USA:n sossujen toiminta Hamstraajissa - lapset huostaan eikä...
Uusimmassa jaksossakin nuori perhe asui hamstraavan isoäidin luona. Lapset uhattiin ottaa huostaan huonoista asumisoloista. Miksei sen sijaan sossut järjestä uutta siistiä kotia KOKO perheelle? Miksi hajottaa perhe? Mitä järkeä?
Kommentit (12)
Mites on Venäjällä lastensuojeluasiat. Lastenkodit, katulapset. Huh huh. Ei uskalla edes ajatella. Varmaan viedään kohta etulinjaan rintamalle.
Siksi, kosja ihmisten on itse opeteltava elämänhallinta. Miten käy, kun antaa uuden siistin kodin?
Lapsikauppa on siellä kuten täälläkin rahakas business.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kosja ihmisten on itse opeteltava elämänhallinta. Miten käy, kun antaa uuden siistin kodin?
Ei se lasten äiti ollut hamstraaja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos hamstraaja ei ole se lasten äiti vaan isoäiti? Muutenkin vaikea elää samassa talossa kun huonot välit.
Hamstraajalle siistin kodin antaminen ei tietenkään auta mitään, hetihän se olisi samanlainen. Mutta sille toiselle perheelle.
Miksi yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa lapsille haitallinen elämä? Jos ei perhe siivoa eikä nuoremmat muuttamaan muualle, niin sitten ratkaisuna ei ole uuden kodin antaminen uudestaan ja uudestaan, vaan lasten huostaanotto. Suomessa sossu siivoaa elättien kodit, mutta ei se muualla ole mikään toimiva ja perhettä voimaannuttava tapa.
Hmastraajien alaikäiset lapset tietty otettava huostaan, mutta ei lapsenlapsia jos näiden vanhemmat ei ole hamstraajia, vaan auttaa saamaan oma koti. Isoäiti ei edes tykännyt kun tyttären perhe muutti lapsuudenkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa lapsille haitallinen elämä? Jos ei perhe siivoa eikä nuoremmat muuttamaan muualle, niin sitten ratkaisuna ei ole uuden kodin antaminen uudestaan ja uudestaan, vaan lasten huostaanotto. Suomessa sossu siivoaa elättien kodit, mutta ei se muualla ole mikään toimiva ja perhettä voimaannuttava tapa.
Juu ei siivoa sossu kenenkään koteja Suomessakaan.
Hulluja nuo amerikkalaiset.