Tippuis alas ja taittaisniskansa, ois siinä
meillä nauramista ;)
yläkerran akka niin utelias että kuikuilee aina meille mitä tapahtuu ja luulee ettei me huomata. ei mitään omaa elämää.
aina neljän seinän sisällä raukka, eikä ketään käy koskaan kylässä (en kyllä yhtään ihmettele)
Kommentit (9)
Miksi tipuit parvekkeelta?
-no kyttäsin naapurin puuhia pitkällä kaulalla ;)
En yhtään ihmettele vaikka kävisivät postin läpi.
Ostin uuden auton niin naapurin piti käydä autolla pihassa kääntymässä että näki oikein tarkasti.
no tuskin ap siinä nyt tosissaan olikaan. Hiukan samaa asiaa: olen monesti ajatellut, että vielä joku kerta eräs itselleni täysin tuntematon lähistöllä asuva ihminen kävelee vielä päin lyhtypylvästi tai kompastuu jalkoihinsa, hän kun tuijottaa tosi tarkkaan vyötäröäni kun tulee vastaan. Kadun toiseltakin puolelta vielä niska pitkällään. Tuntuu kiinnostavan toisen vyötärö jostain kumman syystä melkoisesti, en tajua. Luulin kuvittelevani, mutta eräs kaverini oli mukanani vähän aikaa sitten ja ihmetteli, mitä tuo nainen mun vatsanseutua oikein tuijottaa.
Onko kyse pelkästä uteliaisuudesta vai mistä?
Meidän kyttäävät naapurit myös hanakoita neuvoman ja jakelemaan "totuuksia" joka asiasta.
mutta miksi? emme tunne toisiamme, enkä usko, että meillä on yhteisiä kavereita. Kenelle hän juoruaisi ja miksi?
ei sun tarvii sitä tuntea, mutta se luulee tuntevansa sut. kyllä ne jutun aihetta keksii.
mulle sattu vastaava kun olin lihonut 5kg ja masu pikkasen pömpötti ni eikös se akka heti ollu levittelemässä juttua että olen raskaana.
puhuu itsekseen puhelimeen (että olisi mukamas kavereita) koskaan ei kuitenkaan ketään käy.
Ja puhuu niin että varmasti kaikki kuulee. Minä ainakin haluan puhua rauhassa, vaikka ei mitään salaista olekaan.