Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras tapa laihtua?

Vierailija
07.08.2009 |

Ruoan vähentäminen ei auta,vaikka kaikki sanovat niin.painon nousu pysähtyy mutta laihdu ei

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut karppaamisen mutta vielä ei ole kiloja tippunut ja mahakin on turvonnut.

Vierailija
2/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnan lisääminen auttaa myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihanneksiin ja kasviksiin ja hedelmiin, vielä sen lisäksi että vähennät.

Juot vettä.

Harrastat pitkäkestoista urheilua säännöllisesti.

Vierailija
4/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesä aikaan paljon kurkkuja ,tomaatteja herneitä tms..ovat halpoja! ei perunaa ,riisiä ,pastaa lainkaan, lihana kunnon pihvi salaatilla jauhelihaa nautaa jne...kanafileet ja salaatti maistuu kans..1 herkkupäivä sallittakoon myös!

Vierailija
5/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset on TYHMIÄ. Buhuu en laihdu vaikka en syö, just joo. Paras ja AINOA keino laihtua on kuluttaa enemmän kuin syö!

Vierailija
6/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin kun

-vähensin radikaalisti energiapommien syöntiä

-annoskoot hallintaan

-ei kuitenkaan liian tiukkaa ruokavaliota (=ei repsahduksia tai säästöliekkiä)

-syön 4 kertaa päivässä: aamiainen, lounas, päivällin + väli/iltapala. En sano että tämä rytmi sopii kaikille, mutta minulle sopii. 6 pientä ateriaa jos yritän syödä niin syön liikaa leipää, liian vähän kasviksia ja tuntuu että koko ajan pitää laotta/syödä ruokaa.

-lisäsin jonkin verran liikuntaa, etupäässä hyötyliikuntaa

Vierailija
7/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikäni olen syönyt lähinnä terveellisesti, kalorit 1200 luokkaa. Toisinaan repsahduksia, jonka jälkeen tiukka lenkkeilykuuri. Tuolla toiminnalla en ole saanut yhtään kiloa pois!!!

Viisi viikkoa nyt karpannut aika tiukkaan, kiloja lähtenyt viisi.

Diabeetikkona verensokerini on lähes koko ajan liian korkealla, ja läski ei pala jos elimistössä on sokeria poltettavaksi. Siksi kaikki sokeristuva pois ruokavaliosta.

Vierailija
8/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain yksia ja ainoa asia on minulle auttanut: PAINONVARTIJAT: ja kaikki mitä siellä opetetaan mm

- säännölliset ruokailuajat n. 4 h välein

- lautasmalli

- kaikkea voi syödä, mutta kohtuudella

- ruokailuaan säätelemällä laihtuu helpommin ja tehokkaammin kuin liikunnalla, mutta liikunnan avulla kiinteytyy ja tehostaa aineenvaihduntaansa - kertaremonttia elämäntavoille ei kuitenkaan alkuun tarvitse tehdä, ellei ole liikkumaan tottunut

ym.

Ihan turha mitään karppaushöpötyksiä ja muuta ylenmääräistä itsensä rääkkäämistä, kun laihtua voi myös mukavasti ja silti saa herkutellakin :)

Vierailija
9/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabeetikko minäkin ja kyllä vaan laihdun, vaikka syön hiilareitakin ja herkkuja myös, mutta kohtuudella esim. vain yhden keksin per päivä, tai sorbettia jäätelön sijaan jne.

Vierailija
10/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja samalla sisätautien erikoislääkärin kanta asiaan), yksin liikkumalla EI laihdu, vain kestävä ruokavalioremontti + järkevässä määrin liikuntaa SÄÄNNÖLLISESTI on se kestävä keino.

Vierailija
11/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain yksia ja ainoa asia on minulle auttanut: PAINONVARTIJAT: ja kaikki mitä siellä opetetaan mm

- säännölliset ruokailuajat n. 4 h välein

- lautasmalli

- kaikkea voi syödä, mutta kohtuudella

- ruokailuaan säätelemällä laihtuu helpommin ja tehokkaammin kuin liikunnalla, mutta liikunnan avulla kiinteytyy ja tehostaa aineenvaihduntaansa - kertaremonttia elämäntavoille ei kuitenkaan alkuun tarvitse tehdä, ellei ole liikkumaan tottunut

ym.

Ihan turha mitään karppaushöpötyksiä ja muuta ylenmääräistä itsensä rääkkäämistä, kun laihtua voi myös mukavasti ja silti saa herkutellakin :)

aikuinen ei tiedä lautasmallia, säännöllisiä ruokailuaikoja yms. ilman että maksaa painonvartijoille?

Vierailija
12/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin normipainoinen. Painoa lähti kuitenkin nopeasti muutama kilo, olo paljon kevyempi ja pirteämpi. Vatsa litteämpi ja päänsäryt väheni. Kannattaa kokeilla!

Vierailija
13/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diabeetikko minäkin ja kyllä vaan laihdun, vaikka syön hiilareitakin ja herkkuja myös, mutta kohtuudella esim. vain yhden keksin per päivä, tai sorbettia jäätelön sijaan jne.

Millasia arvoja on ollut?

Minulla tasoittunut ympäri vrk:n alle kutoseen karppauksen myötä. Aiemmin oli 7-9 paastoarvoja.

8

Vierailija
14/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa tuskin kovin montaa lihavaa olisi, jos kaikki sen tietävät myös toimisivat sen mukaan. Minun ainakin piti ihan opetella se uusiksi, kun oli nuoruusvuosien jälkeen päässyt unohtumaan ja paino sitä myöten karannut.

Vierailija
15/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paastoarvo jopa 6-7) ja pääsin juuri kokeilemaan Metformiinilla, saa nähdä miten käy.

Vierailija
16/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikäni olen syönyt lähinnä terveellisesti, kalorit 1200 luokkaa. Toisinaan repsahduksia, jonka jälkeen tiukka lenkkeilykuuri. Tuolla toiminnalla en ole saanut yhtään kiloa pois!!! Viisi viikkoa nyt karpannut aika tiukkaan, kiloja lähtenyt viisi. Diabeetikkona verensokerini on lähes koko ajan liian korkealla, ja läski ei pala jos elimistössä on sokeria poltettavaksi. Siksi kaikki sokeristuva pois ruokavaliosta.

vai oletko joku 145-senttinen?

Vierailija
17/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko niin että lasket kokonaiskalorit, tai sitten karppaat, jos et jaksa laskea.

Hiilarit lihottavat.

Vierailija
18/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikäni olen syönyt lähinnä terveellisesti, kalorit 1200 luokkaa. Toisinaan repsahduksia, jonka jälkeen tiukka lenkkeilykuuri. Tuolla toiminnalla en ole saanut yhtään kiloa pois!!! Viisi viikkoa nyt karpannut aika tiukkaan, kiloja lähtenyt viisi. Diabeetikkona verensokerini on lähes koko ajan liian korkealla, ja läski ei pala jos elimistössä on sokeria poltettavaksi. Siksi kaikki sokeristuva pois ruokavaliosta.

vai oletko joku 145-senttinen?

Ja ei vaan laihdu millään. Viisi kertaa viikossa hikilenkki, makeita ei yhtään tuossa kalorimäärässä.

Verensokeri diabeteksen vuoksi koko ajan liian korkella, elimistö ei polta silloin läskiä.

Nyt insuliinia olen saanut vähennettyä karppauksen myötä tippuneen sokerin vuoksi.

Vierailija
19/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laske kalorikulutuksesi ja vähennä siitä 500kcal

- jaa päivän kaloriannos 5-6 osaan, ja jokaisella aterialla edes vähän proteiineja

- päivässä pitäisi mennä 30g kuitua ja 100g proteiinia, muuten ei väliä, syöt sitä, mitä tekee mieli

- juo litra vihreää teetä/jääteetä päivässä ja syö pari greippiä dietin osana

- kerran viikossa herkkupäivä, jolloin voit kohtuudella syödä mitä haluat

Tällä tavalla elimistön aineenvaihdunta lähtee koville kierroksille, esimerkiksi pellavansiemenillä saa tota kuitumäärää. Paskannat kuin pieni eläin, eikä ole nälkä kun syöt proteiinia. Ja laihdut, pysyvästi ja niin terveellisesti tai mukavasti kuin haluat.

Vierailija
20/22 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt laihtunut, kummallakin kerralla 10 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä