3-vuotias lähtee huomenna virikehoitoon ja lujaa!!
Saatana mulla palaa hermo tuon pennun kanssa. Joka helvetin kerta kun saan 2vk ikäisen vauvan nukkumaan, tuo saatanan kakara käy joko tökkimässä vauvaa tai meluaa muuten niin että vauva herää. Imetyskin meni perseelleen kun ei ole hetken rauhaa. Huomenna onneksi kakara lähtee virikehoitoon enkä hae sitä pois sieltä ennen klo 17. Miksi ylipäänsä siedin tätä touhua 2 viikkoa, kun päiväkotikin aukesi jo 3.8.09.
Kommentit (39)
nopeammin itse bilettämään kun nuo kakarat joku hakee.
Ihan mitä sattuu ei lapsistakaan kannata laitella, eikä myöskään siitä mitä aikoo jne. Aika herkästi nykyään poliisi yms. tahot ottavat hoitaakseen lapsiin kohdistuvia juttuja. jotenkin mullakin nousee niskavillat pystyyn kun luen ap:n kirjoitusta. Tuntuu pahalle lapsiraukkojen puolesta. :(
Toivon sydämmeni pohjasta, että lapset saavat kunnon vanhemmat ja hyvän elämän.
Joku sairas lääkehuuruissa kirjottelee. Olen tästä ottanut useaan paikkaan yhteyttä, ja ei taida olla totinen juttu.
vasta laadukasta onkin. Tulis vaan lastensuojelun perhetyö meille, niin se olis ilmaista, toisin kuin neuvolan tyhjäntoimittaja perhetyöntekijät joista pitää maksaa. Mulla on tärkeempääkin sijoituskohdetta elatusmaksuille ja lapsilisille.
muutenkin 26.pv, mutta jos aiemmin tulee joku joka vie tuon perkeleen tuholaisen päiväkotiin, niin hyvä.
Luuletko että lapsi veidään vain päiväkotiin ja sitten illaksi sulle haukuttavaksi. Vaikka olisit provo niin kehottaisin miettimään mitä kirjoitat. Onneksi selviää helpolla mistä kirjoitat, saavat lapsesi jatkossa parempaa hoivaa, myös vauvasi.
vasta laadukasta onkin. Tulis vaan lastensuojelun perhetyö meille, niin se olis ilmaista, toisin kuin neuvolan tyhjäntoimittaja perhetyöntekijät joista pitää maksaa. Mulla on tärkeempääkin sijoituskohdetta elatusmaksuille ja lapsilisille.
Itse otin yhteyttä poliisiin, haluan oikeasti että lapsilla on suomessa hyvät oltavat. Jos yhtään kukaan pittaa asiasta, niin tekevät saman. Onneksi selvittävät hetkessä kuka kirjoittaa ja mistä. Onnea ap valitsemallesi tielle, kirjoitit totta tai et joudut vastuuseen tällä kertaa =)
Luulen, että ap saattaa olla murrosikäinen koltiainen, joka kaipaa vanhempien huomiota. Tai sitten ryhmä koltiaisia, joista hauska nähdä, miten aikuiset ottavat kauheudet tosissaan ja vastailevat toisilleen.
Jos ap:n kertomukset ovat totta, ihmettelen, ettei perhetyöntekijä tms ole vielä tehnyt mitään huostaanoton eteen. 23
ja päivieni varalle kuin kökkiä sisällä kakaroiden kanssa ja ukko huitelee missä sattuu. Onneksi lapset tyrkätään ensiksi bioisälle, niin sekin saa maistaa yksinhuoltajuutta.
sitten ostaa enää ruokaa ja korviketta kakaroille. Ja vaatteista ja lastentarvikkeista saan mukavan pesämunan oman elämäni alkuun kun ne kirpparilla myyn.
mene sinne kouluun, ja ota lääkkeesi. Eikö sun vanhemmat ap yhtään kato sun perään mitä ja missä kirjottelet?
sitten ostaa enää ruokaa ja korviketta kakaroille. Ja vaatteista ja lastentarvikkeista saan mukavan pesämunan oman elämäni alkuun kun ne kirpparilla myyn.
Eihän niitä tarvitse kun viedä, ei siihen perhetyötä tarvita! Anna hyvä ihminen lapsillesi hyvä elämä, älä tee niisä kaltaisiasi idiootteja.
äitiyslomalla enkä mennä töihin tai ilmoittautua työkkäriin työnhakijaksi. Heti persettä jakamaan kun tikit sulavat ja jälkivuoto loppuu, niin ei tartte tehdä töitä ikinä.
äitiyslomalla enkä mennä töihin tai ilmoittautua työkkäriin työnhakijaksi. Heti persettä jakamaan kun tikit sulavat ja jälkivuoto loppuu, niin ei tartte tehdä töitä ikinä.
hienoa, että täällä on ihmisiä jotka tekevät ilmoituksen tämmösistä sairaista kirjoitteluista. Kiitän sinua meidän muidenkin puolesta!!!
Ja oli provo tai ei, niin nää jutut menee yli.
Kaikkein eniten toivon, että tämä nainen/mies, joka kirjoittelee täällä olisi vain keksinyt todella huonon tavan viettää vapaata netissä... Ja toivottavasti sulla ei oo lapsia....
Tikkaa se näyttös kii ja mene ulos!
varsinkaan jos ei ole vuosiin ollut. nyt äpärä heräsisi, korvikepullon lämmitykseen...
kirjottanut tuota tarinaansa pitkin raskauttaan. On nyt sit näköjään saanut synnytettyä vauvansa. Ihan kamalaa kielenkäyttöä ollu koko ajan:(
kiihdyttää teitä kuukaudesta toiseen. lopettakaa nyt.
teen susta ilmotuksen ap. Käy sääliks lapsesi. Mitä joutuukaan kärsimään, kielellinen väkivaltako se lapsesi pelastaa???? Onneks nykyään selvitetään helposti mistä viestit tulee ja tilanteesi ainakin kartotetaan ja kykysi olla äiti.
Heh, siinä onkin poliisilla ja lastensuojelulla työsarkaa hetkeksi, kun alkavat tutkia joka ikisen provon vauvapalstalta. ja kaksplussalta... ja suomi24:ltä...
tämä on se, joka veti viinaa ja tupakkaa raskauden aikana. Suunnitteli myyvänsä vauvan ja synnyttävän sen kotona, jos ei sossu maksa sairaalakuluja. Vammaisen lapsen oli jättänyt roskiin tai sairaalaan. Ennen kyllä oli niin, että teki vauvan ansaitsemistarkoituksessa ja isommasta välitti.
Tuskin totta näistä mikään...