Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko miestä paikalla?

Vierailija
11.08.2009 |

Olen jo suht koht iäkäs nainen, jolla viimeiset hetket hankkia lasta on käsillä.

Luovuttaisitko sinä spermaasi tähän tarkoitukseen? En vaadi elätystä lapselle, kunhan sinä et vaadi isyysoikeuksia.

Voit meilata osoitteeseen sapanjasdamadora@suomi24.fi, niin katsotaan syntyykö lapsi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka luonnossa hedelmöittämään. On akateemisesti koulutettu ja vielä vetreässä kunnossa, nyt kun 40 tulee kohta täyteen, on sillä "outokumpu" kasvamassa, mutta tuskin haittaa vielä toimitusta.

Ota vaikka viikonlopuksi, eihän se muutenkaan ole kotona vaan aina vesillä tai venettään rassaamassa.

Vierailija
2/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden illan panoja. joka toinen ilta yn jkasat niin on hyvät tsäänssit paksuuntua;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin siemeniä antaakin, mutta:

"Mikäli naimaton nainen haluaa lapsen "itselleen" ilman keinohedelmöitystä ja ilmoittaa lapsen biologiselle isälle, ettei hän tule vaatimaan isyyden vahvistamista eikä elatusapua, on miehen suhtauduttava siihen varauksellisesti. Isyyslain mukaan jokaisella lapsella on oikeus isään ja isyyden selvittämisen voi aloittaa milloin vain. Myös lapsi itse voi panna asian vireille täytettyään 15 vuotta. Elatuslaissa puolestaan on määräys, että sopimus, jossa lapsen puolesta on luovuttu oikeudesta saada vastaisuudessa elatusapua, on mitätön."

Isyys ja myös elatus ovat siis lapsen oikeuksia, ja sinä et voi niitä luovuttaa pois.