mistä te eronneet joilla on lapsia,löydätte uuden kumppanin?
Kommentit (14)
yh-vuosina, eikä ollut edes mitään ressukoita,mutta en kelpuutanut kuin "parhaan", jonka löysin netistä. Nyt 2v naimisissa.
Olen ollut 2 lapsen yksinhuoltaja.. Nyt lääkäri mies kenellä ei omia lapsia :))
usein törmänneet negatiiviseen reaktioon, kun olette kertoneet lapsistanne?
Minä löysin siten että mies tuli mun työpaikalle. Oli siis asiakas. Minulla 2 lasta.
Ihan samoista paikoista löytää kuin ilmankin lapsia:D Kun olin yh oli minulla moniakin kumppaneita joita ei lapset häirinneet. Ei tuota nykyistäkään jonka kanssa ollaan oltu 8 vuotta. Minun lasteni lisäksi on meillä nyt 3 yhteistä lasta.
kun baareista en niitä halua lähteä etsimään.
Minulla oli kaksi lasta, kun tapasin nykyisen mieheni. Hänellä taas oli lapseton. Tapasimme yhden bändin keikan jälkeen jatkoilla :)
eräänä iltana olin baarissa ja tapasin miehen (edellisestä liitosta on poika joka oli sillon 3v). meillä oli seksisuhde joka vähän ajan päästä muuttui parisuhteeksi. Nykyään ollaan oltu yhdessä yli 2 vuotta ja meillä on ihana 2 vkon ikäinen poika
3 lapsen yh:na kun olin muutaman vuoden. Tietty noita varattuja ressukoita olisi ollut tarjolla vaikka kuinka mutta kyllä äidit kiinnostaa erityiseti nuorempia vapaitakin miehiä.
Lopulta sitten päädyin yhteen (nuoremman) esimieheni kanssa, yli 13v takana jo....:D Töistä on kaikista helpointa löytää kunnon mies!
samasta kaupungista, sovimme sitten lähtevämme vaunukävelylle, molemmilla samanikäiset vauvat silloin. Meistä tuli ajan kanssa hyvät ystävät ja sitten rakkauskin leimahti jonkun kuukauden päästä. Nyt ollaan oltu pian 1,5v yhdessä ja yhteinen lapsi tuloillaan :)
En ole tavannut "kristillisiä" miehiä muunlaisia, kuin niitä, jotka nenän vartta katsovat "huorintekijää" kun kuulevat, että on eronnut ja lapsia. En ole itsekään löytänyt, kun en juurikaan baareissa enkä edes netissä vietä aikaa....
samasta kaupungista, sovimme sitten lähtevämme vaunukävelylle, molemmilla samanikäiset vauvat silloin. Meistä tuli ajan kanssa hyvät ystävät ja sitten rakkauskin leimahti jonkun kuukauden päästä. Nyt ollaan oltu pian 1,5v yhdessä ja yhteinen lapsi tuloillaan :)
Asuuko teidän molempien "vauvat" teidän luona? Ihana stoori : )
Olemme jo 4:ttä vuotta yhdessä ja yhteinen lapsi on koko uusperheen lemmikki! :-)