Aikuiset ja lapset, jotka syötte eläinrasvaisia tuotteita paljonko painatte?
Pituus myös, kiitos!
Ja tarkoitan, että käytätte esim kevyt- tai täysmaitoa, oivariinia tms tai voita, kermaa, naudan paistia tai muita osia, kalaa, kalkkunaa, kanaa jne.
Kommentit (38)
Voita, kermaa, juustoja syödään, mitään ei osteta kevytversiona. Muu perhe syö aika paljon lihaa, minä en. Itse olen 168cm/52kg, muiden mittoja en nyt muista mutta lapset ovat alakäyrillä ja mies varsin timmissä kunnossa. Kolesterolit hyvät, nuorimmalta ei ole mitattu. Jos tarvisin laihdutusta, jättäisin ensimmäisenä sokerin ja turhat hiilarit pois. Pari kertaa olen sillä konstilla pudottanut muutaman kilon kun on alkanut vaivata.
mut nyt raskausaikana painan 54kg. Lapsi on 12kg/85cm
Olen 164 cm ja 55-56 kg. Lapset on normaalipainossa, samoin mies. Syödään kyllä ruista tai tätsjyväviljaa+ kasviksia, paljon marjoja ym.
Pituus myös, kiitos!
Ja tarkoitan, että käytätte esim kevyt- tai täysmaitoa, oivariinia tms tai voita, kermaa, naudan paistia tai muita osia, kalaa, kalkkunaa, kanaa jne.
käytetään myös light-tuotteita ja rasvatonta maitoa. En edes tiennyt ennen tämän ketjun avaamista, mikä on "eläinrasvainen tuote" enkä muutenkaan koskaan laske kaloreita, mieti hiilareita/rasvoja/proteiineja ym. juttuja, joista niin paljon puhutaan. En ole koskaan millään dietillä. Alkoholiakin meillä juodaan ja syödään herkkuja.
Ja koko perhe hoikkaa porukkaa; jos jotain, välillä minä tai lapsi lipsahdetaan jopa alipainon puolelle. Minulla pituus 163, paino 49 kg.
Meillä syödään sen verran kun on nälkä, ei mätetä eikä ahdeta ruokaa. Syödään sopivasti kaikkea (lihaa, kalaa, kasviksia, hedelmiä, viljatuotteita jne.). Kun otetaan viintä, otetaan lasi tai kaksi, ei pullollista. Ja kun avataan suklaalevy, otetaan rivin verran tai muutama pala, ei koko levyllistä. Joskus tehdään pastakastike kermaan, joskus taas syödään rasvatta paistettua kalaa ja höyrytettyjä kasviksia.
Terveitä, liikunnallisia, hoikkia ja elämäniloisia ollaan kaikki. En tajua, kuinka ihmiset jaksaa noudatella jotain karppausjuttuja tms. ja tehdä jokaisesta suupalasta sellaisen numeron!
ahkerasti, joten ruokavalioon kuuluu paljon proteiinia: nautaa, hirveä/poroa, possua, kanaa ja tietysti kalaa. Itse rakastan kunnon pippuripihviä siäs/ulkofileestä, mutta kastikkeita ei juurikaan käytetä missään ruoassa.
Miehen kanssa syödään Beceliä, lapset Oivariinia, maitoa rasvattomana ja ykkösmaitoa, ruokakermat ovat vähärasvaisia, raejuustoa, rahkaa kuluu paljon.
Itse olen 170cm ja painoa 58kg
Mies on 183cm ja painoa nyt 95kg (mies on isoimmillaan painanut 109kg tiukassa kunnossa, nyt ei treenaa enää ihan niiin aktiivisesti)
Lapset ovat normaalipainoisia, paitsi nuorin joka on painon suhteen jossain -25 käyrällä, mutta kuitenkin kasvu on tasaista.
Herkkupäivä pidetään kerran viikossa, mutta joskus iskee karkinhimo keskellä viikkoa, eikä meidän ruokavaliota kaada joku yksittäinen herkuttelu.
Mulla pituus 180cm ja paino 64.
Mies 186 cm ja paino taitaa olla 76.
Ei syödä lainkaan mitään viljaa (myös riisit, maissit ja tattarit), perunaa, eikä käytetä missään sokeria. Kermaa menee viikossa useampi litra, munia muutama kymmen ja kasviksia/marjoja joka päivä reilusti puoli kiloa kummallekin.
Tällä tavalla ollaan menty reilu vuosi, enkä ikimaailmassa vaihtaisi entiseen. Olo on niin paljon parempi kuin ennen, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.
ei käytetä mitään light-tuotteita koskaan, leivällä voita, ruuanlaitossa kermaa, juodaan luomumaitoa/täysmaitoa, jne. Kaikki ollaan hoikkia, itsellä esim bmi 20.8.
painan noin 58 kg, pituutta löytyy 176 cm.
Käytän leivonnassa voita, ruoanlaitossa kermaa. Lapset juovat kevytmaitoa. Käytän toki myös kasvirasvoja, mutta paljon myös eläinrasvoja.
Lapsien pituuksia ja painoja en ihan tarkaan tiedä, mutta toinen on todella hoikka ja toinen normaalipainoinen. Mies on ainoa, jolle on pikkaisen kertynyt painoa, mutta ei häntäkään ylipainoiseksi voi sanoa.
kevytmaitoa, kermaa, voita, kalaa ja kanaa.
punaista lihaa en syö.
painan 65 kg ja olen 175 pitkä.
Olen laihduttanut karppamisella nyt 18,6kg ja toivottvavasti saan vielä 14kg pois. Sitten olen tyytyväinen.
Lapsia on 6, joista 2 tosi hoikkaa, 2 hieman 0-käyrän alapuolella ja 2 pullukkaa.
miehellä 195 ja 85
lapset 92 cm ja 10 kg sekä 50 cm ja 2950g (syö tosin vain maidon kauttani noita)
Mies on 193cm ja painoa en muista mutta hoikka on
lapset 7v 130cm n.25kg (arvio ei oo mitattu hetkeen, mutta luuviulu on)
5v 120cm 20-21kg
1v 74cm ja 8,8kg (alkanut siirtymään perheen ruokavalioon.)
Syödään paljon maitotuotteita, lihaa melkein joka aterialla ( kalkkunaa) munia paljon, mutta myös paljon kasviksia ja vihanneksia. Sokereita ja valkoista viljaa yritän pitää minimissä. Itse en syö lainkaan niitä.
minä 166cm 50 kg
mies 172cm 61 kg
Poika 5v noin 120cm 20kg
tyttö 2v neuvolan keskikäyrällä
Emme "mässäile" eläinrasvalla, haluamme vain käyttää mahdollisimman luonnollisia raaka-aineita.
Emme ole karppeja.
[i Meillä juodaan (rasvaista) piimää, kevytmaitoa. Ruoanlaitossa käytetään kermaa (ei mitään cremejä), ranskankermaa, smetanaa, normaalirasvaista juustoa, voita ja rypsi-/oliiviöljyä. Jogurttina syömme turkkilaista 10% tai sitten Juustoportin 3% jogurtteja (lähes ainoita, joissa ei liivatetta tai muita paksunnusaineita). Lihan suhteen kaikkiruokaisia: kaikkea jauhelihaa, kaikkea filetta, paistia, kyljyksiä, pekonia jne.. Syömme lisäksi runsaasti lohta ja pähkinöitä.
[/quote]
minä 156/48
mies 181/85
lapset 100/13
88/11
80/10
Mies ihan normaalipainoinen myös.
sisältävät niin plajon E-aineita että eivät todellakaan voi olla terveellisiä. Enkä juo ikinä suomalaista maitoa
pituus 167 cm ja paino noin 53 kg.
Lapset:
155 cm ja 40 kg
150 cm ja 35 kg
Itse 172cm ja 62kg, poika 6v. muistaakseni 125cm ja 26kg ja tyttö 4v. n. 104cm ja 16kg, eli normaalipainoisia kaikki. Niin ja mieheni 183cm ja paino jotain 90kg, mutta koostuu lihaksista, rasvaprosentti tosi alhainen. Ruoka syödään meillä mahdollisimman luonnollisena ja vähän käsiteltynä ja kasviksia ja hedelmiä suositaan. Esim. voisilmä kuuluu puuroon kaikilla muilla paitsi miehelläni =)
Olen 171cm ja painan 57kg