Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko katsoa kun mies nuolee sinua? :oO

Vierailija
25.12.2008 |

Ite haluaisin mutten kehtaa joten mies touhuaa lähinnä peiton alla...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa katseltavaa. Hyväillä miehen hiuksia ja olkapäitä samalla.

Vierailija
22/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta en kehtaa/uskalla:( Että voikin ihminen olla ujo. Pyörtyisin varmaan kiihotuksesta, jos katsoisin. 

Nolostun siitäkin, jos huomaan, että mies katsoo minua nuollessaan (sen huomaa kyllä silmät kiinnikin).

Enkä kehtaa katsoa miestä silmiin silloinkaan, kun otan häneltä suihin (on pyytänyt).

Apua, mikä auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa katseltavaa. Hyväillä miehen hiuksia ja olkapäitä samalla.

😍

Vierailija
24/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, mutta en kehtaa/uskalla:( Että voikin ihminen olla ujo. Pyörtyisin varmaan kiihotuksesta, jos katsoisin. 

Nolostun siitäkin, jos huomaan, että mies katsoo minua nuollessaan (sen huomaa kyllä silmät kiinnikin).

Enkä kehtaa katsoa miestä silmiin silloinkaan, kun otan häneltä suihin (on pyytänyt).

Apua, mikä auttaisi?

Näinköhän seksi on sua varten. 

Vierailija
25/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. M53

Vierailija
26/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku vitsi vai ihan tosissaanko, joku ei kehtaa katsoa? 

Vierailija
27/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mitä ihanin näky himokas mies lempipuuhassaan. Kiihottavaa. 

Vierailija
28/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki katson, paitsi silloin kun istun miehen naaman päälle niin ei näe hirveästi mitään 🤭

Vierailija
29/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ei saa katsoa vaimoa antamassa suuhoitoa. Lähes aina tekee sen semmoisesta suunnasta että pää peittää näkyvyyden itse tapahtumapisteeseen

Vierailija
30/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako se sun ukko ap siellä peiton alla edes happea? Aika tukalalta kuulostaa.

Vierailija
31/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma tarvitsee periskoopin, että näkee miehen nuolemassa

Vierailija
32/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamma tarvitsee periskoopin, että näkee miehen nuolemassa

Miten tuo pitäisi suomeksi ilmaista? Jos laittaa, että "nuolemassa itseään", tulee käsitys, että mies nuolee itseään. Jos laittaa, että "nuolemassa häntä", tulee kysymys, että ketä nuolee.

Vierailija
33/40 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako se sun ukko ap siellä peiton alla edes happea? Aika tukalalta kuulostaa.

🤣

Vierailija
34/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mikä auttaisi?

Näinköhän seksi on sua varten. 

Sinusta seksi ei ole ujoja varten? Onpa kurjaa. Nimittäin rakastan seksiä mieheni kanssa ja libidoni on korkea, mutta ujous vain estää nuo asiat.

Vierailija
35/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olla peiton alla mutta, hiukan vaikeaahan se näkeminen on, kun itse makaa sängyssä jalat levällään ja toinen siellä operoi...käytännössä.

Vierailija
36/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei rouva katsele vaikka tykkää olla nuoltavana. Nuorempana pantaessa ei tykännyt olla katseeni kohteena, käski pistää silmät kiinni, ei enää haittaa. 

Vierailija
37/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tottunut liki 60 vuotta sitten siihen, että tytöt nauttivat, kun herkimpiä elimiä hyväili ja työnsi sormenkin emättimeen, mutta eivät olleet silti valmiita näyttämään kauneimpaansa. Kun sitten löysin nykyisen vaimoni, jonka kanssa olin harrastanut käsiseksiä, ja kysyin, saako myös katsoa. Tämä vastasi: "Totta kai!" Sillä hetkellä tajusin, että mikäli minusta riippuu, hän tulee vaimokseni. 

Vierailija
38/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä olla peiton alla mutta, hiukan vaikeaahan se näkeminen on, kun itse makaa sängyssä jalat levällään ja toinen siellä operoi...käytännössä.

Tyynyjä vaan yläkropan alle. Ei ole vaikeaa. Kannattaa kokeilla. 

Vierailija
39/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kun nainen katselee kun nuolen. Jos vielä laittaa kätensä pääni päälle, so todella yes. Yksi tyttö laittoi myös jalkansa niskalleni, mikä oli aivan huippua.

Vierailija
40/40 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä vilkuilen, mutta nautinnossa silmät vaan painuu kiinni. Toki sekin on kiihottavaa jos mies oikein komentaa katsomaan, tykkään kun käskytetään.

Rohkeasti vain ap, ne miehet tykkää siitä kun nainen osoittaa halua ja kertovat että tykkäävät siitä mitä mies tekee. Muistathan voihkia, se on miehelle kuin ääneen kiittelisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä