Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon Kivenlahti, minkälaista asua?

Vierailija
09.08.2009 |

lapsiperhe, esikoinen teini-ikäinen ja kuopus eskarilainen.

Etsitään omistusasuntoa hyvien julkisten yhteyksien varrelta ja kivenlahdesta pääsee nopeasti meille sopiviin suuntiin.

Mitään mieltä? onko levoton alue?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän levotonta aluetta, mutta niin on monet muutkin paikat Espoossa. Ala-Kivenlahti ehkä vähän levottomampi kuin ylä. Lippulaivan lähellä olen itse asunut ja ei valittamista. Kaveri asuu ala-Kivenlahdessa, kapakoiden lähellä ja varsinkin viikonloppuisin ja kesällä alue on aika levoton, pultsareita ja nuorisoa hortoilee jonkun verran.

Tunnetko Espoota miten muuten?

Kivenlahdn amfeihin ei sitten kannata muuttaa, niistä taloista ei ole kuin harmia. Kalliita ja homeisia.

Vierailija
2/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta täällä on hyvät palvelut ja kulkuyhteydet. Itse asun lähellä Lippulaivaa eli en Ala-Kivenlahdessa, joka onkin ilmeisesti levottomampaa, ainakin ostarin seutu. Etsitkö kerrostaloasuntoa vai millaista. Täälä päin ei ainakaan Soukkan kerrostaloja kannata harkita. On ainakin levotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu nyt hieman yli vuosi Kivenlahdessa, tosiaan Lippulaivan lähellä. Viihdymme hyvin. On ihanaa kun meri on lähellä ja hyvät lenkkeilymahdollisuudet sekä tietysti kaikki kulkuyhteydet pelaa. Lisäksi kaupat lähellä ja uimahalli sekä kouluja ja päiväkoteja. On kuitenkin totta, että lähes joka päivä näkyy joku humalainen, mutta ei niistä oo ollu mitään harmia. Ollaan saatu nukkua ikkunat auki ihan rauhassa. Huonoja alueita (mitä olen kuullut) ovat varmaan ala-Kivenlahti ja ihan Lippulaivan lähistö. Siellä näkee nuorisoporukoita ja humalaisia. Mutta kaikkiallahan niitä on enemmän tai vähemmän :)

Vierailija
4/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalosta etsitään asuntoa. Mikä alue on ala-kivenlahtea? näkyykö alueet jossain kartalla?

Soukka ja Olari on ihan nounou, kaverit kertoneet kokemuksiaan..

Vierailija
5/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarissa on kivoja rivarialueita ja ihan ok kerostaloalueita mutta sitä kuitinmäen ostarin ympärystää kannattaa välttää.

Vierailija
6/6 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakartanontien alue?