????? ?????? ????? ?? ?? ????? ???? 0???? ?? ???? ???? 0..
????? ?? ?? ??? 15 ??????..
?? ?? 2 ???????
2-3 ????
2 ?????
Kommentit (29)
ja tuossa välissä oli myös arabiaa
"???? ??????????TM" ??????? ?????????????? ??????? ????? ???????? ???????? ????????? ???? ??????? ?????????.
"???? ??????????" ????? ??????? ??? ????? ????? ???????????? ????? ?????? ??? ????????????.
"?? ???? ?????? ????? ??TM" ??? ???? ???? ??? ?? ???????? ?? ???? ????? ?? ?? ???? ??.
"?? ???? ?????? ????? ??" ?? ????? ?? ???? ??, ??? ????? ????? ??? ?? ?? ?????? ?????-???? ?? ??? ???? ???.
?????????? ? ???? ?????? ??????????? ????????? ? ???????
Koukkunenät pois! Riitti kun blue linen läpi seurasi touhujanne. Ja aina muut tekevät pahaa, ette te.
??????? ?????????? ??? ?????????? ????? ????? ????/????????? ??? ????? ????????? ?????? ?? ?????? ???? ??????????? ??????????. ??? ????? ?? ?????? ?????????? ???? :)
Mitä kieltä tämä oli?
öllöö köklöö lökkömööölllöö lö lömökölö sölökö öö ölöö kököö löös?
Se on ihan mun lemppari. Kirjoitin c-lömökölön aikoinaan yo-kokeissa, mut en oikeen pystynyt keskittymään joten tuli aika huono arvosana. Silti oon ihan sivistynyt ja juon silloin tällöin lasin viiniä, paitsi jos mun vauva on kotona.
öllöö köklöö lökkömööölllöö lö lömökölö sölökö öö ölöö kököö löös?
Se on ihan mun lemppari. Kirjoitin c-lömökölön aikoinaan yo-kokeissa, mut en oikeen pystynyt keskittymään joten tuli aika huono arvosana. Silti oon ihan sivistynyt ja juon silloin tällöin lasin viiniä, paitsi jos mun vauva on kotona.
kunhan on pistetty aakkosia peräkkäin.
?????? ??? ?????????? ??? ??? ?? ????
joku napannut Karjalankannaksen matkailusivuilta otsikon;)
?????????? ? ???? ?????? ??????????? ????????? ? ???????
Sen verran tullut Bollywood-filmejä katseltua.
???? ?????? ????? ??? ?? ?????? ????????;
JO TÄMÄNKIN PALSTAN!!
HÄIPYKÄÄ!!nnkldjaksljdduoaiökdöakkdöldakdldköds-kdlcöddxödclz,c.
ASKLAKÖLklökasldxkalzsdkxalzsdkxaslz.dkxzl
kunhan on pistetty aakkosia peräkkäin.
?????? ??? ?????????? ??? ??? ?? ????
21 on hindiä
siis ihan ulkonäöltä, sisällöstä en tiedä mitään...
Mulla on haaveena oppia hepreaa, oon sitä joskus yhden kurssin lukenutkin (en kylläkään nykyhepreaa). Just äsken kattelin Wikipediasta jotain artikkelia hepreaksi ja yritin bongailla tuttuja sanoja, jiddish luonnistuu jo paremmin, mutta hitaasti sekin menee...
??? ????? ?????????????? ??? ??? ??? ????!
?? ????? ?????? ?? ???????? ??? ??? ???? ??? ??? ?? ??????...