Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
raskaus ja hiiva päällä melkein kokoajan`?
09.08.2009 |
onko normaalia, neuvolassa ei kommentoitu kummemmin. Max 2 viikoa ilman hiivaa kun se taas tulee. Meinaa mennä jo hermot tähän ainaiseen alapään oireiluun.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sama ongelma. Jouduin tosi useita kuureja(canesten) käyttämään. Sitten pyysin miestäni varten suunkauttaotettavan hiivalääkkeen. Se auttoi joksikin aikaa, koska miehen kautta se voi tarttua uudestaan ja uudestaan. Miehellä voi olla myös hiiva, vaikka hän ei itse sitä huomaisikaan. Kannattaa myös varautua siihen, että hiiva laukeaa taas synnytyksen jälkeen. Mulle kävi niin molemmissa raskauksissa. Se oli tosi kurjaa, koska sitä jälkivuotoa oli monta viikkoa, eikä silloin voinut käyttää hiivakuuria. Mutta kyllä se sitten sen jälkeen rauhoittui se hiivailu kun synnytyksen jälkeen otin vielä yhden kuurin. Jollain lailla se varmaan liittyy noihin hormonijuttuihin... Voimia sulle sen kanssa. Niin ja vielä suosittelen sua käyttämään sitä canesten-voidetta sen normaalin kuurin yhteydessä. Ja mieti sitä miehesikuuria myös... Toivotaan että sulle ois apua mun neuvoista... :)