Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen vauva on oma-aloitteisesti jättänyt tissittelyn?

Vierailija
09.08.2009 |

Ja minkä ikäisenä?

Meidän poika on nyt 9,5kk ja hyvä, jos kahdesti päivässä enää tissiä huolii...Nyt viikon verran ollut yöaikaankin syömättä. Venkoilee vaan ja kiemurtelee..maitoa kyllä vielä tulee muttei varmaan enää montaa viikkoa tätä menoa:( Ei kai tätä lasta sitten 1- vuotiaaksi asti imetetä...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-kuisena. Ei vaan kelvannut enää vaikka minkä tein. Lopulta oli pakko luovuttaa oman ja muiden jaksamisen takia.

Kahden ensimmäisen kanssa imetyksissä ei ollut mitään ongelmia. Kaikki eivät vaan rinnalla viihdy!

Vierailija
22/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 11 kk kun alkoi kieltäytymään rinnasta. 2 vk taistelin (ajattelin et jos on vaan joku kausi), mutta kun ei mennyt ohi niin luovutin. Pakastemaidoilla + lypsämisellä sain juotettua äidinmaidolla viikkoa päälle vuoden ikäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetti tissinsyönnin itse 6kk iässä. Kerrat vain harvenivat ja loppuivat sitten kokonaan.

Vierailija
24/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän vauvat onkin olleet jo 1v2kk-1v5kk kun ovat lopettaneet tissittelyn, eli ihan on ollut aikakin jo.

Vierailija
25/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi ja ajattelin kyllä imettää läpi raskauden mikäli lapsi haluaa, mutta vähän ennen raskauden puoltaväliä lopetti. Maitoa alkoi tulemaan huonommin ja varmaan maistuikin erilaiselta.

Vierailija
26/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli osittaisimetetty, lopetti touhun n. 6 kk ikäisenä. Nauroi vain tissille ja sylki pois. Neljä päivää yritin, sitten luovutin.

Keskimmäinen oli n. 9 kk täysimetetty, ja kuopus n. 10 kk ikäinen. Vieroittaa ei ole kertaakaan tarvinnut, naureksivat vain imetysyritykselle eikä enää kelvannut.

Vierailija
27/32 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva, kun alkoi ½ vuoden iässä syödä vilja- ja lihatuotteita niin sitten sai äiti mennä tisseinensä.

Muutenkaan ei ollut sen jälkeen maidon perään.

Vierailija
28/32 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoistyttö "lopetti" 10 kk iässä. Oli niin vauhdikas tapalus, ettei joutannut viipymään tissillä. Yksi aamu nostin sänkyyn riinnalle, otti parit imut, nousi ja lähti menemään. En sitten nähnyt enää tarpeelliseksi yrittää.

Vierailija
29/32 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset!

Itse olisin tahtonut kumpaakin imettää pidempään, mutta ensimmäinen teki totaalilakon ollessaan 7kk ja nuorempi teki tissilakon ollessaan 9,5kk. Siitä sinnittelin vielä pari viikkoa että tuli 10kk täyteen. Harmitti kun itse olisin tahtonut vielä imetystä jatkaa myöskin ainakin vuoden ikään, vaikka pidempäänkin. Mutta minkäs teit.

Vierailija
30/32 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys oli jo vähentynyt aika paljon, oikeastaan vaan iltaisin ja yöllä halusi rintaa. Sitten sai pahan flunssan eikä tissi enää kelvannut ollenkaan, ei enää flunssan jälkeenkään.

tämä sopi minulle hyvin. Ei pakolla kannata yrittää tuo on jo ihan hyvä saavutus että olet imettänyt noinkin kauan!

Vierailija
31/32 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni lopetti rinnasta syömisen 8 kk iässä. Luulen, että syynä oli maidon loppuminen.

Vierailija
32/32 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat molemmat lapset vähentäneet itse syömistään,niin että ollaan siinä 8kk iässä sitten luovutettu.Ei kyllä mua haitannut.Meni ihan pelleilyksi..päivällä ei kelvannut,mutta yöllä olis pitänyt saada pitää tissiä suussa vähän väliä:)

Saatiin sitten nukuttuakin kun lopetin.