yh-äidit ja miehet
ärsyttääkö muita jos teiltä ollaan aina kysymässä mies asioista.miksi se on niin vaikea tajuta etten ole epätoivoisesti etsimässä isän korviketta lapselleni. olen onnellinen kahdestaan pienen lapseni kanssa ja se riittää minulle. tietenkin voin joskus tulevaisuudessa tavata jonkun mutta tällä hetkellä se ei tulisi mieleenikään.minun lapseni elämässä eivät tule miehet vaihtumaan!
Kommentit (5)
itselleni oli yllätys ja ihan kauhea ajatus, että niin monet toivoivat ja olettivat, että olisin mieheni kuoleman jälkeen yksin lasten kanssa koko loppuelämäni.
otan sen huumorilla.
Enemmän ärsyttää sellainen asenne että minulla on aikaa tehdä asioita enemmän koska minulla ei ole miestä, varsinkin isoäitini soittaa ja pyytää minua käymään kaupassa ennen kuin sisariani, joilla on mies jolle pitää laittaa ruokaa.
Tai että minulla ei ole väliä koska minun lomani on kun sitä ei tarvitse sovittaa miehen loman kanssa, mieluusti kyllä sovittaisin lasten isän kanssa eri aikaan niin lapsilla olisi pidempi loma
no niin minultakin kysyttiin, kun olin useamman vuoden yksin eron jälkeen. Nimittäin: ai, säkin sitten ootneiti-ihmisenä yhä vielä - eiks o löytynyt miestä rinnalle vieläkään...
Riippumatta siitä, olisiko ollut halua uuteen suhteeseen, oli tämän tapaiset kysymykset minusta täysin käsittämättömiä.
Jossain vaiheessa esitin sitten vastakommentin: ai oot sitten yhä vielä sen nilviäisen kanssa naimisissa???
erosin pahimman luokan paskasäkistä, ja tutuimmat tietävät, ettei sellaisen jälkeen hevillä miehistä kiinnostu :D
No, itse asiassa olen tässä hissukseen miehiä tapaillut kyllä, muttei kukaan ole vielä päässyt meidän elämään. Myös minä päätin, ettei mun lasten elämässä ole uusia ja taas uusia "isäpuolia".
ja mies tuli elämään juuri silloin, kun painokkaimmin päätin, etten sellaista ikuna ota.