Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluakirjoittaa tekstiviestejä! Aaargghh!

Vierailija
11.08.2009 |

Vihann sitä, että joku laittaa tekstiviestejä niissä tapauksissa kun on kyse muusta kuin pelkästä ILMOITUSASIASTA!

En kestä, että pitää kirjoitella pitkiä litanioita siitä ja tästä ja eri vaihtoehdoista ja vielä USEAAN KERTAAN!

Helpommalla selviäisi kun asiaa tiedusteleva soittaisi suoraan ja aikaa menisi näin kaikilta paljon vähemmän.

EN VOI SIETÄÄ TEKSTIVIESTEJÄ JOSSA TIEDUSTELLAAN JOTAKIN? VIESTEJÄ JOIHIN EI VOI VASTATA YKSISELITTEISESTI!

* E I V O I V A S T A T A *

* * Y K S I S E L I T T E I S I T S E * * ! !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kaikki asiat laittaa tekstareina?

En kestä näpytellä vastausviestejä.

Vierailija
2/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan pitkiäkin tekstiviestejä, mutta toisaalta tarjoan myös aina mahdollisuuden yksiselitteiseen vastaukseen, esim. tapaamiseen ilmoitan selvästi, koska mulle sopisi yms.

Puhelimeen en vastaa, enkä itse juuri soittele, koska olen koko ajan täydessä menossa joko eläinten tai lasten kanssa, joten en ehdi puhumaan puhelimeen tai saa sovittuja asioita laitettua ylös. Näinollen tekstarilla saa miljoona kertaa kätevämmin asian perille, sovittu juttu jää "ylös" puhelimeen ja mikä tärkeintä, kukin saa näpytellä viestit sellaiseen aikaaan, kun itselle sopii, eikä tarvitse kesken puuronkeiton, autollaajon, sadunluvun, urheiluharjoitusten tms. räpeltää luuria.

Tämä minun näkemykseni ja selitykseni, ikää minulla 35 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi laittaa mihin aikaan vain.

Ei tarvitse vastata heti

Minä en ainakaan ole aina tavoitettavissa soitettaessa. Ap taitaa vahdata aina puhelinta?

OnKO se sulla paskahuusissakin mukana ja tyynyn alla yöllä?

Mä taas en ymmärrä sitä.