Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja kipu palleassa/oikealla puolella

Vierailija
08.08.2009 |

Mulla nyt viikkoja reilu 34 ja jo viikkoja ongelmana on ollut kipu palleasta oikealle päin, tuntuu kuin jokin sisäelin olisi "huonosti", oikein missään asennossa ei kipu/ärsyttävä olo mene siitä pois, kohta on arka, muttei kipeä myös kun sitä koittaa ulkoa päin/iholta.

Olipas huonosti selitetty, mutta onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja johtui närästyksestä

Vierailija
2/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pn ollut ihan närästystä.

Menisin näytille. Toispuolistakipua joskus neuvola pelotellut. Kummalla puolella se umpisuolentulehdus tuntuu? Olikos kipu oikealla ja suoli vasemmalla vai toisinpäin? :D

Itseä jännittää istukka sen verran etten kyllä jäisi mitään kipuja ihmettelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kaikkein ikävin asia raskaudessa. Närästykseen se ilmeisesti liittyy. Nukkues laitoi jonkun peitto mytyn siihen kohalle niin se vähän autto. Samoten roikkuminen käsistä vaikka jossain tangossa auttaa.

Vierailija
4/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ylhäällä? Ei alhaalla niinku umpisuoli ( senkin olen kokenut)

Vierailija
5/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne milloin viimeks mitattu

tuollainen kipu voi olla oire raskausmyrkytyksestä

Vierailija
6/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta, että kun myttelöi tyynyn tai peiton saa vähän apua tai kun makaa divaanilla ja heittää kädet selkänojan päälle.

Mulla on verenpaineet ollut koko ajan n.75/115, pissassa ei ole ollut mitään, sokerirasituksessa kahden tunnin arvo oli hieman koholla.

Umpisuoli en usko sen olevan, sillä se on kait alhaalla?

Ja istukasta johtuva kipu käsittääkseni selvästi mahassa, tämä ei ole ns.vatsakipua/kohdussa olevaa kipua.

Vierailija
7/8 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20vk jomotus tai jos yritän tarkasti kertoa ni semmonen "kuhiseva" kipu oikealta puolelta ja loppua kohti pahentunu aivan melkeen sietämättömksi. luulivat ekassa raskaudessa et on sappikivet, ultrattiin eikä mitään näkyny. sanoivat et se vauva painattaa kylkiluuta ja et siitä tulee kipu, synnytyksen jälkeen ei voi edes käsittää ettei jomota yhtään missään... oon uhannu leikkauttaa ainaki 2 alinta kylkiluuta just tuon vaivan takia. tosi sekava tilitys mulla mut oon väsyny ja en saa ahteria tästä koneelta hilattua sänkyyn ,8

Vierailija
8/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivasivat aika pahasti kuitenkin. Leikattiin n. 5 kk lapsen syntymästä, kun olin sitten saanut jo muutaman kunnon kipukohtauksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme