertävää valasta niin kysytään muka loukkaantuneena että "eikö minussa mikään muu merkitse mitään"?
M
Nainen laihduttaa 40 kiloa, ajaa posliiniksi ja mies jättää. Kun ei tykkää uudesta hoikasta, seksikkäästä vaimostaan?
ja sitten kun arvostelee sitä väsynyttä lyllertävää valasta niin kysytään muka loukkaantuneena että "eikö minussa mikään muu merkitse mitään"? M
Nainen laihduttaa 40 kiloa, ajaa posliiniksi ja mies jättää. Kun ei tykkää uudesta hoikasta, seksikkäästä vaimostaan?
No ehkä jotkut tykkää pulleista.
on korkea häpykumpu ja upea, kihara karvoitus on todella njam.