Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Mihin aikaan viet /veisit lapset päiväkotiin, jos työsi alkaisi klo 13.15?

Vierailija
11.08.2009 |

Työmatkaan menee päiväkodilta 10min.

Jotkut kuulemma vie jo aamupalalle, osa aamu-ulkoiluun 10 aikaan, osa ruualle 11-11.30 ja osa vasta töihin mennessään.

Itse mietin nyt järkevintä tapaa.. Äkkiseltään ajateltuna tuo aamu-ulkoiluun vienti kuulostas kivalta, mutta tökkii ajatus viedä lapset hoitoon ja tulla itse kotiin vielä pariksi tunniksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin heidän ei tarvitse sietää kahta osa-aikaista, eikä myöskään nähdä yhtään vaivaa leikin ohjaamisessa.

Vierailija
22/23 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menein työhön klo 14 pääsin kotiin vasta klo 22 ja siis matkat päälle olin kotona klo 23, eli lapsi jo nukkui,

jos olisin vienyt jo aamusta lapsen hoitoon en olisi nähnyt lastani juurikaan koskaan kuin vapaappäivinä

kyllä niinä hoitopäivinä sitä ehtii kavereiden kanssa olla, tärkeää on olla yhdessä äidin ja isänkin kanssa

samma ajtkoin myös ns esikouluaikana, ei vapaapäivinä en viennyt ollenkaan ja iltavuoroon mennessä

koska edelleen on tärkeää saada olla lapsen kanssa

ja kyllä lapsestani tuli eritääin sosiaalinen, musikaalinen, keskiarvot 9 ja kirjoitti e ja opiskelee nyt luokanopettajaksi

eli kyllä se rauhallinen perhe elämä on tärkeää

ei pelkästään vöyhötys isossa lapsi laumassa

nauttikaa lapsistanne vielä niin kauan kun voitte, aikaa menee todella nopeaan ja pian lapset muutavat omilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kannalta paras ja helpoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän