Prinsessojen kosinnat - missä sinua kosittiin?
Daniel Westling kertoi kosineensa kruununprinsessa Victoriaa kauniina helmikuun päivänä Drottningholmin linnan puistossa. Hän polvistui Victorian eteen linnan luona sijaitsevalle niemekkeelle, missä aurinko paistoi ja jään ritinä säesti Danielin sanoja.
Jonas Bergström kosi prinsessa Madeleinea kesäkuussa lomamatkalla Caprilla polvistuen tämän eteen.
Missä sinua kosittiin? Minua poikaystävän puutarhassa toukokuussa.
Kommentit (37)
saadaan itkupotkuraivareita.
Hienon kosinnan tarkoitus on saada ainoastaan kaverit kateellisiksi.
Ei ihme, että eroja tulee niin paljon.
Tilanteessa ei ollut erityisromantiikkaa, koska mies oli spoilannut sen. Hän oli sanonut aikovansa kanssani naimisiin jo puoli vuotta aikaisemmin. Ehdin jo vähän närkästyä kun kosintaa ei vaan kuulunut.
kesken kävelyretken. Oli aurinkoinen tosi kaunis pakkaspäivä ja oltiin merenrannalla. Mies kaivoi sormukset taskusta, oli hankkinut ne etukäteen, ja kosi.
Mies ei saanut sanaa suustaan, mutta lopulta sovimme että ollaan kihloissa.
että mentäisiinkö naimisiin. Ja mä sanoin, että mennään.
Ei mitään polvistumisia (voi hyvänen aika sentään). Kaverin mies kosi paljon romanttisemmin, mutta niin vain ovat nyt eroamassa ja me edelleen onnellisesti yhdessä.
Oltiin hotellin sviitissä, ilta oli pitkällä. Menin sängylle, mies käveli vierelle, polvistui ja kosi. Oli kaunis hetki, toki olisin naimisiin mennyt, vaikka olisi autossa kosinut. Ei sillä ole merkitystä, mutta kyllä tuosta ihana muisto jäi.
Tiimarin ikkunan edessä, räntäsateessa. Vastasin "tottakai" ja käveltiin kultasepälle sormuksia katselemaan. Tilattiin ne ja kultasepältä sai lahjaksi kortin Arnoldsille. Juotin sitten ilmaiset kahvit+donitsit :D
Ihan meidän näköinen kosinta, ei valittamista.
Kaverin mies kosi paljon romanttisemmin, mutta niin vain ovat nyt eroamassa ja me edelleen onnellisesti yhdessä.
että mitä epäromanttisemmin kositaan ja mitä pienemmät häät, sitä todennäköisemmin rakkaus kestää!
Lunta tuli rutkasti, oli reilusti pakkasta, mutta kaunista. Raketit oli ammuttu, ja seurueemme muut jäsenet olivat menneet takaisin sisälle. Poikaystäväni kysyi yhtäkkiä: tuletko vaimokseni? Ällistyin niin, että vastasin: ootko sä tosissas?? En nimittäin uskonut häntä. Ajattelin, että onpas se nyt kännissä.. Hetken vakuuteltuaan uskoin miestä ja vastasin liikuttuneena tottakai!
Valitettavasti kihlauksemme kesti vain 3 viikkoa eikä kukaan silloin edes tiennyt siitä. Olisin halunnut, että hankimme sormukset ja kerromme kaikille. Mutta miehellä ei koskaan ollut aikaa lähteä kanssani ostamaan sormuksia, hän sanoi että osta sä vaan niin hän maksaa.. Sellaiseen en suostunut. Samoin hän sanoi, että laita sä vaan ilmotus lehteen. Ei edes kiinnostanut yhdessä suunnitella sitä. Ensimmäisen suuren riidan aikana kihlauksen jälkeen hän huusi: jos olis sormus heittäisin sen pois! Enää ei olla kihloissa!
Seurustelumme jatkui tästä vielä noin vuoden verran, kunnes 6 vuoden seurustelu sitten päättyi miehen löydettyä toisen.
Kaverin mies kosi paljon romanttisemmin, mutta niin vain ovat nyt eroamassa ja me edelleen onnellisesti yhdessä.
että mitä epäromanttisemmin kositaan ja mitä pienemmät häät, sitä todennäköisemmin rakkaus kestää!
sovelluksessa mulle sormuksen ja siinä oli mukana viesti: tuletko vaimokseni?
Ja meidän suhteen alkuun fb kuuluu vahvasti, itse asiassa muuten ei edes oltaisi yhdessä, joten siksi siellä.
... kosin miestäni ja hän vastasi heti myöntävästi. Olemme olleet yhdessä teineistä asti (nyt olemme reilu 3-kymppisiä) ja olemme tosi onnellisia, vaikka toki vaikeitakin aikoja on suhteessa ollut. Hyvän suhteen eteen kannattaa kuitenkin taistella sellaisinakin hetkinä.
Kohta perhe kasvaa yhdellä, jota olemme jo pitkään toivoneet. :)
Istuin ikkunan ääressä katsomassa raketteja, kun mies tuli ja polvistui eteeni ALASTI sormus rasiassa.
Meistä se alastomuus toi tilanteeseen erityistä romantiikkaa. Ei peitellyt mitään.
Minä ilmoitin, että nyt sitten mennään naimisiin ja kävin ostamassa vihkisormuksen valmiiksi.
Eli haaveeksi jäi, että joku polvistuisi ruusujen ja timanttien kera eteeni :D
sanoin miehelle että jos haluaa minun kanssani asua, niin se on sitten syytä ottaa kalenteri esiin ja varata hääpäivä. Mies suostui pitkin hampain.
itse sanoin, että kun on lapsi tulossa niin nyt mennään tonne ja ostetaan kihlat. ja niin mentiin.
-20v yhessä 16 naimisissa.
olimme mieheni kanssa baarissa (jossa muuten aikoinaan ekaa kertaa tapasimmekin toisemme), istuimme baaritiskillä, vasta parit ottaneina.
Mies tuijotti intensiivisesti kasvojani, ja kysyi: "voisitko ajatella meneväsi joskus naimisiin kanssani?"
Yllätyin kysymystä, sillä olimme tavanneet vasta pari kuukautta aiemmin, mutta hyvin imarreltu olin tosin ;)
Kihlauduimme, ja muutimme avoliittoon.
Aloin odottamaan vauvaa (toivotusti ja suunnitellusti), ja sitten, eräänä arkisena aamuna autossa, matkalla töihin mies tuumasi, että "on sitten vissiin aika mennä tervehtimään pastoria? Saanko varata kirkon?"
Hyvin arkisesti siis, mutta yllättävillä hetkillä ;)
Ja parin kuukauden päästä kilisivät hääkellot meille, ja siitä n. 6 kk päästä syntyi vauva.
Yhdessä ollaan oltu pian 16 v, ja yhä onnellisina :)
melko epäromanttista meillä oli: sunnuntailounaan jälkeen mun vanhempien luona kun ylensyöneenä mies makaili selällään sängyllä (pukeissa) ja mä yritin istua hajareisin (myös pukeissa) sen rintakehälle muttei polvet enää yltäneetkään siitä patjalle vaan aloin valua siitä kaulan suuntaan, siinä keikkuessani mies sitten töksäytti "suuren kysymyksen".
ei saatu tusinaa vuosia täyteen, kun tuli ero.
Lösähdin sängylle sivuttain ja silmät kiinni. Hetken päästä kuulin askeleet ja sanoin: "Älä hyppää päälle!" ja nauroin. Kunnes avasin silmät ja mies seisoi edessäni polvillaan sormuksen kanssa ja kysyi: "Tuletko vaimokseni, rakas?" Kyyneleet valui pitkin poskia, kun vastasin: "Voi kyllä, rakas!" ja halattiin pitkään..ja sitten juotiin kuohuviiniä ja syötiin suklaata :)