Pettymys
Olen eronnut 40-kymppinen mies. Tapasin tanssikurssilla noin 60-kymppisen naisen joka on fiksu ja kaunis. Olimme kursilla tanssipari ja hän pyysi mua lavatansseihin. No mukavaa oli ja vein hänet kotiin ja seuraavana lauantaina taas tansseihin ja silloin hän tanssi erilailla kuin aikaisemmin. Lähempänä ja kiihottavasti.
No silloinkin vein hänet kotiin ja hän pyysi sisään. Juttelimme monenlaista ja aika kului lopulta hän sanoi haluavansa sänkyyn kanssani.
No menimme makuuhuoneeseen molemmat riisuivat itsensä pimeässä ja sitten sänkyyn peiton alle. Hyväilin hänen rintojaan ja suttelin häntä kun yritin laittaa kädet alemmas niin hän sanoi ettei alemmas. No rakasteltiin sitten kuitenkin peiton alla. Missään vaiheessa hän ei koskenut penistäni enkä minä saanut koskea hänen pimppaansa.
Rakastelu kesti suht pitkään ja laukesin hänen sisäänsä eikä hän liikahtanut ollenkaan rakastelun aikana. Kun menin hänen viereensä makaamaan niin hän kysyi, että oli hän hyvä kumppani. Mitä siihen voi vastata kun ei halua loukata toista? Olen hänen luonaan käynyt rakastelemassa monta kertaa ja aina sama kaava. Hän ei halua koskettaa penistäni eikä halua minun koskevan kädellä hänen pilluaan.
Käyn hänen luonaan koska hän on mukava ihminen ja pidän hänestä. Onkohan hän vanhapiika juuri tästä syystä? Ei uskoisi, että tällainen nainen on edes olemassa.
On valmis sänkyyn muttei ole lainkaan aktiivinen ja on tosi estynyt.
Kommentit (2)
Kysy, että olisiko nainen kuitenkin halukas kokeilemaan jotakin mitä sinä haluaisit. Ehdotat että jos saisit varovasti koskea naiseen niin että nainen saa heti sanoa jos ei tunnu hyvältä. Ja korosta sitä miten paljon sinä haluaisit koskea naiseen, miten paljon saisit itse nautintoa siitä. Ja ota naisen käsi ja ohjaa se koskemaan itseäsi sieltä mistä haluat. Mutta varovasti ja samalla kysyen että voiko niin tehdä. Ja kerro koko ajan miten hyvältä se tuntuu sinusta.
Arvelisin että nainen haluaisi olla aktiivisempi mutta on liian epävarma ja pelkää olevansa huono. Onhan nainen jo osoittanutkin epävarmuutensa kysymällä millainen hän seksikumppanina oli.
Nimim.Samassa tilanteessa ollut.
Voi olla taustalla vaikka minkälainen trauma. Jotakin häpeän tunteita kenties. Ehkä kannattaisi varovasti kysyä asiasta.