Tuli ero. Laihduin 15kg ja ajoin posliiniksi. Miehet on ihan hulluna :)
Enpä olisi uskonut miten suuri vaikutus näillä kahdella asialla on.
Toki sitä tuntee itsensä nyt paljon seksikkäämmäksi, ehkä se näkyy ulospäin.
Seksi on avautunut ihan uudelle tasolle, olen nauttinut täysin rinnoin kesästä. Vakiintumistakaan vastaan ei ole mitään mutta ihan mukava pitää hauskaa teidän miesten kanssa.
Te miehet olette ihania :) Seuraa saa ja hyvää seksiä. Mikäs tässä on ollessa ;)
N40 .... 171 cm/63 kg (nyt)...
Kommentit (41)
Tuli ero. Laihduin 15kg ja ajoin posliiniksi. Miehet on ihan hulluna :)
Tää on niin ärsyttävän tyypillistä. Kun ollaan parisuhteessa voidaan olla vaikka minkälainen norsu ja läskimaha. "Kun toinen on mut kerran ottanu, niin saa sit luvan rakastaa mua vaikka näyttäsin hylkeeltä." Kummasti sit ihmetellään, että miten pitääki panostaa ulkonäköön, että kelpais muille. Tällaset ihmiset ei kyllä arvosta puolisoaan minkään vertaa.
ja sitten kun arvostelee sitä väsynyttä lyllertävää valasta niin kysytään muka loukkaantuneena että "eikö minussa mikään muu merkitse mitään"?
M
Olisi tuo voinut niinkin mennä, että ei erottu, laihdutin 15kg, ajoin posliiniksi ja oma mieheni on aivan hulluna minuun
Vapailta vai varatuilta? Saatko mitään muuta? Itsellä ero mielessä, tosin olen posliini ja laihduttanut 22kg, kasvattanut vyötäröön saakka vaaleat luonnonkiharat hiukset, mutta oma mies ei kyllä kato päinkään. Varattuja miehiä piisaisi, mutta en edes harkitse pettämistä.
Olen nimittäin täysin varma, etten löydä enää vapaata miestä itselleni ja varattuhin tai kestokierrätysmiehiin en halua sekaantua. Joten kituutetaan tässä ja toivotaan, että joskus mieheltä irtois mullekin ja ei aina noin haukkuisi.
Ongelmahan asiassa on se, että miehillä on seuraava nainen ennenkuin eropaperit on käsitelty, mutta löytyy niitä virallisesti eronneitakin vaikka kuinka.
Olen nimittäin täysin varma, etten löydä enää vapaata miestä itselleni ja varattuhin tai kestokierrätysmiehiin en halua sekaantua.
Miten sitä saiskin omalta mieheltä sitä mitä haluaa...nimittäin kehuja, niitä minä ainakin kaipaan. Saada tuntea itsensä haluttavaksi ja ihanaksi. Kyllä meillä seksiä on, molempien aloitteesta ja monta kertaa viikossa. Ja se on hyvää seksiä, mutta kaipaisin kehuja. Itse koetan muistaa kehua miestäni joka päivä jotenkin, tyyliin: olet ihana, olet komea, nuo vaatteet sopii sulle tosi hyvin, olet seksikäs, olet hyvä sängyssä, kiihotat mua, sulla on täydellisen ihana kulli ja rakastan sitä..kehun myös mieheni kokkaamaa ruokaa, ihailen miten hyvä hän on työssään, miten hyvä isä...jne
En tietenkään ole enää se timmi ja nuori nainen, jonka kanssa mies meni naimisiin, mutta yritän parhaani näyttääkseni hyvältä. Olen ihannepainossa, pukeudun sopivan seksysti, pidän huolta ihostani ja hiuksistani, harrastan liikuntaa, meikkaan sopivasti, olen iloinen ja hymyilen usein. Käyn töissä ja teen kotitöitä enemmän kuin mieheni, en ole riidanhaluinen, olen hyvä äiti...en toki täydellinen missään, mutta tiedostan sen ja hyväksyn että en ole hyvä kaikessa kuten ei muutkaan.
Koskaan mieheni ei kehu minua mistään eikä ole tippaakaan romanttinen. Joskus tuntuu, ettei hän pidä minään, olen vain olemassa. Silloin harvoin kun käyn jonkun ystävättären kanssa viihteellä, miehet pörräävät ympärilläni ja vientiä olisi paljon nuorempienkin miesten taholta. Mutta olen ehdottoman uskollinen ja rakastan miestäni. Huokailen vain huomion ja kehujen perään...jos edes vähän...joskus...
hän ei tosin kehu minua paljoakaan. Hän kuitenkin tarvitsisi kehuja. Onko vaikea ymmärtää, että on vaikea kehua, ellei toinen ole jotenkin erityisen kaunis tai seksikäs? Nainenhan ei kaunistu vanhetessaan, ellei ole nuorena ollut järkyttävä valas. Miksi naiset tarvitsevat katteettomia kehuja? Ei vaimoni ole keskimääräistä kauniimpi nainen. Keskimääräistä paremman näköinen silti äidiksi ja ikäisekseen. Pitäisikö sitten pystyä sanomaan, että voi että kun olet kaunis. Tai että onpa hyvännäköiset vaatteet. No vaatteita olenkin usein kehunut, kun on ostanut vaikka farkut, jotka istuvat perseestä hyvin. olenko sitten väärän naisen kanssa? Kehuvatko miehet naisiaan paljon? Olisi kiintoisaa tietää, millainen suhde tällaisilla miehillä on naiseensa muuten.
Miten sitä saiskin omalta mieheltä sitä mitä haluaa...nimittäin kehuja, niitä minä ainakin kaipaan. Saada tuntea itsensä haluttavaksi ja ihanaksi. Kyllä meillä seksiä on, molempien aloitteesta ja monta kertaa viikossa. Ja se on hyvää seksiä, mutta kaipaisin kehuja. Itse koetan muistaa kehua miestäni joka päivä jotenkin, tyyliin: olet ihana, olet komea, nuo vaatteet sopii sulle tosi hyvin, olet seksikäs, olet hyvä sängyssä, kiihotat mua, sulla on täydellisen ihana kulli ja rakastan sitä..kehun myös mieheni kokkaamaa ruokaa, ihailen miten hyvä hän on työssään, miten hyvä isä...jne En tietenkään ole enää se timmi ja nuori nainen, jonka kanssa mies meni naimisiin, mutta yritän parhaani näyttääkseni hyvältä. Olen ihannepainossa, pukeudun sopivan seksysti, pidän huolta ihostani ja hiuksistani, harrastan liikuntaa, meikkaan sopivasti, olen iloinen ja hymyilen usein. Käyn töissä ja teen kotitöitä enemmän kuin mieheni, en ole riidanhaluinen, olen hyvä äiti...en toki täydellinen missään, mutta tiedostan sen ja hyväksyn että en ole hyvä kaikessa kuten ei muutkaan. Koskaan mieheni ei kehu minua mistään eikä ole tippaakaan romanttinen. Joskus tuntuu, ettei hän pidä minään, olen vain olemassa. Silloin harvoin kun käyn jonkun ystävättären kanssa viihteellä, miehet pörräävät ympärilläni ja vientiä olisi paljon nuorempienkin miesten taholta. Mutta olen ehdottoman uskollinen ja rakastan miestäni. Huokailen vain huomion ja kehujen perään...jos edes vähän...joskus...
Just niinku mun teksti! Mulla on ihan hillitön kaipaus saada huomiota ja kehuja omalta mieheltä. Mutta olen vain itsestään selvyys. Mies tulee mustasukkaseksi, kun miehet osoittavat huomiota mulle ja vaan pahentaa tilannetta.
... ei johtunut kiloistani vaan ihan muista asioista. Olin sitäpaitsi runsaan 10vuoden avioliittomme aikana ennen toisen lapsen syntymää suurin piirtein samoissa mitoissa. Seksi loppui siihen kun tulin raskaaksi. Mies käytännössä halusi minulta vain lapset, eikä rakastanut minua. Se on se syy miksi erottiin. Hän on myös niitä miehiä jotka eivät tarvitse seksiä, tai hoitavat sen mieluiten itsekseen. Näitä miehiä on,uskokaa pois. Ei ehkä tällä palstalla mutta niitä puolisoita on joilla on sellainen mies.
Eli kiloni EIVÄT olleet eroni syitä.
Mutta olen samaa mieltä, jos seksissä on ongelmia puolison lihomisen vuoksi niin kyllä asia pitäisi nätisti pystyä sanomaan. Ylipaino kun on korjattavissa oleva asia. Jos mieheni olisi sanonut avioliiton aikana että mitäpä jos laihduttaisit 10 kg niin saataisin seksiin puhtia niin olisin ihan tasan tarkkaan sen tehnyt. Nyt eroni jälkeenhän minä laihduin - en laihduttanut. Ilmeisesti stressin vuoksi.
Seksiä saan ihan vapailta miehiltä, kerran olen sortunut varattuun mutta jätimme asian onneksi siihen yhteen kertaan. Mies oli kyllä hyvä sängyssä ;)
Kehuja, kehuja, kehuja miehet sille puolisollenne!!! Siitä että on seksikäs ja että vaimo on kaunis ja haluttava (varsinkin jos laihduttaa niin tarvitsee kannustusta). Siitä ne himot nousee. Nämä miehet joiden kanssa nyt olen harrastanut seksiä ovat minua kehuneet, ja pakko myöntää, kyllä se saa kuumaksi kun on varmempi itsestään.
Ihana kuulla olevansa "timmissä kunnossa, sulla on ihana pillu ja että ihana panna sun kanssa ...". Yms...
Anteeksi hehkutus mutta kyllä tämä on kivaa :) Antakaa mun vähän nauttia. Tekee niin hyvää itsetunnolle joka on poljettu maahan.
AP
Vuosien seksittömän liiton jälkeen onko ihanampaa kuin kuulla rakastajalta kehuja siitä, miten ihana pillu mulla on ja miten hyvältä se tuntuu :D
ole saanut pitkään aikaan. Tai vaikka olisikin saanut, niin uusi pillu tuntuu aina paremmalta kuin se mihin on kyllästynyt 10 vuodessa.
Vuosien seksittömän liiton jälkeen onko ihanampaa kuin kuulla rakastajalta kehuja siitä, miten ihana pillu mulla on ja miten hyvältä se tuntuu :D
Kyllä meille naisille voi pikku valheitakin kertoa, ei mitään älyttömiä tietenkään. Eikä kaiken kehun tarvitsisi liittyä ulkonäköön. Tykkäisin jos mieheni kehuisi esim. laittamaani ruokaa (tiedän olevani loistokokki), tai vaikka joitain luonteenpiirteitäni, esim. en nalkuta koskaan, en murjota, tsemppaan aina miestäni, en ole kateellinen en juoruile.
Sitten voisi kehua sänkypuuhissa; olen kokeilunhaluinen ja melkoisen estoton, luullakseni hyvä suihinotossa, innokas ja yleensä aina halukas.
Ulkonäöstäni sanoisin, että moni on kehunut, vaan ei oma mies. Ei ole jenkkakahvoja eikä pömppömasua, pitkät säihkysääret löytyy ja varsinainen unelmapeppu, melko kiinteät rinnatkin vielä.Pimpsankin olen treenannut varsin tiukaksi. Kasvotkin on ok, loistava iho, suuret silmät ja huulet ei täytettä kaipaa. Pitkät, vaaleat hiukset. Eikö jotain voisi kehua?
Ei miehenikään ole muiden silmissä varmaan mitenkään erikoinen, mutta minusta hän on ihana ja komeakin. Arvostan ja kunnioitan häntä ja kerron sen. (Hänen miehinen elimensäkin on ihan tavallinen, mutta näen miten hän nauttii kun sitä kehun, niin miksi en sitä tekisi?)
No, ehkä mieheni mielestä minussa ei ole mitään erityisen kehuttavaa? Kai olen ihan tavallinen talleroinen. Sitä vaan toivoisi että se oma rakas pitäisi jotenkin erityisenä..
Seksi ei huvita juurikaan vaimoni kanssa. 10 vuodessa on kaikki jo koettu. Hoidan sen usein itsekseen. Kiihottaa enemmän mieltä ja näköaistia.
Tarvin kyllä seksiä. Olisipa uusi, tuore, kiinnostava nainen. Eikä vastuuta perheestä.
Tällaisia me olemme, miehet jotka eivät tarvitse seksiä.
Hän on myös niitä miehiä jotka eivät tarvitse seksiä, tai hoitavat sen mieluiten itsekseen. Näitä miehiä on,uskokaa pois.
Posliini on tylsä - ja ruma.
Paras ja kiihottavin on tumma, tiheäkarvainen, kihara karvakolmio, jota on vain aiavn hieman rajattu. Jos naisella on tällainen alapään karvoitus, niin näyttää se hyvältä vaikka lyhyenä sänkenä isoksi kolmioksi rajattuna. Tumma ja paksu karvoitus on todella HOT!
Posliiniakin rumempi on joku naurettava kiitorata ja nppylöitä.
Tummat, isot karvakolmiot ovat HOT!!!!
Nimi.Tosi mies 39
Posliini on tylsä - ja ruma. Paras ja kiihottavin on tumma, tiheäkarvainen, kihara karvakolmio, jota on vain aiavn hieman rajattu. Jos naisella on tällainen alapään karvoitus, niin näyttää se hyvältä vaikka lyhyenä sänkenä isoksi kolmioksi rajattuna. Tumma ja paksu karvoitus on todella HOT! Posliiniakin rumempi on joku naurettava kiitorata ja nppylöitä. Tummat, isot karvakolmiot ovat HOT!!!! Nimi.Tosi mies 39
www.korkeasaari.fi olis sulle hyvä osoite. Kun karvapehkoista tykkäät. Ja tartteeks arvostella jos pitää vartalon siistinä..?!
Korkeasaari on hieno paikka.
Mutta voi sinua katteellinen posliini, kun sinulla ei ole upeaa karvoitusta ja jäät ilman... Sori. Miehet pitää luonnollisista bruneteista kauniilla karvoilla.
Puppelipojat ovat sitten erikseen - ajavat omia karvojaakin kuin neidit...
ei ole kuin kilo jauhelihaa muovipussissa, posliini on seksikäs. Lisäksi mukavampi nuolla ja panna kuin rautalangan jäykkä karvareuhka. Posliini antaa naisesta seksuaalisen kuvan.
Tällä hetkellä minulla on vaihe, että haluan vaimon kasvattavan kunnon karvat. Onneksi karva on pehmeää ja sitä ei juurikaan ole klitoriksen alapuolella edes luonnostaan..
Posliini on tylsä - ja ruma. Paras ja kiihottavin on tumma, tiheäkarvainen, kihara karvakolmio, jota on vain aiavn hieman rajattu.
Onko vaikea ymmärtää, että on vaikea kehua, ellei toinen ole jotenkin erityisen kaunis tai seksikäs? Nainenhan ei kaunistu vanhetessaan, ellei ole nuorena ollut järkyttävä valas. Miksi naiset tarvitsevat katteettomia kehuja? Ei vaimoni ole keskimääräistä kauniimpi nainen.
Ei vaimosi odota mitään listarankkausta itsestää suhteessa muihin. Vaan sitä, että huomioit hänet, varsinkin silloin, kun hän panostaa ulkonäköön.
Rautalankaa: olette lähdössä häihin. Sano, että tukka on hyvin, sääret näyttää makeilta tuossa mekossa tai että kyllä tuollaista kehtaa talutella. Tai ihan vaan kehut sitä persettä etkä farkkuja? Siis suhteessa siihen, miltä se näyttää normaalisti, ei suhteessa johonkin Angelina Jolieen ;D
Mitään ylilyöntejä ei tarvitse tehdä, mutta kehu kerran kesässä jää mieleen.
Meillä mies on varmaan ihan samaa mieltä kuin sinä, ikäisekseni olen kunnossa ja laitettuna nättikin. Mutta mitäpä sitä kehumaan, lmeisesti. Sanoin joku aika sitten, että tekisi mieli mennä baariin flirttailemaan vieraille miehille ihan siksi, että saisi jotain kehuja. Suuttui mokoma.
tänne pitää vastata noin ällöttävästi "posliini; panna, yms". Eiks tää ole aikuisten ihmisten palsta???
Voi sua jos sun kesä on ollut tollainen:( sääliks käy:( Eiköhän se yksi asia ole parempaa, kun tuttu kumppani ja hyvin synkkaa muutenkin:) Luulen , että noi sun "löytösi" ovat vain ravintolasta: Kyllä kai kaikki löytäis kumppanin kun lähtee ravintolaan??? Siellähä on miehiä joille; kelpaa vaikka kaarnan pala jossa reikä!
toinen nelikymppinen, ja myös posliini, mutta ei eronnut.