Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, kuka on LTo ja kuka lastenhoitaja?

Vierailija
13.08.2009 |

Ei niin, että tuolla nyt niin suurta merkitystä mulle olisi, mutta mietin vain. Mun lapset aloitti uudessa päiväkodissa ja ollaan vain esitelty toisemme nimillä. Ei ilmene mistään, kuka on mikäkin virkanimikkeeltään. Onko muille nämä asiat kerrottu erikseen vai kuuluuko niitä ees erotella/vanhempien erikseen tietää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee kotiin jaetussa kirjeessä ja pk:n ovella olevassa taulussa jossa on myös hoitajien kuvat.

Vierailija
2/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lto on sivistyneemmän oloinen.

Ihan oikeesti: lto on minusta selvästi sellainen aktiivinen, lastenhoitajat ovat enemmän taka-alalla, kun lto tulee ensimmäisenä antamaan tassua. Lto ei myöskään ole se harmaapäinen työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä meikäläisen harvaan päähän jää tuollaiset.

Taisi olla puhetta myös silloin hoitajalakon alla, LTO:t eivät olisi menneet lakkoon kun taas hoitajat olisivat.

Vierailija
4/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni infopaperi hoitopaikasta ja siinä oli hoitajien nimet ja tittelit

Vierailija
5/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoitajien nimet ja tittelit. Lisäksi henkilökunnalla roikkuu kaulassa henkilökortti jossa lukee nimi ja titteli.

Vierailija
6/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien kuvat, nimet ja nimikkeet.

Vierailija
7/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "tädeillä" on vain etunimi rintapielessä (kiva asia sekin, kun paljon uusia naamoja) eikä päiväkodin lapuissakaan ole ku ryhmän puhelinnumero. Hmm... no ehkä mä en tarvii sitä tietoa mihinkään. Pieni aavistus mulla toki on, kuka niistä on se LTO jos tuolla nyt mitään väliä on.

ap

Vierailija
8/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä on se fiksuimman oloinen, kertoo lapsen päivästä ammattimaisemmin ottein.

Vierailija
9/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä lto ja mielestäni työkaverini lastenhoitajat ovat ihan yhtä fiksua porukkaa kuin minäkin....tänä päivänä moni lastenhoitaja on kouluttautunut paljon lisää; kasvatustieteitä, erityispedagogiikkaa yms.

Ei uskoisi että tämän päivän vanhemmissa vielä löytyy noin vanhanaikaisia ihmisiä, hah sanon minä!