Epäsäännöllinen kierto km:n jälkeen
Mulla oli keskenmeno heinäkuussa. Ekan menkat tuli 27 päivää km-vuodon päättymisen jälkeen eli luulin, että heti päästiin säännölliseen rytmiin. (Mulla normaalikierto 27-29 pv.)
Nyt kuitenkin alkoi toiset km:n jälkeiset menkat tänään kp 21. Olen ihan ihmeissäni. Normaalisti kiertoni on tosi säännöllinen. Vieläkö tuo km voi vaikuttaa vai mistä kysymys? Onko kenelläkään muulla kokemusta?
Kommentit (4)
kierto muuttui lyhyemmäksi.ennen oli kp24,sen jälkeen 20.Tulin 2kk keskenmenon jälkeen raskaaksi.Eli ei se kiertopituus välttämättä mitään ratkase.
Kuulostaa, ettei tämä ihan tavatonta tai huolestuttavaa ole eli pitänee seurailla tilannetta ihan rauhassa.
Tietty vähän vaikeuttaa oviksen ajankohdan määrittelemistä, kun ennen ollut niin helppoa luottaa siihen, että se on aina siinä kp 14 kieppeillä. Olen kaksi kertaa tullut raskaaksi ekasta kierrosta; toinen oli tää keskenmennyt. Mutta eiköhän tässä vielä raskauduta, vaikka ei eka kierrosta enää tärppäisikään.
kokeile vaikka ovistikkujen kanssa,jos et muuten löydä oikeaa hetkeä..
T:2
tilanteesta naistentautien polille ja kyselin ku ekat menkat km:n jälkeen oli todella runsaat.Siellä sanottiin et on normaalia.Odota vielä toiset kuukautiset ja "hermostu" vast sit.Mä sain sitäpaitsi ohjeet yrittää raskautta vasta yksien kk jälkeen.No nyt synnytin just edellisviikolla sit todella toivotun pojan.Eli mulla meni km:n jälkeen raskautumiseen n. 5-6 kiertoa ja ikää mulla 40+!!!