millainen koru sulla roikkuu kaulassa nyt?
mulla on "mitalli" mun pojan 2v mukaan :D
hehe, siis sellanen mitallinmuotoinen eli ympyrä mis on papukaija ja lukee: lae :)
Kommentit (40)
kultainen Afrikan kartta ja sydän.
En käytä mitään koruja koskaan missään tilanteessa. En edes vihkisormusta.
ostin itse itselleni aiemmin kesällä, kun elämä oikein potki päähän, ja tykkään kovasti.
Kaleveala koru, hopeaa...Ihana verattuna nykyisiin Kalevalan malleihin!
En halua mitään metallista ihoani vasten. Tiedän outoa. Joskus pidin nahasta punottua riipusta mutta sekin alkoi ahdistaa, kuin olisi hirttosilmukka kaulassa. Kärsin ilmeisesti jonkinlaisesta aistiyliherkkyydestä. Jos vaikka vaatteissa kuten farkut on kova karhea kangas tuntuu se todella epämiellyttävälle.
-Numero mikälie..
kultainen Afrikan kartta ja sydän.
ostin itse itselleni aiemmin kesällä, kun elämä oikein potki päähän, ja tykkään kovasti.
esikoisesta saatu Efva Attlingin hopeinen ketju, jossa pieni laatta tekstillä "hope".
ja siina kihlasormus roikkumassa. Sormusta pidän aniharvoin sormessa, töissä ei saa pitää ja harrastaessa epämukava... Tuossahan tuo hyvin kulkee mukana!
Yleensä pidän hopeista viikinkiketjua, itse tekemääni tietenkin.
Sain sen mieheltä muistoksi kuopuspojasta jonka menetimme kohtukuolemalle rv31+4. Helmi on saman kokoinen kuin poikamme oli kun näimme hänet ensimmäistä kertaa ultrassa eli 5,5mm.
Koru on kaulassa lähes nonstoppina päiväsaikaan.
Sain sen mieheltä muistoksi kuopuspojasta jonka menetimme kohtukuolemalle rv31+4. Helmi on saman kokoinen kuin poikamme oli kun näimme hänet ensimmäistä kertaa ultrassa eli 5,5mm.
Koru on kaulassa lähes nonstoppina päiväsaikaan.
Siis se, missä on Kalevalan verkkoketjussa joka lapsesta hopeinen tynnyri - minulla niistä on seitsemän :)
H&M:ltä ostettu ohut, valkoinen, pitkä "helminauha", jossa on pienenpieniä valkoisia ja läpikuultavia helmiä, välillä sitten isompia helmiä valkoisen eri sävyissä. Tämä on kaunis ja käytän aika usein, kun sattuu asuun sopimaan.
ootko afrikkafani? kultainen Afrikan kartta ja sydän.
Ostin korun 13v sitten Afrikan reissulta. Toinen kotimme on myös yhdessä Afrikan maassa. Tuskimpa kyse on mistään "fanittamisesta". :D
Siis se, missä on Kalevalan verkkoketjussa joka lapsesta hopeinen tynnyri - minulla niistä on seitsemän :)
iso, tummanharmaa sydämmen mallinen riipus " verikiveä" nahkanyörissä...
Mutta vain yksi hela, vaikka kaksi lasta.
Helaan on upotettu sininen ja punainen kivi.
Pyöreä timantti kultaisessa istutuksessa ja ketjussa. Usein kehuttu, tarpeeksi kookas kivi (en muista kokoa, olisiko 0.8) ja klassisen yksinkertainen.
Sanoin heti EIIIIII. Mutta tässä riipuksessa se on kyllä jees (ainakin mielestäni). Tästä linkistä löytyy aika lailla samannäköinen koru:
http://www.exceldiamonds.com/itempics/1218_xlarge.jpg