Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetin parhaat selitykset

Vierailija
05.08.2009 |

Minua aina jaksaa huvittaa, kun saan viestejä joissa kerrotaan miksi ei ole voinut maksaa tai ei voi maksaa tuotetta heti. Joskus jopa koko kauppa peruuntuu. Osa ehkä tottakin, mutta:

- maksu meni väärälle pankkitilille

- itse sairastanut (ei voi käyttää tunnuksia kotona ollessa, mutta voi lähettää viestin?)

- perheenjäsen sairaana

- koira/lapsi söi tunnuslukulistan ja uutta ei saa vielä pariin viikkoon

Onko muilla tällaisia hauskoja sattumuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyn samassa koossa, joten ei halunnut lunastaa bodya. (tosiasiassa oli huutanut joltain toiselta myyjältä saman halvemmalla). Lähinnä nauratti, sattuuhan näitä ja aina kannattaa juosta halvimman perässä. ois voinut olla rehellinen niin ois jäänyt parempi maku.

Vierailija
2/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi saanut osoitettani. se osoitehan lähetetään sähköpostiin heti kohteen suljettua. no, tällä myyjällä oli aika paljon "hävinnyt" kohteita ennenkin ja jäänyt jopa kohteita lähettämättä mutta rahat kyllä pitänyt.

mulla kävi tuo, itseasiassa viimeviikolla, että avainlukulista hävisi. mutta ei siinä mennyt kuin seuraavaan pankkipäivään hakea uus joten ei tarvinnut myyjälle sitä kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten pahuuttani katsonut ja huomannut että on huutanut toiselta halvemmalla.

Samaa mieltä, vois sanoa että tein halvemmat kaupat eikä alkaa valehdella.

Vierailija
4/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli huutanut väärin!?:D Moneen kertaan oli tuota huutoaan kyllä korotellutkin, mutta kait sekin oli sitten ollut se mies?;)

Vierailija
5/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- setä kuoli

- sukulaisia kuoli

- postissa ruuhkaa, posti meni sekaisin vapun takia ( en tiennytkään vappukorteista ;)

- matkoilla

Kaikki nuo kuitenkin huutaneet ja tehneet kauppoja samaan aikaan

Vierailija
6/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen joka maksoi kuluineen 30e mutta maksoi vain 29e koska näppiksessä kuulemma nro 3 rikki.

Teki mieli kysyä iten sai mun tilinumeroon sen kolmosen mutta en viitsinyt, lähinnä nauratti:)

Vierailija
7/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen joka maksoi kuluineen 30e mutta maksoi vain 29e koska näppiksessä kuulemma nro 3 rikki. Teki mieli kysyä iten sai mun tilinumeroon sen kolmosen mutta en viitsinyt, lähinnä nauratti:)

Tämähän on jo sellainen selitys, että pitäisi antaa jokin palkinto!

Vierailija
8/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen joka maksoi kuluineen 30e mutta maksoi vain 29e koska näppiksessä kuulemma nro 3 rikki.

Teki mieli kysyä iten sai mun tilinumeroon sen kolmosen mutta en viitsinyt, lähinnä nauratti:)

Vierailija
9/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ontuva selitys tuo silti on

Vierailija
10/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ontuva selitys tuo silti on

Vierailija
11/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin huutiksesta lastenvaunut, mutta noutoa edeltävänä päivänä myyjä ilmoitti, ettei voinutkaan myydä koska perhepiirissä tuli äkillinen tarve vaunuille. Oliko ehkä itse äkillisesti synnyttänyt uuden tenavan vai mitä? Jäi arvoitukseksi. Huomasin, että samat vaunut olivat ollee toisaalla myynnissä kalliimmalla, ehkä saikin sitä kautta myytyä..

Vierailija
12/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. väsynyt 5n lapsen äiti, blondi 13

Vierailija
13/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun yhdellä ja samalla alkaa olla jos vaikka minkälaista selitystä selityksen perään, niin sitten menee maku ja sitä vain odottaa, että toinen suoraan sanoisi, ettei aiokaan lunastaa. Eräällä ostajalla oli kone huollossa, sähköposti tukossa, nettipankissa ongelmia, perhepiirissä sairasteluja ym. kaikki peräkanaa ja vielä piti saada omia myytyä, että voisi lunastaa. Parin kuukauden venyttelyn jälkeen sitten totesin, että ei taida lunastaakaan.

Vierailija
14/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun yhdellä ja samalla alkaa olla jos vaikka minkälaista selitystä selityksen perään, niin sitten menee maku ja sitä vain odottaa, että toinen suoraan sanoisi, ettei aiokaan lunastaa. Eräällä ostajalla oli kone huollossa, sähköposti tukossa, nettipankissa ongelmia, perhepiirissä sairasteluja ym. kaikki peräkanaa ja vielä piti saada omia myytyä, että voisi lunastaa. Parin kuukauden venyttelyn jälkeen sitten totesin, että ei taida lunastaakaan.

Ihmettelin, kun oli tällainen huutaja, jolla toden totta oli ongelma toisensa jälkeen. Luulen, että yritti vetkuttaa yli sen ajan kun voi antaa palautteen. Siis tuote häviää huutonetin sivuilta.

Vierailija
15/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksun jälkeen omalle tilille. Sitten vahvistaa, että numero on oikein ja näpyttelee sen taas väärin. Väittää, että olen antanut väärän tilinumeron. Noin puolentoista kuukauden kuluttua saan vihdoin viimein maksuni.

Vierailija
16/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin Huuto.netin kautta digikameraa, jossa oli pikkuvika (yksi painike jäykkä). Tämä oli mainittu selkeästi ilmoituksessa, ja lähtöhinnaksi laitoin tyyliin kympin. Joku sitä huusikin, mutta viime metreillä (ihan pari minuuttia ennen huutoajan päättymistä) mukaan tuli uusi huutaja, joka sitten voitti kohteen niukin naukin. Pari tuntia kohteen sulkeutumisen jälkeen voittaja lähetti sähköpostia, jossa ilmoitti, että jos pudotan hintaa puoleen, hän

saattaa

kameran lunastaakin! Kun tiedustelin, miksi hän huusi summan, josta sitten kävi tinkimään, hän sanoi minun olevan huijari, koska myin rikkinäistä kameraa... Vaikka kameran kunto siis oli mainittu ilmoituksessa kissankokoisin kirjaimin.

Ei siinä mitään, myin kameran sitten toiseksi tulleelle huutajalle. Tälle "voittajalle" laitoin negan seikkaperäisin selityksin; sain kostonegan, jossa kommenttina viiva.

Vierailija
17/20 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 20

Vierailija
18/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten sen miehen sairaus liittyy, mut ehkä piti ostaa kalliit lääkkeet tai jotain.

Vierailija
19/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja sano huutaneensa, mut huomas sitten että koko olikin väärä. Korotti kyllä huutoa monta kertaa (vai olisko ollut automaatti). Vasta kun kyselin kaupan perään kolmen viikon jälkeen sano, et olikin väärä koko.

Vierailija
20/20 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tättä sattuu yllättävän paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi