Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

välilihan leikkaus uudestaan

Vierailija
13.08.2009 |

Toisen lapseni laskettu aika on parin viikon kuluttua ja kovasti mietityttää tuo välilihan leikkaus. Jos sen joutuu taas tehdä, niin tehdäänkö se samaan kohtaan kun ensimmäisessä synnytyksessä.

Ekalla kerralla parani huonosti ja nyt viime neuvolassa lääkäri sanoi että tulisi samaan kohtaan ja samalla vanha haavakin voi tulla paljon paremmaksi.

Kuinkas muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä leikattiin. Lapsi 4,1kg. En istunut viikkoon.

Toinen synnytys 12v. kuluttua, ei leikattu, eikä repeämiä, lapsi 4,3kg. Kolmas lapsi 4,7kg, ei taaskaan ongelmia.

Eli jos ekassa leikattu, ei välttämättä enää myöhemmin, vaikka lapset isompia, ja aikaakin reilusti välissä.

Vierailija
2/10 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tikkejä tuli useampaan kerrokseen. Ei tainnut olla ihan samasta kohdasta, mutta samalle puolelle kuitenkin.

Nopeammin tuo kuitenkin parani kuin se eka, mutta kipeä sen pari viikkoa ja sen jälkeen, ihan kuin ei mitään olisi koskaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvii uusia enää.

Kerran olet jo synnyttänyt.

Vierailija
4/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni ei tarvinnut toisessa synnytyksessä välilihaa leikata (1. imukuppi). Itseasiassa selvisin vain pienellä nirhaumalla. Tsemppiä koitokseen! :)

Vierailija
5/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku nirhauma tuli, johon laitettiin kaksi tikkiä (olisi kuulemma parantuntu ilmankin). Imetin istualtaan heti synnytyksen jälkeen (mahtava fiilis kun muistaa kuinka "rikki" olin ekan synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia ole ollut paranemisessa tms. Mulla kaikki lapset olleet isokokoisia, siksi leikattu.

Vierailija
7/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse kuvittelin että ei enää ole mitään leikattavaa. Enpä tiedä tuliko parempi.

Vierailija
8/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Luulen kyllä itsekkin ettei enää tarttis leikata, mutta jos pitää, niin tehdäänkö samaan kohtaan kun ekalla kerralla?

Vierailija
9/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarvittaessa leikataan aina samalle puolelle, voi muuten vahingoittaa peräaukon hermotusta

Vierailija
10/10 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parantu hetkessä, tokassa repes 2. asteen vaurioksi vaikka lapsi syntyi useampi viikko etuajassa. vieläkään ei ole parantunut ja lapsi pian 2 v....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan