Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen>???

Vierailija
09.08.2009 |

Mun mies lähti viikonlopuksi omien lastensa, joita näkee joka toinen vkl, n. 200km päähän viikonloppureissulle. Siellä antoi lapset hoitoon vanhemmilleen ja vietti itse vkl:n veljensä kämpillä - oman harrastuksensa ja juomisen parissa. Soitti mulle lauantai-iltana, joskus 22-23 välillä ja ilmoitti pienessä hiprakassa että tulevat tänään joskus iltapäivästä. Sanoin miehelle ettei aja sitten hirveessä krapulassa/promilleissa ja siten vaaranna omien lastensa ja muiden ihmisten henkiä, koska asiahan on niin että hän rakastaa lapsiaan ja ei halua riskeerata näiden tapaamisoikeutta jos sattuu jotain liikenteessä. Tästä mies sitten loukkaantui verisesti ja väittää että olen sanonut että mies ei rakasta lapsiaan ja että tästä lähtien kukaan lapsi(ei omansa eikä minun) voi mennä hänen kyydissään yhtään mihinkään. Sanoin ettei asia nyt ihan niin mennyt ja että jutellaan sitten huomenna. No, nyt sitten äsken tulivat ja äijä oli kuin perseeseenammuttu karhu - tiuski lasten kuullen että olen sanonut ettei rakasta lapsiaan yms. Sanoin ettei tartte lasten kuullen ainakaan tapella ja kiukutella kuin pahainen kakara, että odottaisi ainakin siihen saakka että lapset lähtevät äidilleen. No lapset tuossa söivät - olin aiemmin laittanut omalleni kunnon annoksen ja mies sitten laittoi omilleen, jotka ovat jonkin verran vanhempia kuin minun lapseni, kolmanneksen poikani annoskoosta. No, äsken mun poika sanoi ettei jaksa syödä lautasta tyhjäksi - tai oikeastaan miehen lapset tuli sanomaan ettei mun lapsi syö kaikkea - ja sanoin että mun lapsen annos nyt oli aika paljon suurempi kuin miehen lasten ja tästä mies taas suuttui ja sanoi että anna nyt tuossakin periksi. Mietin vaan et kun taas kiukuttelee kaikesta et kuinka rasittava loppupäivä tässä taas on tiedossa... *huoh* Vaikeata tää miehen kanssa eläminen... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toi stoori tässä lie se tärkein osa... :o/

Vierailija
2/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla jotain mielipiteitä... :o(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalaisen/krapulaisen miehen kanssa on ihan turha vääntää. Hermot vaan menee. Odota, että sitä alkaa panettaa ja sitten vaan pakotat keskustelemaan asian läpi. Etkä sitten annakaan, koska on tuollainen mulkku.