kumpi on parempi nimi ?!
Kommentit (15)
Tessa on musta koirannimi, titta ei vaan jotenkin sovi lapselle, kova ja omituinen.
Tessa on musta koirannimi, titta ei vaan jotenkin sovi lapselle, kova ja omituinen.
sanoo yksi titta ja ylpeä nimestään :D heh aikaisemmin minulle on sanottu että titta on lässy nimi ! :D
Tessa on ollut aina koiran nimi
Titta on ruotsiksi katso!
että Titta-nimestä tulee hyvin voimakas mielleyhtymä katso-sanaan. Ehkä siksi että sana on käskymuodossa tai että ruotsi on kuitenkin toinen kotimainen ja tuttu kieli, en tiedä. Se oli kuitenkin minun mielipiteeni nimestä.
tai sitten Tuuli. Ei Titta; liian vahvasti verbi.
että Titta-nimestä tulee hyvin voimakas mielleyhtymä katso-sanaan. Ehkä siksi että sana on käskymuodossa tai että ruotsi on kuitenkin toinen kotimainen ja tuttu kieli, en tiedä. Se oli kuitenkin minun mielipiteeni nimestä.
me titat ollaan niin upeita, että nimikin on käsky " katsoppa minua" :D
on koiramme nimi (edellinen omistaja antanut) ja nyt sit tuosta nimestä tulee koira mieleen. Tuuli myös nimenä kiva, itsellä kyllä tän niminen ystävä joka teki ikävän tempun...
tykkään Tessa nimestä. Ei ole mielestäni koiran nimi, vaikka moni niin sanookin.
Titta on mielestäni reipas ja iloinen nimi, Tuuli pehmeä ja hieman runollinen.
Tessasta en oikein pidä, liian lempinimimäinen makuuni. Ja suora mielleyhtymä kaverin koiraan. :)
Titta -en tykkää yhtään
Tessa -aika kiva!
Tuuli -kaunein näistä
Kuulin jonkun nimenneen lapsensa Tessaksi "äiti Teresan mukaan"... :D
Tessa ehdottomasti, Tuuli ja Titta liian yleisiä nimiä, menneen tälven lumia;)
Titasta tulee mieleen katsominen ja Tessa kuulostaa teennäisen hienostelevalta tai koiramaiselta.