Pakko oli käydä sammuttamassa telkkari, Maija Vilkkumaa
siellä vinkui. En tajua, mihin suosio perustuu, aivan sietämätön lauluääni, käy korviin...
Kommentit (8)
ja sitten haastatteluissa se irtonainen sylki yöks
Ne biisit vaatii useampia kuuntelukertoja. Sanat ja asenne vetoaa muhun. Pääsee itsekin sellaiseen "antaa palaa" -fiilikseen
Karsea rääkyvä laulutyyli kieli ulkona suusta ja sylki vaahdoten ei ole minun makuuni. Sanat hänen lauluissaan ovat kivoja, ja levyä kuunnellessa ei onneksi tarvitse Maijaa nähdä. ;D
Ihan kylmät väreet meni, niin hyvä keikka oli! Maija on vaan yksinkertasesti paras!
haastattelussa sanoi, että uran alussa oli kauhea tilanne, kun oli biisejä vaikka millä mitalla valmiina, mutta itse ei osannut laulaa yhtään. Mietti ensin myyvänsä jolle kulle, mutta ei pystynyt, kun kappaleet on niin omakohtaisia jotenkin.. Joten pakottautui sitten itse laulamaan, ja lopputulos nyt on kaikkien kuultavissa. Itse täytyy sanoa, että välillä oikein hätkähtää, miten hirveältä se rääkyminen kuulostaa, mutta toisaalta ihan hyvä tuo oma kertomansa tarinakin on.
Ihan kylmät väreet meni, niin hyvä keikka oli! Maija on vaan yksinkertasesti paras!
ehkä sinullakin on näin muttet tunnita tuntemuksiasi. Ei kait kukaan voi oikeasti tykätä tuosta naisesta
mutta henkilökohtaisesti en tykkää siitä äänestä. Telkku menis kans kiinni.
Lauluääni tosiaan vinkumista ja olemus ylimielinen.