Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miten tärkeää on sen koko?

Vierailija
09.08.2009 |

Olen elämäni aikana nähnyt montaa kokoa, ja tullut siihen tulokseen, että niillä kenellä kokoa riittää, riittää myös itseluottamusta ja mukavuutta muutenkin. Prinssinakin kanssa tuskailevat omaavat huonon itsetunnon eikä heidän kanssa sen takia halua pahemmin seurustella.

Yhdynnässä riittää vaikka se pelkkä sormi tai kieli, joten siinä ei koko haittaa (ainakaan minua). Olen jopa rakastellut tyypin kanssa, jolla ei todellakaan ottanut eteen, oli sängyssä muuten taitava peli.Ei me naimisiin menty, mutta moikataan kyllä, kun nähdään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitten kun koko kasvaa aikalailla seisoessa niin eikö kiristä?tms...?

Vierailija
22/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pieni muna ihanssa miehessä kuin iso muna kusipäässä.

Kyllä mulle on tärkeämpää kuinka mies kohtelee mua kuin munan koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei mitenkään liity varsinaiseen peniksen ihoon, se vaan suojaa penistä. Ympärileikkauksessa esinahka poistetaan, ei suinkaan peniksen ihoa.

Vierailija
24/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on myös emättimen koossa eroja. Jollekin iso on hyvä, mutta monelle se tietää kipeää yhdyntää.

Itselläni on keskikokoinen ja miehellä myös. Sovitaan toisillemme hyvin...

Vierailija
25/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terskan tunto ole hyvä kun jatkuvasti on vaatekappale paljasta terskaa vasten. Eli parempi seksielämä miehen kannalta leikkaamattomilla!

Vierailija
26/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei tule niin nopeasti..

Vierailija
27/30 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten usealla miehellä suomessa on oikeasti pieni muna.? Olen itse pari kertaa törmännyt huomattavan pieneen, alle 10 cm ja tosi ohueen, mies kyllä kärsii asiasta, vaikka ei sille itse mitään voikaan. Ulkomaailmasta tuleva viesti ja tietysti kokemuksetkin varmaan kertovat selkeästi, että pitäisi jokin alamitta ylittää. Se vähän surettaakin niiden miesten puolesta, koska eihän se vaan samalta tunnu kun keskikokoinen, oli pimppi millanen tahansa.

Vierailija
28/30 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on ympärileikattu:

1.mies ei tule liian nopeasti

2.tikkarin näköinen kalu on kaunis katsella

3.ja maistuu paremmalta eikä haise, koska on

4.helpompi pitää puhtaana ja siksi myös

5.ehkäisee kohdunkaulansyöpää

Vierailija
29/30 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mihellä ottaa eteen, niin ei sillä kyllä esinahasta juuri jälkeäkään näy. Se jotenkin menee siihen mittaan. Vai? Ja levossa siis toimii mukavana makuupussina. Mulla iha sama onko leikattu, vai ei. Eli ei, tällä hetkellä. Ja kyllä, miehen hygieniassa ei ole ollut koskaan mitään moittimista. Todella siisti ja ihana mies.

Vierailija
30/30 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti esinahan pitää olla takana. Miestä ei ole ympärileikattu, mutta ei ole sellainen ällö juustokäärökään kyllä.

Ei se munan koko mulle tärkeä ole. Yhdellä exällä oli aika valtava ja kyllä nautin nykyisen kanssa paljon enemmän, vaikka sillä taitaa ollakin vähän pienehkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän