Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyksen jälkeinen alapää

Vierailija
07.08.2009 |

hei, olen 21 vuotias nainen ja minulla on 10kk vanha vauva. Olen aina ollut ylpeä tiukasta alapäästäni, ja synnytyksen jälkeen se löyseni. Joten ajattelin että se siitä tiukkenee. Nyt ei ole kumminkaan niin käynyt, joka kerta kun harrastan seksiä mieheni kanssa pystyn ajatella vain sitä että kuinka löysä olen. Meneekö tämä tosiaan ohi vai pitäisikö käydä lääkärissä, koska tämä käy tosiaan itsetunnon päälle. Jos joku pystyy auttamaan olen niin onnellinen koska häpeän tätä ongelmaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aiheuttaako se ihan käytönnön ongelmia, miltä penis tuntuu sisälläsi? Onko miehellä vaikeuksia ylläpitää erektiota tai laueta? Synnytys tosiaan löysentää alapäätä, ainakin vaimolla kävi niin. On siinä yksi hyvä puoli, minä en laukea liian nopeasti ja pystyn siksi antamaan vaimolle useita emätinorgasmeja. Jäykkänä pysyminen on kyllä haasteellisempaa, mutta se onnistuu, kun näkee vaimon nauttivan niin kovasti. Oma laukeaminen ei ole kyllä lainkaan sellainen kuin ennen synnytystä. Johtuu varmaankin siitä, että ei ole sellaista intensiivistä, puristavaa tuntumaa pilluun, jolloin ei tule myöskään sellaista voimakkaasti patoutunutta tunnetta, joka loppuu räjähtävään siemensyöksyyn, vaan mälli lentää ikäänkuin etuajassa ennen orgasmia ja koko orkku jää jotenkin vajaaksi ja venyväksi. Vaikea selittää. Olisi kyllä mukava kokea vielä joskus tuo paineen laukeaminen kunnolla.

Vierailija
2/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen treenausvehje kuin Come on kuulemma hyvä. Kannattaa kokeilla, tuntuu siltä kuin olisi auttanut. Vaimokin on käyttänyt, mutta ei käytä enää, kun luulee ettei enää tarvetta. Ei huvita vihjailla taas, että olisi.

http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siis tunnen peniksen ihan hyvin, se vaan että paikat löysänä. Harmittaa hirveästi, koska en tiennyt tälläisestä ongelmasta. Nykyään seksi on nopeata, riittämätöntä miehelle ja tiedän että ei hän nauti minusta enää. Seksistäkin on tullut pakkopullaa, ei enää mukavia pitkiä esileikkejä eikä siinä ole mitään himoa mukana nykyään.. myöskin vaikea tämä selittää, koska tuntuu että puuttuu jotain?!

Vierailija
4/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa enemmän henkisen puolen ongelmalta kuin pillun löysyydeltä. Onko mies ääneen maininnut löysyydestä? Ehkä hän näkee sinut enemmän äitinä kuin himoittavana naisena. Lapsihan rajoittaa huomattavasti seksinharrastusmahdollisuutta, ei voi naida koska huvittaa. Minulle tämä oli ainakin ongelma, kämpässä oli jatkuvasti kolmas pyörä mukana. Tähän on vain sopeuduttava. Iso muutos miehellekin. Vaatii henkistä kasvua ja epäitsekkyyttä.

-2

Nykyään seksi on nopeata, riittämätöntä miehelle ja tiedän että ei hän nauti minusta enää.

Vierailija
5/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei emättimen tiukkuus palaa entiselleen ilman jumppaamista. Jännittele lantio-pohjan lihaksia niinkuin pidättelisit pissaa. Sitten on saatavana emätin kuulia, jotka saadaan eripainoisiksi. Se laitetaan emättimeen ja lihaksia joudutaan jännittämään väkisin etttä kuula ei putoa pois. Muutaman viikon jälkeen huomaat emättimen tiukentuneen huomattavasti.

Vierailija
6/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se estää kuulaa tipahtamasta. Sisällä voi olla vaikka messuhalli ja kuula pysyy siellä.

Kaikki eivät todellakaan palaa entiselleen, vaikka kuinka jumppaisi.

Se laitetaan emättimeen ja lihaksia joudutaan jännittämään väkisin etttä kuula ei putoa pois. Muutaman viikon jälkeen huomaat emättimen tiukentuneen huomattavasti.

Vierailija
7/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se estää kuulaa tipahtamasta. Sisällä voi olla vaikka messuhalli ja kuula pysyy siellä. Kaikki eivät todellakaan palaa entiselleen, vaikka kuinka jumppaisi.

Se laitetaan emättimeen ja lihaksia joudutaan jännittämään väkisin etttä kuula ei putoa pois. Muutaman viikon jälkeen huomaat emättimen tiukentuneen huomattavasti.

Ja nämä ovat Smartballs merkkiset harjoittelukuulat. Kaksi soikion muotoista kuulaa laitetaan emättimeen. Jälkimmäinen aktivoi sieltä syvemmältä, ja etummainen sitä suuaukon tiukkuuttaa. Toimii.

Vierailija
8/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ensinnäkin järjettömän isot, melkein 4 cm halkaisijaltaan eli mulkun paksuiset. Työlästä saada sisään ja ulos. Jos työlästä saada ulos, miten niillä voi treenata muka?

Ja nämä ovat Smartballs merkkiset harjoittelukuulat. Kaksi soikion muotoista kuulaa laitetaan emättimeen. Jälkimmäinen aktivoi sieltä syvemmältä, ja etummainen sitä suuaukon tiukkuuttaa. Toimii.