Mies lähti konserttiin ja jätti mut vihaisena kotiin!
Olen vihainen! Olin töissä ja mie mulle sinne soittaa, että hän lähtee Madonnan konserttiin kun sai lipun. Oletko vihainen jos menen. Vastasin vain, että olen. Sitten mies siellä inttää, että kun hän saisi lipun (josta maksoi 120 e) ja kyydinkin, että jos hän kuitenkin menee. Vastasin vaan lyhyesti, että jaa, vai sillä lailla. Mulla ei ollu mahdollisuutta inttää vastaan kun muitakin korvia oli kuulemassa. Mies kyllä tiesi, että varmasti suutun!
Niinpä hän lähti, minä pääsin töistä ja olen illan yksin. Mies tulee yöllä kotiin kun minä alan heräilemään uuteen aamuun ja työpäivään.
Ai että mä olen vihainen! Ei sillä, etteikö mies saisi mennä, vaan siksi, että konsertti maksoi 120 e, mies maksaa vielä kulkemisestaan sinnekin.. syö ja juo siellä (ei ilmaista sekään). Vain osasta matkaa saa kyydin takaisin kotiin. Mulle esitti puhelimessa, että SAA lipun. Kysyin, että maksatko siitä jotain ja mies sanoi maksavansakin VÄHÄN.
Mua vituttaa nyt niin paljon, etten itse pääse konserttiin ja että mies menee sitten itse kun mulle ei ole lippua. Eikö avioliitossa tehdä kompromisseja, että sitten en mene minäkään, kun sinäkään et pääse??
Tekee mieli kostaa. Miten?
Kommentit (40)
ja vielä maksaa siitä? Ymmärrän ne jotka on sinne pakosta puolison toimesta raahattu.
menee sinne ihan ilman NAISTAKIN :)
Ap:lle tsempit. Miehes teki tosi törkeesti.
Eikös tämä lyyli ole yksi suurimmista homoikoneista.
ja vielä maksaa siitä? Ymmärrän ne jotka on sinne pakosta puolison toimesta raahattu.
Mun ensimmäinen poikaystävä oli hulluna Madonnaan. Sanoi aina telkkarissa tai muualla nähdessään, että tota olisi ihana ... (..tiedättehän...). Minä tätä aikani kuuntelin ja lopetin neljän vuoden seurustelun siihen. Ei musta ollut kilpailemaan Madonnan kanssa.
Viimeksi kun kuulin (kulunut reilut 20 v), niin kaveri on vielä naimaton, ei ole ollut pitempiä seurustelusuhteita ja siellä kai se vieläkin tumputtaa Madonnaa himoiten.
Tykkäsin pojasta paljon ja sydänhän siinä särkyi. Joten Madonna on yhden seurustelusuhteen särkenyt.
ja sinä et...Oletko ap täyttänyt 18? Meillä jopa matkustellaan erikseen, jos toinen ei pääse mukaan; eli ollaan tehty ulkomaanreissuja vaikka toinen ei ole lomien tms takia päässyt mukaan. Avioliitosta huolimatta olla täysin erillisiä ihmisiä, joiden ei tarvitse elää symbioosissa ja tehdä kaikkea yhdessä. 120€ rahanmeno ei varmaan teidän taloutta kaada, etenkin kun olitte vastikään ostamassa 2kpl lippuja...
ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. Mitään kivaa ei saa toinen tehdä, jos toisella osapuolella ei ole mahdollisuus päästä mukaan. Sori vaan, aika ankealta ja synkältä kuulostaa tuollainen systeemi ja elämäntapa. Kyllä kahden aikuisen yhdessäolon pitää kestää se, että toinen tekee välillä ihan spontaanisti jotain "ei niin järkevää". Kerran täällä vaan eletään, ja jos miehesi sai nyt jostain iloa ja intoa lähteä tuolle keikalle, miksi se olisi sinulta pois?!!! Olisit itse hommannut ne liput huutiksesta etkä vaan puhunut asiasta.
Todellakin kerran elämässä tilaisuushan tuo on, toivottavasti miehelläsi on mukava ilta. Ja koita nyt hyvä ihminen edes vähän aikuistua ja höllätä sitä hihnaa, niin on varmasti mukavampi elämä teillä molemmilla!!!
täynnä ristiriitoja
ensin väität yhtä ja sitten toista, ei mene läpi
runkkasivat madonnan tissitötterökuvien innoittamana.
En tiedä yhtään miestä joka julkisesti olisi hehkuttanut Madonnaa.
En tiedä yhtäkään miestä joka menisi konserttiin ilman puolisoaan,(toki nyt tiedän).
Nolo äijä sulla. Ymmärrän vitutuksen. Sinuna investoisin omiin pikku mukavuuksiin saman verran rahaa mitä äijältäsi palaa tässä konserttihässäkässä.
ps. itseäni Madonna lähinnä ällöttää
varmaan ottaa päähän mutta ei tuo mitenkään ainut kertaiselta miehen käytökseltä kuulosta. Tuollaista sattuu suuremmassa ja pienemmässä mittakaavassa. Koita rauhoittua ja ota siitä etuoikeus omaan menoosi toisessa yhteydessä.
ja joo kyllä pitäisi osata tehdä kompromisseja puolin ja toisin.
Pysy tyynenä ;)
(sitähän tuo on, viidentoista minuutin "yritys") ja aitten kun mäihä käy, käyttää sen itse. Yäk...
Mä en saanut lippuja sillon kun ne tulivat myyntiin. Ajattelin kans, että no, emme sitten pääse, kunnes mies ilmoitti viime viikolla saaneensa kutsun ja tietty ilmaisen lipun itselleen konserttiin. Eilen olisi sitten tuttujen kautta löytynyt myös minulle lippu, mutta kun ei ole lastenvahtia, niin menemättä jäi. Eli minä kotona lasten kanssa ja mies jossain A-katsomossa. Eikä mies edes diggaa Madonnaa, tuskin tuntee yhtään biisiä nimeltä.
että ap tyytyy vihjailemaan miehelle, että olis kiva päästä, ja tyytyy miehen "päätökseen" ettei mennä. Tulevaisuudessa ap, jos mieli tekee konserttiin, hanki liput itse, vaikka sieltä huutonetistä. Ja jos mies ei lähde, mene kaverin kanssa.
Mieshän on siis sika, vähän helvetillinen perheriita pitäisi olla edessä.
sulta ole pois jos miehesi pääsee konserttiin. mua vituttaisi enemmän jos oisin niin nuija että estäisin miestäni menemästä jos kerran tilaisuus.
Jos miehesi olisi ollut reilu, olisi ostanut lipun SULLE!
Itse asiassa hölmöä maksaa niin paljon kun lippuja on puoli-ilmaiseksi tarjolla...
ap:n mies ei ole sika koska lähtee johonkin ilman ap:ta vaan siksi, että ap nimenomaan oli halunnut lähteä tapahtumaan, eikä mies ollut ollut kovin innokas, ja nyt perheen varoista laitetaan kuitenkin 120 + euroa, jotta MIES pääsee konserttiin. Kyllähän se on epäkohteliasta ja ajattelematonta käytöstä!
Ja teille, jotka ihmettelette, millainen mies "diggailee" Madonnaa ja haluaa Madonnan keikalle: teillä taitaa mediaspektaakkelin käsite olla hakusessa. Madonna on ns. maailmanlaajuinen ilmiö ja hänen konserttinsa Suomessa puhutuimpia tapahtumia ever. Ei tarvitse olla kiinnostunut avaruusteknologiasta halutakseen nähdä kuuraketin laukaisun eikä tarvitse olla fanaattinen penkkiurheilija mennäkseen Olympialaisiin, kun ne järjestetään Suomessa.
Madonnan konsertilla on itseisarvo TAPAHTUMANA, esityksenä ja ilmiönä. Vai kuinka moni tapahtuma suomessa kerää ympärilleen ihmismassoja poliisiryhmiä, vie suunnattomasti palstatilaa viestimissä, sekoittaa liikenteen ja saa aikaan muutoksia julkisen liikenteen aikatauluissa jne.?
- Ei tarvitse arvostaa pätkääkään Madonnan musiikkia tai koko naista halutakseen nähdä spektaakkelin, josta kohistaan maailmanlaajuisesti. Ainakin Madonnaa voi artistina sen jälkeen kritisoida omakohtaisen kokemuksen pohjalta. Ihmiset tuppaavat olemaan kiinnostuneita erikoisista, isoista tapahtumista. Myös miehet!! + että tapahtuman tunnelma voi olla aika ainutlaatuinen. Kyllä varmaan raavas mieskin nauttii siitä, että voi vetää drinksuja vetävässä tapahtumassa!
mikään napanuorasuhde. Ahistaa tommoinen..
Jos miehesi olisi ollut reilu, olisi ostanut lipun SULLE!
Tosimies olisi tehnyt näin.
kurjaa että ei löytynyt lapsenvahtia. Itse olen turvautunut maksettuihin lapsenvahteihin, jos oikein kovasti olen jonnekin halunnut. Ihan kivoja tätejä sieltä on löytynyt.
Kerrankin soitin klo 12 ja meno oli klo 18 ja niin vaan löytyi hoitaja.
Miettikää, jos kyse olisi Metallican konsertista, ap:n mies olisi pyytänyt useaan kertaan ap:ta hommaamaan liput, mutta ap ei oikein olisi viitsinyt ja olisi sanonut lippuja kovin kalliiksikin. Sitten samana päivänä olisi päättänyt lähteä työkaverinsa kanssa sinne konserttiin ja maksanut tästä kahden lipun hinnan. Vaikka ei edes yhtään tykkää Metallicasta, mutta noin seuraksi.
Tai vaikka joku formulakisa, sillä idealla että ap ei koskaan ole ollut kiinnostunut formuloista.
-Sorry aiempi, tuomitseva viesti.
Luulisin, että jos nimenomaan MINÄ olisin puhunut johonkin tapahtumaan menemisestä ja pariinkiin otteeseen peräänkuuluttanut lippujen hankkimista, eikä mies olisi ollut läheskään yhtä kiinnostunut, oma mieheni - jos saisi lipun jälkikäteen jostain - antaisi sen nimenomaan minulle. Soittaisi ja kysyisi, että "nyt olisi yksi lippu ja kyyti tarjolla, haluatko mennä?"
Kyllä on aika ajattelematonta ja tunteetonta ap:n miehen toiminta!
No, älä nyt mitään "kostamista" haudo, mutta otat omasi takaisin jossain toisessa raossa. Seuraavat "huvirahat", jotka perheen kassasta sijoitetaan johonkin, menevät sitten sinun huvitukseesi. Ja kyllä minä sinuna mainitsisin asiasta miehelle huomenna; ihan asiallisesti selittäisin, että olen pahoittanut mieleni ja miksi miehen toiminta harmitti. Katso, miten mies reagoi ja ymmärtääkö hän käyttäytyneensä epähienotunteisesti.
12