Mitä mieltä olet eläinten oikeudet ihmisoikeuksien
rinnalle tai yläpuolelle nostavista ihmisistä? Aihe nousi mieleen noista eläinten vihaaja/pahoinpitelijäkommenteista.
Kommentit (24)
minä nimittäin olen hyvin aktiivisesti mukana eläinoikeusasioissa, ja teen hyväntekeväisyyttä eläinten hyväksi. Samaanaikaan kuitenkin kieltäydyn lujasti laittamasta yhtään penniä mihinkään järjestöön mikä auttaa afrikan nälkäisiä tai katastrofialueen uhreja. Tämä ihan sen vuoksi, että haluan tehdä hyväntekeväisyyteni niin, että konkreettisesti autan, näen mihin rahat menevät jne. en niin että lähetän rahaa johonkin ja toivon parasta, että ne menisivät johonkin muualle kun valmiiksi rikkaiden taskuun.
Toisaalta käyn Afrikassa melko säännöllisesti 1-2 krt vuodessa, olen sielä kuukauden kerrallaan, ja sen ajan autan ihmisiä, vien mukanani koulutarvikkeita ja kierrän lahjoittamassa tarpeellista tavaraa. Rahaa en ikinä anna, koska se ei ikinä päädy niihin asioihin mihin pitäisi.
Samanlailla toimin kyllä myös eläinten kanssa, mm. löytöeläinkodeille, koiratarhoille jne. en ikinä lahjoita rahaa, vaan vielä koirille henk. koht. ruokaa, luita, leluja jne.
ei tule kohdella huonosti vain siksi, että ihminen on olevinaan älykkäämpi.
mitäköhän hörhöä tuossa on?
Kyselee se joka tuota lainausta komppaili