Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden ultra

Vierailija
11.08.2009 |

pk-seudulla, missä kannattaa käydä? ja mitä maksaa?

(tiedän, että tätä on täällä kyselty ennenkin, mutta en löytänyt sopivaa viestiä vanhoista...)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni epäiltiin alkukesästä rv 6+3 tehdyssä varhaisultrassa tuulimunaa ja asia vahvistui kahden viikon jälkeen tehdyssä kontrollissa. Sain lähetteen lääkkeelliseen tyhjennykseen, mutta vuoto alkoi ennen kuin ehdin gynekologian polille.

Raskausoireet olivat normaalit, ja vuoto olisi varmasti tullut järkytyksenä, jos en olisi osannut varhaisultran perusteella keskenmenoon varautua.

Esikoista odottaessa taas oli ihanaa varhaisultrassa saada vahistus, että kaikki on kunnossa.

Vierailija
2/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on eri lääkäreillä eri taksat, mutta kolme vuotta sitten oli halvempi kuin monessa muussa paikassa. Taisi olla silloin jotain alle 70e.

Käyn samassa paikassa normaalistikin ja tyytyäinen olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lääkäri Juha Korhosta. Erittäin pätevä, asiallinen/miellyttävä. Sai sykkeenkin hyvin esille viikolla 5+6. Menen varmasti toistekin jos raskaaksi tulen!

Vierailija
4/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niissä mun mielestä nyt kamalia eroja ole, niin laadussa kuin hinnassakaan. Mikset mene sinne missä käyt normaalistikin gynellä?

Vierailija
5/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en vain muista oliko summa ennen vaiko jälkeen Kela-korvauksen.....nro2

Vierailija
6/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mene sinne missä normaalisti olen käynyt, koska en viitsisi sen takia ulkomaille matkustaa :-) Siis hiljaittain Suomeen takaisin muuttanut.

Vierailija
7/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa mitään ja sinnekin kutsutaan erikoislääkäri paikalle jos on tarpeen. itse en edes stressannut kun neuvolan lääkäri ei saanut ennen 10 rv:a sydänääniä kuuluviin.

t. pienen terveen tytön äiti

Vierailija
8/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin kokeneet usein haluavat "varmistua" että kaikki on tällä kertaa kunnossa.

Vierailija
9/9 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni varhaisraskauden ultra rv 6-7 aikoihin oli hyvä stressinpoistaja. Ultrassa näkyi sydämen syke ja voitiin päätellä, että elämää on ja että se on oikeassa paikassa. Maksoin tästä jotain 140 euroa.

Olisi ollut raastavaa odottaa rv 10-13 asti huomatakseen, että kyseessä onkin tuulimuna, kohdunulkoinen tms.