Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä rämemajavan tuunaukseen epilaattorilla :)

Vierailija
06.08.2009 |

Muutama päivä sitten täällä oli keskustelua alapään siistimisestä epilaattorilla. Osallistuin silloin keskusteluun, mutta tuli vielä äsken epiloidessani mieleen muutama vinkki.

- Varaa riittävästi aikaa ja rauhaa epilointiin.

- Jos olet todella herkkä, ota särkylääke ennen hommin ryhtymistä.

- Alueen lämmittäminen auttaa, koska karvat irtoavat silloin helpommin. Itse en tätä keinoa enää käytä, mutta aluksi lämmittelin aina välillä.

- Lyhyt karva on kivuttominta epiloida. Jos kasvu on päässyt pitemmäksi, leikkaa karvat lyhyiksi esim. kynsisaksilla.

- Ihon pingottaminen ja sopivan epilointikulman etsiminen on a ja o. Harjoittelu auttaa.

- Aloita aina reunasta, älä keskeltä puskaa. Keskity pieneen alueeseen kerrallaan, älä vetele epilaattoria suuren alueen yli.

- Itse aloitan aina bikinirajasta (eli ns. Roope Ankoista), peräaukon ympärystän epiloin aina viimeiseksi kun molemmat puolet on hoidettu, tämän jälkeen pesen epilaattorin muovisen suojuksen.

- Käytä pinsettejä apuna. Mulla ainakin jotkut kohdat on vain liian kivuliaita, tai sitten karva ei vaan osu epilaattoriin.

- Huuhtele lopuksi viileällä vedellä, ja laita sitten jotain rauhoittavaa ainetta, esim. aloegeeliä. Itse sivelen lopuksi alueeseen ohuemmalla voiteella jatkettua Bepantheniä.

Toivottavasti näistä vinkeistä on jollekin apua!

Huom. arvon naiset! En tarkoita tällä viestillä sitä, että kaikkien tulisi alapäätään ajella, vaan annan hyväksi havaittuja neuvoja niille, jotka syystä tai toisesta tykkäävät hieman trimmata karvoitustaan. Mulla itsellä puska au naturel kutittaa ja tuntuu hiostavalta, siispä pidän ns. huvipuolen enimmäkseen karvattomana.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan