Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kauhean paha ihminen? Olen vahingoniloinen tuttavan down-lapsesta

Vierailija
09.08.2009 |

Ilmeisesti tuo geneettiseti täydellinen ja kaunis ihminen ei ole saanut aikaan muuta kuin DOWN-lapsen ja minä tunnen iloa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea kamalan kade. Hyi.

Vierailija
2/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta idiootti kylläkin :o).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sydämetön

Vierailija
4/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä oli provo.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
5/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oivaltaa.

Vierailija
6/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinun oma elämäsi on varmaan aika surkeata, jos ilonaiheesi moisesta saat. Aika tunnekylmä ja sydämetön olet, ehkä.

Vierailija
7/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäempaattinen, enpä haluaisi tutustua

Vierailija
8/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitätön

tyhmä

jne.

Onneksi se sinunkin lapsesi/miehesi tms. voi vammautua onnettomuudessa ja olla pysyvästi ruma ja kasvis.

Vierailija
9/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toivon että ajat huomenna kolarin ja halvaannut..?

Vierailija
10/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin iloinen lapsesta, downilla tai ilman. Ei down ole mikään surullinen asia.

Vierailija
11/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan iloinnut toisten onnesta vai ainako iloitset epäonnesta? Taitaa sun oma elämäsi olla todella onnetonta...

Vierailija
12/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin suurta sääliä sinua kohtaan. Juuri kaltaistesi vuoksi maailma on paha paikka.

Vierailija
13/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se sinunkin lapsesi/miehesi tms. voi vammautua onnettomuudessa ja olla pysyvästi ruma ja kasvis.

on sitten jotenkin ylevä ja jalo?

Vierailija
14/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ulkonäön vuoksi ole noin häiriintynyt kuin miltä vaikutat.

Vierailija
15/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että hän on geneettisesti täydellinen, ymmärrän sinua. Mutta jos hän on kaikin puolin mukava, en voi käsittää.

Mutta tiedän todella näitä "täydellisiä" ihmisiä, jotka tekevät aina kaiken oikein ja ovat niin kauniita ja hyvinmuodostuneita - ainakin omasta mielestään. Ja jos joku sellainen tuttuni saisi jollain tavalla vammaisen lapsen, voisin kokea tuota vahingoniloa ja olla tyytyväinen siitä, että elämä viimein opettaa heitäkin. Ei moinen varmaan oikein ole, mutta minä en kuvittelekaan olevani täydellinen, vaan hyvin erehtyväinen ja vikaanmenevä ihminen.

Vierailija
16/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos ihminen kokee alemmuudenarvoisuutta johonkin toiseen nähden hän toimii jommallakummalla näistä tavoista:

1. hän koittaa parantaa omaa arvoaan esim. ostamalla tavaroita, brassailemalla jne.

2. hän koittaa (mielessään) mollata toista niin että tämä toinen laskeutuu hänen tasolleen

Kuulostaa että sinä ap toimit nro kakkosen tyylillä.

Vierailija
17/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta, kiva kun kaikki toivotte minulle kauheita asioita -- olette samanlaisia!

Tällaisia me ihmiset ollaan!

Vierailija
18/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sitten nämä mmamat yrittävät lytätä. Tsemppiä!

Vierailija
19/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli tuttava on kohdellut ap:tä huonosti, alentuvasti tai muuten vittumaisesti, ollut ylimielinen ja korostanut omaa täydellisyyttään.

En sano, että vahingonilo olisi muuta kuin ohimenevä fiilis tai ettei sen tuntemisen jälkeen tulisi morkkista. Tällaisia alhaisia tunteita meistä kaikista löytyy, kuten tämäkin ketju on taas osoittanut.

Vierailija
20/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli tuttava on kohdellut ap:tä huonosti, alentuvasti tai muuten vittumaisesti, ollut ylimielinen ja korostanut omaa täydellisyyttään. En sano, että vahingonilo olisi muuta kuin ohimenevä fiilis tai ettei sen tuntemisen jälkeen tulisi morkkista. Tällaisia alhaisia tunteita meistä kaikista löytyy, kuten tämäkin ketju on taas osoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi