Mitä mieltä olet nimestä Sara Susanna?
Kommentit (14)
"normaali",tykkään!!! Onneksi ei ole mikään Tsara Tsusanna,vaan ihka oikea normaali nimi! =)
on kirjoitusmuoto jota tulee varmasti moni kysymään - Saara vai Sara.
Ihan oikeastiko joku vielä kysyy tuollaista? Eikö Sara ole ollut yleinen nimi jo pitkään? Jos sen selkeästi sanoo, niin ei kai sitä kukaan enää uudestaan tivaa? :)
Paras pariin vuoteen täällä ehdotetuista kummajaisista!(Eli tarkennukseksi toi EI ole sellainen)
ja kiva kuulla positiivisia kommentteja! :) t.ap
jos joku tarkentaa, miten nimi kirjoitetaan?
Hassua, mutta minä en tykkää.
Tuosta tarkennusjutusta ihmettelen, että todellako aiotte sanoa lasta "saraksi", eikä "saaraksi"? Sarahan on kasvi, sellainen heinämäinen homma. Minusta se on outo nimi, vaikka kasveista tykkäänkin.
Noh, mutta sellainen nimi pitää antaa, mistä itse pitää, eikä sellaista mistä minä pidän.
ympäri maailmaa. Tarkoittaa runtinatarta.
Kansainvälinen, kaunis ja yleinen nimi. Ikinä kuullutkaan mistän Sara-kasvista. Enkä tiedä yhtään Saraa, jota Saaraksi kutsuttaisiin. Ja tätä nimeä on kyllä paljon parikolmekymppisilläkin tässä maassa.
Hassua, mutta minä en tykkää.
Tuosta tarkennusjutusta ihmettelen, että todellako aiotte sanoa lasta "saraksi", eikä "saaraksi"? Sarahan on kasvi, sellainen heinämäinen homma. Minusta se on outo nimi, vaikka kasveista tykkäänkin.
Noh, mutta sellainen nimi pitää antaa, mistä itse pitää, eikä sellaista mistä minä pidän.
Oisko söpöä kun olisi
Sara Susanna ja Siru Susanne ;)
Sara todellakin on heinälajike, kasvien nimethän ovat tavallisia naisilla. Vrt. Lilja, Iiris, Roosa, Vilja, Hilla, Vanamo, Orvokki jne.
Sara on kansainvälinen nimi, paljon yleisempi maailmalla kuin Saara. Silti hyvin suomalaisen kuuloinen ja kaunis nimi.
Kaunis nimi!