Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen koosta

Vierailija
13.08.2009 |

Mua ihmetyttää, kun kaikki pitää jotain 75DD-F isoina utareina.

Mä olen 175cm/67kg ja rintaliivien koko on tuo edallä mainittu riippuen mallista.

Ja mun rinnat ei todellakaan ole isot, eivätkä vielä oikeastaan edes riipu!!!

Ennen kuopusta (kahden lapsen jälkeen) rinnat olivat vielä kiinteät ja napakat. Nyt on hiukan maan vetovoima ja ikä alkanut vaikuttaa, mutta jos ryhdikkäästi seison, niin ei vieläkään kynä pysy rinnan alla.

Nuorempana kaverit aina kommentoivat isoista rinnoistani, mutta nykyiset kaverit eivät pidä kai niitä edes isoina, kuten en itsekään. Ja en nyt mitenkään lihavakaan ole, vaan aivan normaalipainoinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kyllähän kuppikoko kertoo sen eron rinnanympäryksen ja rintojen koon välillä.

Siis tarkoitan, ettei 85B näytä mun mielestä niin isolta kuin 75D, mutta kun ei se 75D mikään kauhea hinkkiriipputissit vielä ole

Mutta tietysti se rintojen "koko", eli näyttääkö ne isolta vai ei, riippuu vartalon muista mittasuhteista. Ja erityisesti siitä ympärysmitan suuruudesta. Esim. 70E:ssä se rintojen massa jakaantuu pienemmälle alueelle, kuin jossain 90E:ssä. Ja tyyppi, jonka ympärys on 90 on muutenkin paljon isompi.

JA nää rinnakkaiskokojutut on kyllä minusta puppua. Miten ihmeessä ihminen, jonka ympärysmitta on 70cm, ja mitta rintojen päältä 85 cm voisi käyttää liivejä, joiden ympärys on vaikka 85cm. Eihän ne pysy päällä, ja toisaalta rinnoille on ihan liian vähän tilaa jos mennään pari pykälää alemmas kuppikoossa.

Ja tosiaan, ei 75D ole merkki siitä, että tissit riippuu.

Vierailija
2/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään yritin vähän juosta lenkillä ollessani, niin ei siitä mitään tullu... v...u!

t. toinen E, jonka varustus ei hylly hyvien liivien kanssa juostessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mun tissejä pienennä

Vierailija
4/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA nää rinnakkaiskokojutut on kyllä minusta puppua. Miten ihmeessä ihminen, jonka ympärysmitta on 70cm, ja mitta rintojen päältä 85 cm voisi käyttää liivejä, joiden ympärys on vaikka 85cm. Eihän ne pysy päällä, ja toisaalta rinnoille on ihan liian vähän tilaa jos mennään pari pykälää alemmas kuppikoossa.

Eihän niitä rinnakkaiskokoja nyt kuulu koko mittataulukon laajuudelta käyttääkään, lähinnä vain seuraavat ja edelliset kuppikoot! Kuppikootkin kyllä kasvavat merkittävästi ympäryskoon mukaan, vertaapa joskus esim. kokoja 65E ja 85E, kyllä on huikea ero kupeissa!

Vierailija
5/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan koitin sanoa, että sun ongelmasi todennäköisesti johtuu liiveistä, eikä tisseistä.

Kyllä E on luonnollisestikin sieltä isommasta päästä, oli se ympärys mikä hyvänsä ja ne tarvii hyvän tuen.

Mutta ei se mun tissejä pienennä

Vierailija
6/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen voisi ostaa yhtä kokoa pienemmät liivi ympärysmitaltaan.

Yleisesti kuljetaan sellaisissa liiveissä, jotka on lähes niskassa, kun eivät pysy paikoillaan liian ison ympärysmitan takia.

Eli noita rinnakkaiskokoja kannattaa miettiä alaspäin...

Mutta siis tosiaan mun rinnat ei isommin roiku edelleenkään eivätkä tosiaan ole niin isot, että miehet kuolaisivat perään.

ap

Joo, mutta kyllähän kuppikoko kertoo sen eron rinnanympäryksen ja rintojen koon välillä. Siis tarkoitan, ettei 85B näytä mun mielestä niin isolta kuin 75D, mutta kun ei se 75D mikään kauhea hinkkiriipputissit vielä ole

Mutta tietysti se rintojen "koko", eli näyttääkö ne isolta vai ei, riippuu vartalon muista mittasuhteista. Ja erityisesti siitä ympärysmitan suuruudesta. Esim. 70E:ssä se rintojen massa jakaantuu pienemmälle alueelle, kuin jossain 90E:ssä. Ja tyyppi, jonka ympärys on 90 on muutenkin paljon isompi. JA nää rinnakkaiskokojutut on kyllä minusta puppua. Miten ihmeessä ihminen, jonka ympärysmitta on 70cm, ja mitta rintojen päältä 85 cm voisi käyttää liivejä, joiden ympärys on vaikka 85cm. Eihän ne pysy päällä, ja toisaalta rinnoille on ihan liian vähän tilaa jos mennään pari pykälää alemmas kuppikoossa. Ja tosiaan, ei 75D ole merkki siitä, että tissit riippuu.

Vierailija
7/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä rinnakkaiskokoja nyt kuulu koko mittataulukon laajuudelta käyttääkään, lähinnä vain seuraavat ja edelliset kuppikoot! Kuppikootkin kyllä kasvavat merkittävästi ympäryskoon mukaan, vertaapa joskus esim. kokoja 65E ja 85E, kyllä on huikea ero kupeissa!

Täältäkin palstalta olen lukenut kommentteja, joiden mukaan se menee noin. Muutenkin, se logiikkahan on kai niin, että 85B=80C=75D, jonka jälkeen tietty jatkuu tämä jono: =70E=65F jne. Eli jos ne vierekkäiset oikeasti VASTAA toisiaan, vastaahan se seuraavakin vierekkäinen sitten!

Itse käsitän tuon rinnakkaiskokojutun siten, että niitä ehkä "kannattaa kokeilla", koska joskus ne voivat sopia. Tulkoon mulle joku näyttämään, että rinnakkaiskokoiset on TODELLAKIN samankokoiset.

Mun oma kokemus on, että ei ole vielä kertaakaan sopineet.

Vierailija
8/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanottu, ei nää mun rinnatkaan mitkään valtavat ole.

Mulla on tuolla persauksen seutuvilla sit enemmän roikkuvaa, muuten olen aika siro :/

Vierailija
9/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, kun kaikki pitää jotain 75DD-F isoina utareina..

Aiheuttaa kateutta AA-kuppisissa ja kertoa mielipiteensä siitä, että vasta tuollaiset DD-F-kuppiset ovat ihan "normaalin kokoiset tissit"?

Eiköhän se rintojen koon kokeminen riipu siitä mihin vertaa. Juu, onhan se K-kuppi varmaan vielä isompi "hinkki" kuin ap:n, mutta onhan tuo DD reilusti isompi kuin vaikka A.

Ja tosiaan, tasaisen paksulla ihmisellä isotkin rinnat näyttää vähemmän isoilta.

Vierailija
10/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, kun kaikki pitää jotain 75DD-F isoina utareina..

Aiheuttaa kateutta AA-kuppisissa ja kertoa mielipiteensä siitä, että vasta tuollaiset DD-F-kuppiset ovat ihan "normaalin kokoiset tissit"? Eiköhän se rintojen koon kokeminen riipu siitä mihin vertaa. Juu, onhan se K-kuppi varmaan vielä isompi "hinkki" kuin ap:n, mutta onhan tuo DD reilusti isompi kuin vaikka A. Ja tosiaan, tasaisen paksulla ihmisellä isotkin rinnat näyttää vähemmän isoilta.

ja kun ei nämä rinnat nyt tosiaankaan ole mitenkään erityisen isot. Eikä edes vielä järin riippuvat.

Mun motiivi ei ole haukkua tai verrata ketään, yritin vaan "puolustautua".

Ja kuten mun mitoista ja ympärysmitasta voit päätellä, en ole mikään "tasaisen paksu" ihminen.

Sä olet ilmeisesti juuri niitä huono itsetuntoisia pienirintaisia naisia, jotka aina haukkuvat muita riipputisseiksi ja päivittelevät muiden valtavia hinkkejä... :/

ap

Vierailija
11/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pienirintainen enkä kateellinen.

Sen sijaan en todellakaan ymmärrä, kuka "haukkuu" kaikkia isompirintaisia riipputissisiksi (*hih*), eiköhän jopa jokainen av-mammakin tiedä omasta kokemuksestakin, että riippuminen ei ole riippuvaista kuppikoosta ;) Tissit joko riippuu tai ei, joskus ovat siinä hilkulla riippuuko, mutta koko on jokaisella, ja se on yleensä jotain AA:n ja M:n väliltä. Ja se, tuntuuko omat tai jonkun muun tissit isolta, riippuu mm. vertailukohteista. Ja yleensä se riippuminen on ominaista meille mammoille, eli usein kiinteät valahtaa vähemmän kiinteiksi iän ja lasten myötä.

Vierailija
12/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä ei varmaan ole omakohtaista kokemusta siitä, miltä näyttää F-kupin rinnat. Ja tosiaan, niitäkin on olemassa monenlaisia, sekä riippuvia että riippumattomia.

Vierailija
13/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten mun mitoista ja ympärysmitasta voit päätellä, en ole mikään "tasaisen paksu" ihminen.

Sä olet ilmeisesti juuri niitä huono itsetuntoisia pienirintaisia naisia, jotka aina haukkuvat muita riipputisseiksi ja päivittelevät muiden valtavia hinkkejä... :/

ap

Jäi vaan mietityttämään. Olen siis se tyyppi, joka aiemmin ihmetteli olevansa tismalleen saman pituinen ja painoinen, mutta silti a-kuppi.

Ja näin pienirintaisena täytyy sanoa, että DD-F on mun näkökulmasta tosi iso, kuten varmaan sulle A on tosi pieni. Tosin ei utare tai riipputissi, eikä kohteliaaseen kanssakäymiseen muutenkaan kuulu pamauttaa toiselle "jösses mitkä tissit".

Vierailija
14/21 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puserokokoa 36 tai 38, S tai M.

Vierailija
15/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan paljon katseita miehiltä ;)

Vierailija
16/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rintani kuitenkaan ole mitkään valtavat hinkit. Edelliselle kommentoijalle tiedoksi, että eivät ne miehet näitä mitenkään erikoisemmin "tuijottele", ihan kivan kokoiset ovat mutteivät nyt niin erikoisen kokoiset kuitenkaan.

Vierailija
17/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että kuppikoko muuttuu tuon rinnanympäryksen mukaan?

Eikö esim 75 D ole suht lähellä kokoa 80 C ja kokoa 85 B?

Vierailija
18/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan ne minussa ns. hyvä piirre, mutta ehkä toivoisin huomiota muun takia kuin rintojen.

Ja rehellisesti pakko sanoa, että perse mulla on aika lerppu :/

Vierailija
19/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällä palstalla niin usein syntyy sotaa pienirintaiset vs isorintaiset. Että ihan oikeasti aikuiset ihmiset viitsivät täällä nimettöminä haukkua niin pieni- kuin isorintaisiakin. Kuinkahan moni todella oikeassa elämässä sanoisi työkaverilleen että s-tanan lehmä kun sulla on noin isot utareet.

Noh, kai niitä angsteja pitää saada jossain purkaa. Mutta pienelle alustalle se itsetunto on joillain rakennettu, muuta en voi sanoa.

Vierailija
20/21 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan, ettei 85B näytä mun mielestä niin isolta kuin 75D, mutta kun ei se 75D mikään kauhea hinkkiriipputissit vielä ole