Millälailla yllätät miehesi?
Tarkoitan, teetkö/ ostatko miehelle keksellä arkea jotain pieniä lahjoja, teet lempiruokaa kynttiläillalliselle (kun lapset nukkuu)
Kommentit (3)
Yllätän: spontaanilla seksillä vaikka kesken keittiön raivauksen (arkena, kun lapset katsoo pikkukakkosta ja me siivoillaan päivällisen jälkiä), leipomalla jotain miehen herkkua, tekemällä meille yhteistä hyvää iltapalaa, teen jotain pieniä arkisia juttuja, jotka hänen "pitäisi" tehdä ja sitten huomaakin (iloissaan), että vaimo onkin jo tehnyt (esim. auton tankkaus, hän ajaa paljon, minä vähän).
alatteko te naimaan kun lapset katsoo pikkukakkosta?
-teen lempiruokia, annan nukkua vkonloppuaamuna(on aamu-uninen päinvastoin kuin minä), vien lapset ulos jotta saa olla hetken yksin välillä- puen miehen mielestä seksikkäät vaatteet ainakin joskus...hyväilen ohikulkiessa, varaan lippuja/matkoja joista tiedän hänen pitävän
27 vuotta oltu yhdessä =)
Yllätän: spontaanilla seksillä vaikka kesken keittiön raivauksen (arkena, kun lapset katsoo pikkukakkosta ja me siivoillaan päivällisen jälkiä), leipomalla jotain miehen herkkua, tekemällä meille yhteistä hyvää iltapalaa, teen jotain pieniä arkisia juttuja, jotka hänen "pitäisi" tehdä ja sitten huomaakin (iloissaan), että vaimo onkin jo tehnyt (esim. auton tankkaus, hän ajaa paljon, minä vähän).