Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaamisesta, auttaisko joku ystävällinen

Vierailija
11.08.2009 |

eli onko se niin että ekan kahden viikon aikana hiilihydraattien määrän täytyy olla alle 20g/vrk ja sen jälkeen voi hiukan nostaa?

Tulee niin ristiriitaista tietoa kun netistä etsii?

KIITOS etukäteen, tiedän että on ehkä usein kysytty asia, mutta nyt en löydä yhtäkään ketjua aiheesta:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suurpiirteisempi karppaaja. musta ei vaan ole laskemaan tarkkoja päivittäisiä määriä..

Katson tuotteesta vaan hiilarimäärät, että paljonko tuotteessa on hiilareita per 100 g.

Pyrin siihen,etten osta mitään missä on yli 10g (enimmäkseen valkkaan sellaisia missä on max 5-7 g).

Näitä tuotteita syön sitten vapaasti. ja kaikennäköisiä vihanneksia ilman mitään rajoituksia (toiset jättää sokerisen maissinkin pois, mut ite ku syön niin vähä vihanneksii muutenki ni en nyt ala karsimaan niitä). Hedelmät ovat siis poissa laskuista.

Hyvin on toiminut ja olo mitä parhain!

Vierailija
2/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suurpiirteisempi karppaaja. musta ei vaan ole laskemaan tarkkoja päivittäisiä määriä..

Katson tuotteesta vaan hiilarimäärät, että paljonko tuotteessa on hiilareita per 100 g.

Pyrin siihen,etten osta mitään missä on yli 10g (enimmäkseen valkkaan sellaisia missä on max 5-7 g).

Näitä tuotteita syön sitten vapaasti. ja kaikennäköisiä vihanneksia ilman mitään rajoituksia (toiset jättää sokerisen maissinkin pois, mut ite ku syön niin vähä vihanneksii muutenki ni en nyt ala karsimaan niitä). Hedelmät ovat siis poissa laskuista.

Hyvin on toiminut ja olo mitä parhain!

Sanotaan, että olo paranee tällä ruokavaliolla, niin mitä "merkkejä" olet itse huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeimmät muutokset karppaamisen aloittamisen jälkeen minulla olivat: painon putoaminen, tolkuton nesteen kerääntyminen elimistöön loppui, vireystila parani, pömppömaha poistui, ilmavaivat poistui, makeanhimo katosi, ruuan kertamäärät väheni, sokerin heilahtelut loppui (ei hurjia näläntunteita tai väsymystä ruuan jälkeen). Iho on paljon parempi myös ja kuukautiset lyheni ja eivät ole enää kivuliaat.

Tuossa ne tärkeimmät. Sitten tietty virkeyden paranemisen myötä seksihalut parani:)

Vierailija
4/14 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeimmät muutokset karppaamisen aloittamisen jälkeen minulla olivat: painon putoaminen, tolkuton nesteen kerääntyminen elimistöön loppui, vireystila parani, pömppömaha poistui, ilmavaivat poistui, makeanhimo katosi, ruuan kertamäärät väheni, sokerin heilahtelut loppui (ei hurjia näläntunteita tai väsymystä ruuan jälkeen). Iho on paljon parempi myös ja kuukautiset lyheni ja eivät ole enää kivuliaat. Tuossa ne tärkeimmät. Sitten tietty virkeyden paranemisen myötä seksihalut parani:)

hiilareita n. 20g/vrk ja kun kerrot vaikutuksista niin tämä auttaa todellakin jatkamaan..vaikkakin leviän himo on suuri:(

Vierailija
5/14 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että aamuisin syön yhden ruisleipäpalan muuten olen jättänyt kaikki perunat, pastat, leivät/pullat yms, sokerin täysin pois, tilalle proteiinia kananmunista,lihasta/makkarasta, kalasta, raejuustoista, rahkoista yms, kasviksia runsaasti, pähkinoitä, runsaasti vettä. Rasvaa olen hiukan lisännyt ruokavaliooni. Paino on tippunut yhden kilon, ilmavaivoja ei ole, vatsa ei pömpötä entiseen malliin ja olo on hyvä.

Vierailija
6/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidin ekat viikot alle 100g, sitten nostin. Suositus kai 20-100. Tsemppiä sulle, kohta on hyvä olo :)

Vierailija
7/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitten voi hiukan parin viikon jälkeen alkaa nostamaan. Olen viikon pian ollut ja hyvin on mennyt. Mielenkiinnosta-->Oletko saanut paljon painoa alas? vointi? ja missä ajassa?

Vierailija
8/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piditkö tosiaan ekat viikot alle 100g hh/vrk vai 10g? 100 kuulostaa hurjalta määrältä

Vierailija
9/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tosiaan kannattaa aloittaa alle 20 vrk määrällä.

Itse en laske hirmu tarkkaan, kun vaan pysyy alle 50g. Karppaus.infon sivulla varmaan löytyy tietoa.

Vierailija
10/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kans aihe, silleen sinnepäin. odotan lasta, joten ihan "tiukille" en vielä vedä, mutta voisin kokeilla joitain pikkumuutoksia jo näin raskausaikana...

Kertokaa kokemuksia, mitä tuotteita kannattaa vaihtaa ja mihin, perusruokavalio käytössä, höystettynä reilusti makealla (himoooo).. esim. jukurtit, leivät (näkkärit) tms. onko ns. parempia vaihtoehtoja? entäs sokerittomat namut? onko kukaan kokeillut tilata netistä sokeritonta suklaata, voiko raskausaikana käyttää? tämä helpottaisi kovasti.. tumman suklaan syöntiä en voi lopettaa kokonaan.. muuten menee mulla elämä överiksi.

Vierailija
11/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä oikeaa ei olekaan.

Aloita vaan vaikka sillä 20 gramman päivätahdilla hiilihydraatteja. Tai aloita kuten minä: jätin vain pois leivän, puuron, perunan, pastan ja sen sellaisen ja siirryin täysrasvaisiin tuotteisiin & paistamaan voilla & lurauttelemaan oliiviöljyä salaattiin. Samaan syssyyn entisestään lisäsin kasvisten syöntiä ja veden juontia ja jätin epämääräisen pikkusyömiset ja välipalat syömättä.

Ja hyvin on mennyt : )

Vierailija
12/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä oikeaa ei olekaan. Aloita vaan vaikka sillä 20 gramman päivätahdilla hiilihydraatteja. Tai aloita kuten minä: jätin vain pois leivän, puuron, perunan, pastan ja sen sellaisen ja siirryin täysrasvaisiin tuotteisiin & paistamaan voilla & lurauttelemaan oliiviöljyä salaattiin. Samaan syssyyn entisestään lisäsin kasvisten syöntiä ja veden juontia ja jätin epämääräisen pikkusyömiset ja välipalat syömättä. Ja hyvin on mennyt : )

Alkuun tuntuu hankalalta juuri se että on monta eri tapaa, mutta kai sitä kokeillessaan sitten huomaa mikä sopii itselle parhaiten:)

Vierailija
13/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi laskin hhmääriä; 20-80g vaihteli ekalla viikolla.olen normipainoinen bmi 20, silti painoa lähti aluksi 3-4kg, oliskiko mennyt parissa kk:ssa. Tavoitteena oli päästä makean himosta ja päänsäryistä. em hävisi, ps helpotti, eivät loppuneet kokonaan kuitenkaan. Aloitin karppaamisen tammikuussa, olen ollut tyytväinen.

Vierailija
14/14 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkin kommentteja otan mielelläni vastaan

ap