Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomieheni sanoi eilen, että en kiinnosta häntä enää seksuaalisesti, koska olen lihonut niin paljon.

Vierailija
13.08.2009 |

Hän rakastelee kanssani vain minun aloitteestani ja tekee sen nopeasti. Vartaloani hän ei pahemmin koskettele. Saan kyllä orgasmin hänen kanssaan, mutta läheiseltä se ei tunnu. Usein hän torjuu minut.Ei hän vieraissa käy, mutta tilanne tuntuu silti tosi loukkaavalta. Olen koko päivän miettinyt asiaa. Mitä sanoisin hänelle?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mies haluaa mua!

Vierailija
2/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mies haluaa mua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Se hyvä puoli on sokeissa.

Ei, sokea se ei ole. Just tänään sanoi, kun kuljin alasti että ruvetaanko vallan nudisteiksi. Totesi sitten että ei siitä mitään tulisi, kun olisi kulli pystyssä koko ajan.

Vierailija
4/38 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää enemmän lihavista naisista, joissa on, mistä ottaa kiinni.

Vierailija
5/38 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen vuoden verran arvuutellut kaikki mahdolliset syyt miehen haluttomuuteen, ja lopulta todennut, että kyllä ne taitaa ne mun kilot olla. Tavallaan olisin ehkä toivonut, että mieheni olisi sanonut asiasta ap:n miehen tavoin, nätisti tietysti. Olisipahan tullut kerralla selväksi. Mutta mieheni on todella hienotunteinen, eikä ikinä ole huomautellut suoraan painostani. Tiedän kuitenkin, että hän on iloinen, kun innostun kuntoilemaan ja saan muutaman kilon pudotettua. Mieheni kyllä tietää myös mistä kilot ovat tulleet, eli ei hänellä mielestäni ole oikein varaa sanoakaan mitään (lasten kuolemia, masennusta jne). Eli en pelkkää laiskuuttani ja välinpitämättömyyttäni ole vetänyt herkkuja naamaan.

Itse mies on todella komea ja timmissä kunnossa.

Nyt olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni ja pudottanut 7,2 kg/3 vk ja vielä 30 kg pudottelen, ja huomaan jo nyt, että miestä kiinnostaa seksi ihan eri tavalla.

Vierailija
6/38 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molempia. Itse olen huippukunnossa, mutta ei minua miehen kaljamaha haittaa,kun ei ole iso. Tärkeintä, että elää suhteellisen terveellisesti.

Jos mieheni muuttuisi paljon lihavammaksi sohvaperunaksi, niin valitettavasti kokisin hänet varmaan vähitellen vastenmielisenä.

Minulla on tietyt arvot, jotka sopivat miehei arvoihin ja yksi niistä on terveys. Jos miehen arvot menisivät jollain tärkeällä osa-alueella uusiksi, tulisi varmasti kriisi. Ei minusta terveys ole sen pinnallisempi arvo kuin uskollisuus...

Vierailija
7/38 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitoutunut parisuhteeseen loppuelämäkseen? Onko siinä sitten joku ikäraja, kun ulkonäkö SAA rupsahtaa. Vanhusten seksi on tabu, mutta itse toivoisin seksin jatkuvan parisuhteessamme niin pitkään kuin mahdollista. Ei kuitenkaan voi olettaa, että 65-vuotiaana olisi seksuaalisesti kovinkaan haluttavan näköinen. Tällöin seksistä nauttiminen edellyttää rakkautta, sekä halua ja kykyä jakaa ja olla lähellä.

Tämä nyt lähinnä ajatuksena siihen, että onko rakkauteen perustuvassa suhteessa "oikeus" lakata haluamasta ulkonäköseikkoihin vedoten. Eihän sille mitään mahda, mutta tavallaanhan se on tosi surullista.

Tiedän suhteita, joissa nainen on esim. raskauksien myötä lihonut todella paljon, eikä se seksielämää ole (ainakaan miehen puolelta) hiljentänyt. Molemmissa tapauksissa nainen on (ruuhka)vuosien jälkeen itse innostunut laihdutuksesta. On kuitenkin hienoa ajatella, että mies on ollut rinnalla koko tuon ajan ja sitä kautta naisella on säilynyt vahvempi itsetunto ja myös motivaatio laihduttamiseen on myönteisempi versus se, että paineet tulevat tarpeesta RIITTÄÄ kumppanilleen.

Vierailija
8/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on itsellä vastaava tilanne. Mies on lihonut niin paljon, että vaikka kuinka pinnistelen, en saa haluja heräämään.

Harmittaa itseni ja mieheni puolesta..

Oikeasti olen ti´lanteessa, etten tiedää mitä tehdä.

Tosin kovin fiksua ei mieheltäsi ole sanoa siä

Vierailija
9/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä maininnut miehelle asiasta ja hän sanoo, että pitäisi hankkiutua läskeitä eroon, mutta ei tee asialle mitään.

Vierailija
10/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoi suoraan, ettei sun tarvitse yksin pohtia mikä mättää. Ja suoraan sanoen ymmärrän miestäsi. Kyllä mullakin halut katoaisi, jos mies lössähtäisi.

Vierailija
11/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitset parempaa! Oikeesti.

Vierailija
12/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yrittäisin itse tehdä asialle jotain, jos olisin lihonut niin paljon, että mies ottaisi asian puheeksi.

Mutta tietysti mieheltä aika tökeröä sanoa se, mutta jospa ei keksinyt mitään muuta keinoa tuoda asia julki...

Ja hänhän voi olla huolissaan myös terveydestäsi.

Vierailija
13/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä ei onneksi ole mtn tekemistä sen kanssa että rakastaako hän sinua vai ei :)

Halut on haluja. Jos miehesi on aina syttynyt hoikemmasta naisvartalosta, ei hän voi muuttaa itseään syttymään lihavasta - varsinkin, jos se sattuu olemaan hänelle se pahin turn off. Ne on niitä makuasioita.

Vierailija
14/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties olen pinnallinen paska, mutta ymmärrän miestäsi. Ja jos itse paisuisin vaikka 20 kg yhtäkkiä, niin ymmärtäisin, jos mies ei enää kiihottuisi yhtä paljon. Tai jos naamani sulaisi tulipalossa. Jne.

Vierailija
15/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoo mikä mättää. Ymmärrän sinunkin kantasi, varmasti se loukkaa. Voisitteko yhdessä lähteä purkamaan tilannetta, siis olettaen nyt että olet oikeasti lihonut paljon, eikä mies sano niin vain loukataksesi sinua. Mistä lihominen johtuu? Syödäänkö teillä epäterveellisesti, voisiko sitä muuttaa yhdessä, ruokavalio uusiksi? Etkö pääse harrastamaan liikuntaa, voisiko miehesi jotenkin olla avuksi siinä, esim. hoitaa lapsianne sen aikaa, jos teillä on sellaisia, tai lähteä kanssasi lenkille?

Vierailija
16/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lupaisit laihduttaa ja laihduttaisit. Tuskin muuten saat hänen halujaan heräämään. En itsekään voi kuvitella kiihottuvani lihavan kanssa.

Vierailija
17/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sillä ei onneksi ole mtn tekemistä sen kanssa että rakastaako hän sinua vai ei :)

mitä paskan jauhantaa. Mun rakkauteni ei ainakaan ole vartalosta kiinni ja halut kulkee sen kanssa käsi kädessä. Tollaset kusipäät saa oikeesti jäädä yksin tuijottelemaan peiliin. Todella törkeää mieheltä kommentoida noin ja todella idioottimaista naisilta kommentoida näin. Suoraan sanottuna säälittää teidän kaikkien parisuhteet.

Vierailija
18/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että sinulla pahamieli, koska kyllähän tuollainen loukkaa.

Miehesi ei kuitenkaan varmastikaan voi haluilleen mitään, sentään uskalsi sanoa mistä kyse.

Onko lihomiseesi joku terveydelinen syy vai oletko vaan syömällä/liikunnan puutteesta lihonut?

Voisitko ajatella että ihan itsesikin ja oman terveytesi vuoksi koittaisit päästä liikakiloista eroon. Loppujen lopuksi kunnossa pysyminen ei ihan hirveitä vaadi, pullat herkut vähemmälle. Terveellinen ruoka ja liikuntaa, esim ihan kävelyä niin kiinteytyminen käy suht nopeasti.

Tietysti asia on eri jos lihomiseen on terveydellinen syy esim joku sairaus, silloin tilanne on tietysti vaikeampi.

niin ja olettaen tietysti että miehelläsi on ns "varaa" sanoa, eli hän myös pitää itsestään huolta?

Paljon pahempi tilanne olisi ja epäreilumpikin jos sanoisi että ei rakasta sinua. Rakkauden määräänhän tuollainen ulkonäöllinen seikka ei saisi vaikuttaa ei voi olla niin pinnallista, mutta seksuaaliseen halukkuuteen se voi kyllä vaikuttaa vaikka miten yrittäisi miehesikin tsempata.

Vierailija
19/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä paskan jauhantaa. Mun rakkauteni ei ainakaan ole vartalosta kiinni ja halut kulkee sen kanssa käsi kädessä. Tollaset kusipäät saa oikeesti jäädä yksin tuijottelemaan peiliin.

Odotan sitä myös mieheltä. Lihavuus ei ole kaunista eikä terveellistä. Rakkaus ei siitä kuole, mutta kyllä se vaan voi haluihin vaikuttaa, jos toinen on kuin syöttöporsas.

Vierailija
20/38 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kyseessä ei ole asenne jonka mies voi päättää vaan tunne, jota mies ei voi itse valita. Ja mielestäni on myös erittäin reilua että mies sanoo asiasta rehdisti. Reilua ei ole, jos hän sanoo sen rumasti tai halveksuvasti. Kyllä mielestäni on paitsi oman itsensä, myös puolison kunnioittamista huolehtia siitä ettei pääse liikaa lihomaan. Jos sinulle on tullut vain vähän iän mukanaan tuomaa 'löpsähtämistä', sitten en ymärrä miestäsi (jonka on toki tajuttava vanhemeniseen ym. liittyvät realiteetit), mutta jos olet todella lihonut kilokaupalla, sitten ymmärrän miestäsi.

Päätä laihduttaa :-) Tsemppiä teille!